300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio, 15 pranešėjų
150+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
Vakarinis networking'as
Kasmet pranešimus skaityti pritraukiame ryškiausias Lietuvos marketingo žvaigždes bei savo srities profesionalus. Laukiamiausias LiMA Klaipėdos skyriaus renginys ne tik LiMA narių tarpe, bet kartu ir visos marketingo bendruomenės Vakarų Lietuvoje!
How do you know your marketing message is effective?*(pranešimas anglų kalba) Pranešime bus trumpai apžvelgiama, kaip pasitelkus išmanias technologijas įvairiose srityse ir analizuojant gautus duomenis tobulinti marketingo veiksmus, kaip pasitelkti statistiką marketingo planų sudarymui ir rezultatų gerinimui. Oliver Goh, IAMUS įkūrėjas ir generalinis direktorius Turi 25 metų patirtį kuriant technologines naujoves nekilnojamojo turto, išmanių miestų ir infrastruktūros srityje. Glaudžiai bendradarbiavo su IBM ir SAP kurdamas naujas jutiklių technologijas, o 2016 m. įkūrė „iamus“ inovatyvios programinės įrangos įmonę, siūlydamas parengtas naudoti daiktų interneto (angl. Internet of Things, IoT) platformas suteikiant klientams galimybę pralenkti savo konkurentus mažinant žmogiškųjų klaidų atvejus, padidinant efektyvumą, sumažinant veiklos sąnaudas ir sukuriant naujus pajamų srautus.
|
Marketingas, kuris padeda parduotiDidžiausias šių dienų iššūkis yra ne neatsilikti nuo konkurentų, Kas parduoda šiandien? Kaip tapti į klientą orientuota įmone? Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos direktorė |
Kaip sukurti skaitmeninę marketingo strategiją, padedančią verslui augti?Dauguma skaitmeninių strategijų, orientuotų į naujų klientų pritraukimą, yra neefektyvios. Jos paremtos pasenusiais vartotojo pirkimo modeliais ir neišnaudoja pilno skaitmeninio potencialo. Netikslus auditorijų parinkimas, atsitiktinai parinkti skaitmeniniai kanalai, pavienės kampanijos, netinkamos sėkmės matavimo metrikos ir nusivylimas yra dažnas reiškinys tų, kurie įgyvendina šias strategijas. Kaip išvengti šių klaidų ir sukurti strategiją, kuri padės verslui augti? Igor Voičenica, iPROSPECT verslo plėtros vadovas Marketinge dirba virš 5 metų tiek startuoliuose, tiek reklamos valdymo platformose ir agentūrose. Šiuo metu dirba ties esamų bei naujų agentūros klientų auginimų, skaitmeninių strategijų kūrimų, žinomumo didinimu bei pardavimų auginimu. Igor ekspertinės sritys: skaitmeninė rinkodara, rinkodaros strategija, duomenų analitika ir vartotojo kelias.. |
Placebranding - patrauklaus miesto kūrimasVienas dalykas yra kalbėti apie prekių ir paslaugų pardavimą, kitas – apie vieningo miesto vertės pasiūlymo sukūrimą ir jo pardavimą. Kaip kurti miesto įvaizdį, nepasiklystant tarp tikslinių auditorijų? Kaip parduoti lokaciją? Julija Taškūnaitė, KLAIPĖDOS ID rinkodaros ir komunikacijos vadovė Turi 7 metų patirtį rinkodaroje ir projektų valdyme, miestų ir vietovių pozicionavime, investicijų pritraukime, žiniasklaidoje. |
|
Darbdavio įvaizdžio formavimas – prabanga ar būtinybė?Kas yra darbdavio įvaizdis? Kodėl verta ir kaip pradėti formuoti darbdavio įvaizdį? Kas atsakingas už jo formavimą? Kokios yra gerosios darbdavio įvaizdžio praktikos? Diana Blažaitienė, SOPRANA PERSONNEL INTERNATIONAL direktorė Daugiau nei 12 metų dirba su Skandinavijos rinka, daugiausia patirties turi personalo valdymo srityje – nuo personalo atrankų bei nuomos Skandinavijos, Olandijos įmonėms iki atrankų Baltijos šalyse. Taip pat yra MiniBoss vaikų verslo mokyklos Vilniuje ir Klaipėdoje vadovė, verslo klubo BNI Memel direktorė – konsultantė. |
|
Kaip padidinti pardavimus pasitelkiant partnerių resursus?Ar žinote, kas bendro tarp Ford ir Tinder? Ar girdėjote, kodėl NASA į kosmosą išskraidino vištienos sumuštinį? Ar pagalvojote, kad posakį „kas vienam šiukšlė, kitam turtas“ galima taikyti ir rinkodaroje? Strateginės rinkodaros partnerystės ilgą laiką buvo didžiųjų prekinių ženklų įrankis. Lietuvoje daugiau nei 87% verslų vis dar nepagalvoja, jog galėtų prisitraukti naujų klientų ir daugiau uždirbti iš esamų pasitelkdami partnerių, o ne savo resursus. Tad kokių tikslų galite pasiekti per rinkodaros partnerystes? Kokie Jūsų turimi resursai gali tapti „valiuta“ ir sutaupyti realių eurų? Ką ir kaip reikėtų pasiruošti, kad atrastumėte tinkamus partnerius? Dr. Donatas Jonikas, MARKETOLOGAI direktorius, konsultantas Inovatyvių verslų rinkodaros strategas, realizavęs daugiau kaip 50 įmonių rinkodaros strategijas bei dirbantis su projektais ne tik Europoje, bet ir Kinijoje, Mauritanijoje. Donatas Jonikas atliko 1.447 startuolių tyrimą ir parašė knygą „Startup Evolution Curve“, kuri Amazon platformoje ji pateko į Top 5 geriausiai perkamų knygų sąrašą savo kategorijoje ir jame išbuvo beveik keturis mėnesius. |
Kas keičiasi sparčiau: social media algoritmai ar komunikacijos strategija?Dažnai girdime ir kalbame apie besikeičiančius socialinių medijų algoritmus. Kiek įtakos šie pokyčiai daro ilgalaikės komunikacijos tikslams ir planuojamam biudžetui? Kaip kurti universalų ir greitai adaptuojamą turinį skirtingiems socialinės medijos kanalams? Mantvydas Leknickas, reklamos agentūros COCOS vadovas, Marketingo srityje dirba beveik 10 metų, kartu su komanda socialiniuose tinkluose ambicingus tikslus pasiekti padėjo tokioms kompanijoms kaip Lidl Lietuva, Lietuvos draudimas, Kalnapilis ir dar daugiau nei 100 prekės ženklų. |
Kokie veiksmai padeda parduoti ir patekti į Europos Top 50?
Kaip pasiekti rekordinį augimą? Kokie veiksmai padeda parduoti? Įžvalgos ir patarimai kaip tapti vienais geriausių rinkoje. Vilius Gudavičius, NARBUTAS direktorius Vilius Gudavičius turi daugiau negu 10 metų patirtį pardavimų bei marketingo projektų vadovavimų srityje. |
|
Kaip pasakoti istorijas, kad auditorija jas išgirstų?
Kaip istorijų pasakojimas augina pardavimus? Ką privalo turėti sėkminga istorija? Patirtis ir praktiniai patarimai iš istorijų kūrimo užkulisių. Gediminas Tamulynas, WIDE WINGS vadovas Audiovizualinės komunikacijos agentūros „Wide wings" įkūrėjas ir vadovas, daugiau negu 10 metų dirbantis su vizualine komunikacija ir istorijas pasakojantis pasitelkiant video formatą. |
Kaip marketingas gali išgelbėti krentančius pardavimus? Prekės ženklo KILIG atvejis Įžvalgos ir patarimai apie prekės ženklo keitimą kaip krentančių pardavimų sprendimą. Ko reiktų nepamiršti galvojant apie prekės ženklo keitimą? Kokia pokyčių kaina ir rezultatai? Ieva Semaškienė, prekės ženklo KILIG vadovė, BIOK Laboratorija Ieva Semaškienė dirbo tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT, laikinai ėjo Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas. Pastaruosius metus dirba su nauju lietuvišku kosmetikos prekės ženklu KILIG, kuris pakeitė dvidešimt metų rinkoje buvusius kitus populiarius prekės ženklus. Ieva Semaškienė antrą kadenciją yra LiMA Valdybos narė |
O kas padeda marketingui, kuris padeda parduoti?Atomas fizikoje, atomas chemijoje ir atomas biologijoje, nepaisant disciplinų skirtingumo, yra vienas ir tas pats atomas. Kaip sąveikauti marketingo ir dizaino disciplinoms, kad prekės ženklas jose būtų vienas ir tas pats? Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas Dirba dizaino strategu dizaino agentūroje CRITICAL, yra Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, lektorius. |
Ką neurorinkodara
|
Ką bendro turi marketingas, socialinė atsakomybė ir medelių sodinimas?Besikeičiantys vartotojų įpročiai ragina įmones skirti daugiau dėmesio savo daromai įtakai aplinkai ir bendruomenei. Kaip vartotojų vertybių pokytį paversti pardavimų galimybe? Kaip prie to prisideda marketingas? Mindaugas Rupšys, MARS LIETUVA korporacinių reikalų vadovas regionui Paskutinius penkis metus dirba MARS LIETUVA įmonės atstovavimo srityse su skirtingais korporacijos padaliniais įvairiuose regionuose. |
Kaip galybę sprintų transformuoti į ultramaratoną? Hostinger atvejisSkirtingas grįžtamasis ryšys, skirtingu kliento kelionės momentu. Kaip jį paversti kompanijos žaibiško augimo priežastimi, o ypač konkurencingose pasaulinėse rinkose? Ignas Dombrauskis, HOSTINGER Lietuvos regiono vadovas |
Kokybės valdymo sistemos diegimas: kaip optimizuoti darbus?Kas yra kokybės valdymo sistema ir kaip ją įsidiegti? Kaip stabilizuoti procesus ir optimizuoti darbus? Kaip atsikratyti popierinių dokumentų? Jolita Rimavičienė, VA TAIP direktorė Turi daugiau nei 15 metų vadovavimo patirtį, sertifikuota ES programos „Verslo konsultantas LT” konsultantė. Specializuojasi verslo valdyme, darbo teisėje ir ISO 9001:2015 standarto diegime. |
Konferencijos vedėjas - LiMA Valdybos narys Andrius Milinavičius
KONFERENCIJOS PROGRAMA
09:30 - 10:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
10:00 - 10:35 | Alvydė Palaimaitė | Marketingas, kuris padeda parduoti |
10:35 - 10:55 | Jolita Rimavičienė | Kokybės valdymo sistemos diegimas: kaip optimizuoti darbus? |
10:55 - 11:15 | Diana Blažaitienė | Darbdavio įvaizdžio formavimas – prabanga ar būtinybė? |
11:15 - 11:35 | Mindaugas Rupšys | Ką bendro turi marketingas, socialinė atsakomybė ir medelių sodinimas? |
11:35 - 11:55 | Kavos pertrauka |
11:55 - 12:30 | Jonas Liugaila | O kas padeda marketingui, kuris padeda parduoti? |
12:30 - 12:55 | Mantvydas Leknickas | Kas keičiasi sparčiau: social media algoritmai ar komunikacijos strategija? |
12:55 - 13:15 | Gediminas Tamulynas | Kaip pasakoti istorijas, kad auditorija jas išgirstų? |
13:15 - 13:40 | Ieva Semaškienė | Kaip marketingas gali išgelbėti krentančius pardavimus? Prekės ženklo KILIG atvejis |
13:40 - 14:20 | Pietų pertrauka (lengvi pietūs įskaičiuoti į bilieto kainą) |
14:20 - 14:50 | Oliver Goh | How do you know your marketing message is effective? |
14:50 - 15:15 | Ignas Dombrauskis | Kaip galybę sprintų transformuoti į ultramaratoną? Hostinger atvejis |
15:15 - 15:35 | Indrė Razbadauskaitė - Venskė | Ką neurorinkodara atskleidžia apie vartotoją? |
15:35 - 16:00 | Igor Voičenica | Kaip sukurti skaitmeninę marketingo strategiją, padedančią verslui augti? |
16:00 - 16:20 | Kavos pertrauka |
16:20 - 16:50 | Dr. Donatas Jonikas | Kaip padidinti pardavimus pasitelkiant partnerių resursus? |
16:50 - 17:05 | Julija Taškūnaitė | Placebranding - patrauklaus miesto kūrimas |
17:05 - 17:30 | Vilius Gudavičius | Kokie veiksmai padeda parduoti ir patekti į Europos Top 50? |
17:30 - 18:00 | Networking'as |
18:00 - ... | Pokalbius pratęsime Švyturys Brewery darykloje |
Generalinis rėmėjas
Pagrindinis rėmėjas
Informaciniai rėmėjai
Rėmėjai
Sritis: |
Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai |
Tema: |
Marketingo įžvalgos pardavimams didinti |
Forma: |
Konferencija |
Vieta: |
Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda |
Pritaikymas žmonėms su |
Pritaikyta |
Data: |
2019 m. birželio 14 d. (penktadienis), 10:00 -18:00 |
Trukmė: |
8 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba ir LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokesčiai: |
|
Bilieto kaina |
99 Eur |
LiMA Klaipėdos skyriaus nariams |
Nemokamai |
LiMA nariams |
69 Eur Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos → Tapkite LiMA nariu → |
LiMA seminarų abonementų savininkams |
79 Eur |
Kilus klausimams kreiptis: |
info@lima.lt, +37067290607 |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.