LiMA - konferencijos „Pardavimų formulė 2019“ seminaro su Dr. Cialdini partnerė.
Dr. ROBERT CIALDINI konferencijoje PARDAVIMŲ FORMULĖ (gegužės 14 d.) skaitys keynote pranešimą.
|
Dr. ROBERT CIALDINI
Legendinis Įtakos Ekspertas Pasaulyje. The New York Times bestselerio Influence: The Psychology of Persuasion (Įtakos galia) autorius. Dr. Robert Cialdini įtakos teorija įtraukta į Harvard Business Review „Proveržio Idėjų Šių Dienų Verslui“ sąrašą. Jis yra New York Times, Wall Street Journal, ir USA Today bestselerių autorius. Knyga „Influence: The Psyhcology of Persuasion“ (liet. Įtakos galia) puikuojasi Fortune Magazine „75 Išmintingiausių Knygų Verslui“ sąraše, o Amazon ją reitinguoja viena iš TOP25 pardavimų ir rinkodaros knygų.Dr. Cialdini konsultavo vedančias pasaulio kompanijas, formuojant jų pardavimų ir rinkodaros veiksmus, įskaitant Google, Microsoft, Coca Cola, KPMG, IBM, Pfizer ir kitas. Jis dirbo su daugeliu pasaulio politikų, tame tarpe formavo Barako Obamos rinkimines kampanijas.Dr. Robert Cialdini visą savo karjerą paskyrė įtakos ir jos principų tyrimams, kurie lėmė pasaulinį pripažinimą įtakos ir derybų srityje. Dr. Cialdini yra labiausiai cituojamas šių dienų socialinis psichologas. Jo knygos, tame tarpe Influence: The Pscyhology of Persuasion, vainikuoja dešimtmečių darbus įtakos srityje. Knyga Influence yra New York Times bestseleris, kurio parduota daugiau nei 3 milijonai egzempliorių, o knyga išversta į daugiau nei 30 kalbų. |
Savo tyrimais Dr. Cialdini identifikavo šešias universalias įtakos sprendimams taisykles – principus, kurie sąlygoja žmonių elgesį. Seminaro metu, kiekvienas jų bus ypatingai detaliai aptartas ir praktiškai išanalizuotas:
Seminare bus nagrinėjami ne tik patys principai, bet ir ieškomi atsakymai į kiekvienam pardavėjui aktualius šiuos, ir daugelį kitų klausimų:
Ką galime padaryti, kad sutrumpintume laiką, reikalingą sukurti norimus santykius su klientais ar kolegomis?
Kaip efektyviai galime tapti autoritetingais ir patikimais kitų akyse, net jei juos sutinkame pirmą kartą?
Kai padarome kažką gero kitam – paslaugą, kokie žodžiai stipriai pakels tikimybę, kad mums atsakys tuo pačiu?
Kai žmonės tiesiog delsia ir nieko nedaro, kokie įtakos principai padės jiems imtis veiksmų pirkti, siekti, daryti ar…?
Ir, kuris iš įtakos principų, nors ir pats efektyviausias, gyvenime išnaudojamas mažiausiai?
Suprasdami šiuos įtakos principus, nuosekliai juos taikydami ir praktikuodami etiškai, galite nesunkiai pasiekti, kad kiti elgsis būtent taip, kaip jūs to prašote. Plačiau.
KONFERENCIJA „PARDAVIMŲ FORMULĖ 2019“
DIDŽIAUSIA PARDAVIMŲ IR PARDAVIMŲ RINKODAROS KONFERENCIJA LIETUVOJE
Įžvalgų, tendencijų ir patarimų konferencija pardavimo ir pardavimo rinkodaros profesionalams, pardavimų vadovams ir vadybininkams. Pakertančios ir tuo pat metu paprastos bei praktiškai pritaikomos įžvalgos didesniems pardavimams – jokių tuščių žodžių, tik tai, kas įkvėps, paskatins pergalvoti, naujai pažvelgti ir žengti pirmyn.
Išskirtinė 100 Eur + PVM nuolaida LiMA nariams MAX ir SEM (išparduota) bilietų paketams su specialiu nuolaidos kodu!
Daugiau apie seminarą ir konferenciją: http://www.pardavimuformule.lt/
2019 m. gegužės 13 d. (pirmadienis)
Tema: |
Didžiausia b2b / b2c pardavimo profesionalų konferencija Lietuvoje |
Forma: |
Seminaras/mokymai |
Vieta: |
COMPENSA, Kernavės g. 84, Vilnius |
Data: |
2019 m. gegužės 13 d. (pirmadienis) |
Laikas: |
10 - 16 val. |
Organizatorius: |
UAB CONFINN |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.