LiMA DAY KLAIPĖDA'19: Marketingas, kuris padeda parduoti!

LiMA DAY KLAIPĖDA'19: Marketingas, kuris padeda parduoti!

2019-06-14 10:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | Dalyvauja: 186 Registracijos terminas: 2019-06-13

300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio, 15 pranešėjų

150+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų

Vakarinis networking'as

 

 Kasmet pranešimus skaityti pritraukiame ryškiausias Lietuvos marketingo žvaigždes bei savo srities profesionalus. Laukiamiausias LiMA Klaipėdos skyriaus renginys ne tik LiMA narių tarpe, bet kartu ir visos marketingo bendruomenės Vakarų Lietuvoje!

Šiuolaikinė sėkminga organizacija ar verslas pasižymi visapusišku dėmesiu klientams. Marketingo skyrius yra arčiausiai vartotojo, tad geriausiai gali atliepti ir jo besikeičiančius poreikius. Orientacija į vartotoją leidžia įmonei siekti užsibrėžtų tikslų, o vienas iš rezultatų ir yra augantys pardavimai. Taip bendram tikslui suliejamos pardavimų ir marketingo veiklos.

Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Vartotojo pažinimas, vertės kūrimas, sėkmingų reklamos priemonių bei kanalų pasirinkimas ir sėkmingos pirkėjo kelionės užtikrinimas yra šiuolaikiniai marketingo tikslai, kurių rezultatas - laimingi pirkėjai. 

Kokie marketingo veiksmai skatina pardavimus?

Kokios marketingo strategijos spartina verslo plėtrą?

Kaip ieškoti naujų pardavimų kanalų? 

Kokios pardavimų skatinimo priemonės užtikrina ilgalaikius rezultatus? 

 

Konferencija skirta: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas.

Konferencijos pranešėjai:

How do you know your marketing message is effective?*

(pranešimas anglų kalba)

Pranešime bus trumpai apžvelgiama, kaip pasitelkus išmanias technologijas įvairiose srityse ir analizuojant gautus duomenis tobulinti marketingo veiksmus, kaip pasitelkti statistiką marketingo planų sudarymui ir rezultatų gerinimui.

Oliver GohIAMUS įkūrėjas ir generalinis direktorius

Turi 25 metų patirtį kuriant technologines naujoves nekilnojamojo turto, išmanių miestų ir infrastruktūros srityje. Glaudžiai bendradarbiavo su IBM ir SAP kurdamas naujas jutiklių technologijas, o 2016 m. įkūrė „iamus“ inovatyvios programinės įrangos įmonę, siūlydamas parengtas naudoti daiktų interneto (angl. Internet of Things, IoT) platformas suteikiant klientams galimybę pralenkti savo konkurentus mažinant žmogiškųjų klaidų atvejus, padidinant efektyvumą, sumažinant veiklos sąnaudas ir sukuriant naujus pajamų srautus.

 

Marketingas, kuris padeda parduoti 

Didžiausias šių dienų iššūkis yra ne neatsilikti nuo konkurentų,
bet neatsilikti nuo savo klientų!

Kas parduoda šiandien? Kaip tapti į klientą orientuota įmone? 

Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos direktorė

 

Kaip sukurti skaitmeninę marketingo strategiją, padedančią verslui augti?

Dauguma skaitmeninių strategijų, orientuotų į naujų klientų pritraukimą, yra neefektyvios. Jos paremtos pasenusiais vartotojo pirkimo modeliais ir neišnaudoja pilno skaitmeninio potencialo. Netikslus auditorijų parinkimas, atsitiktinai parinkti skaitmeniniai kanalai, pavienės kampanijos, netinkamos sėkmės matavimo metrikos ir nusivylimas yra dažnas reiškinys tų, kurie įgyvendina šias strategijas. Kaip išvengti šių klaidų ir sukurti strategiją, kuri padės verslui augti?

Igor VoičenicaiPROSPECT verslo plėtros vadovas

Marketinge dirba virš 5 metų tiek startuoliuose, tiek reklamos valdymo platformose ir agentūrose. Šiuo metu dirba ties esamų bei naujų agentūros klientų auginimų, skaitmeninių strategijų kūrimų, žinomumo didinimu bei pardavimų auginimu. Igor ekspertinės sritys: skaitmeninė rinkodara, rinkodaros strategija, duomenų analitika ir vartotojo kelias..

Placebranding - patrauklaus miesto kūrimas

Vienas dalykas yra kalbėti apie prekių ir paslaugų pardavimą, kitas – apie vieningo miesto vertės pasiūlymo sukūrimą ir  jo pardavimą. Kaip kurti miesto įvaizdį, nepasiklystant tarp tikslinių auditorijų? Kaip parduoti lokaciją?

Julija Taškūnaitė, KLAIPĖDOS ID rinkodaros ir komunikacijos vadovė

Turi 7 metų patirtį rinkodaroje ir projektų valdyme, miestų ir vietovių pozicionavime, investicijų pritraukime, žiniasklaidoje.

 

Darbdavio įvaizdžio formavimas – prabanga ar būtinybė?

Kas yra darbdavio įvaizdis? Kodėl verta ir kaip pradėti formuoti darbdavio įvaizdį? Kas atsakingas už jo formavimą? Kokios yra gerosios darbdavio įvaizdžio praktikos?

Diana BlažaitienėSOPRANA PERSONNEL INTERNATIONAL direktorė

Daugiau nei 12 metų dirba su Skandinavijos rinka, daugiausia patirties turi personalo valdymo srityje – nuo personalo atrankų bei nuomos Skandinavijos, Olandijos įmonėms iki atrankų Baltijos šalyse. Taip pat yra MiniBoss vaikų verslo mokyklos Vilniuje ir Klaipėdoje vadovė, verslo klubo BNI Memel direktorė –  konsultantė.

 

Kaip padidinti pardavimus pasitelkiant partnerių resursus?

Ar žinote, kas bendro tarp Ford ir Tinder? Ar girdėjote, kodėl NASA į kosmosą išskraidino vištienos sumuštinį? Ar pagalvojote, kad posakį „kas vienam šiukšlė, kitam turtas“ galima taikyti ir rinkodaroje? Strateginės rinkodaros partnerystės ilgą laiką buvo didžiųjų prekinių ženklų įrankis. Lietuvoje daugiau nei 87% verslų vis dar nepagalvoja, jog galėtų prisitraukti naujų klientų ir daugiau uždirbti iš esamų pasitelkdami partnerių, o ne savo resursus. Tad kokių tikslų galite pasiekti per rinkodaros partnerystes? Kokie Jūsų turimi resursai gali tapti „valiuta“ ir sutaupyti realių eurų? Ką ir kaip reikėtų pasiruošti, kad atrastumėte tinkamus partnerius?

Dr. Donatas Jonikas, MARKETOLOGAI direktorius, konsultantas

Inovatyvių verslų rinkodaros strategas, realizavęs daugiau kaip 50 įmonių rinkodaros strategijas bei dirbantis su projektais ne tik Europoje, bet ir Kinijoje, Mauritanijoje. Donatas Jonikas atliko 1.447 startuolių tyrimą ir parašė knygą „Startup Evolution Curve“, kuri Amazon platformoje ji pateko į Top 5 geriausiai perkamų knygų sąrašą savo kategorijoje ir jame išbuvo beveik keturis mėnesius.

Kas keičiasi sparčiau: social media algoritmai ar komunikacijos strategija?

Dažnai girdime ir kalbame apie besikeičiančius socialinių medijų algoritmus. Kiek įtakos šie pokyčiai daro ilgalaikės komunikacijos tikslams ir planuojamam biudžetui? Kaip kurti universalų ir greitai adaptuojamą turinį skirtingiems socialinės medijos kanalams? 

Mantvydas Leknickas, reklamos agentūros COCOS vadovas,

Marketingo srityje dirba beveik 10 metų, kartu su komanda socialiniuose tinkluose ambicingus tikslus pasiekti padėjo tokioms kompanijoms kaip Lidl Lietuva, Lietuvos draudimas, Kalnapilis ir dar daugiau nei 100 prekės ženklų.

Kokie veiksmai padeda parduoti ir patekti į Europos Top 50?

Kaip pasiekti rekordinį augimą? Kokie veiksmai padeda parduoti? Įžvalgos ir patarimai kaip tapti vienais geriausių rinkoje.

Vilius GudavičiusNARBUTAS direktorius

Vilius Gudavičius turi daugiau negu 10 metų patirtį pardavimų bei marketingo projektų vadovavimų srityje.

 

Kaip pasakoti istorijas, kad auditorija jas išgirstų?

Kaip istorijų pasakojimas augina pardavimus? Ką privalo turėti sėkminga istorija? Patirtis ir praktiniai patarimai iš istorijų kūrimo užkulisių.

Gediminas TamulynasWIDE WINGS vadovas

Audiovizualinės komunikacijos agentūros „Wide wings" įkūrėjas ir vadovas, daugiau negu 10 metų dirbantis su vizualine komunikacija ir istorijas pasakojantis pasitelkiant video formatą. 

Kaip marketingas gali išgelbėti krentančius pardavimus? Prekės ženklo KILIG atvejis

Įžvalgos ir patarimai apie prekės ženklo keitimą kaip krentančių pardavimų sprendimą. Ko reiktų nepamiršti galvojant apie prekės ženklo keitimą? Kokia pokyčių kaina ir rezultatai? 

Ieva Semaškienė, prekės ženklo KILIG vadovė, BIOK Laboratorija

Ieva Semaškienė dirbo tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT, laikinai ėjo Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas. Pastaruosius metus dirba su nauju lietuvišku kosmetikos prekės ženklu KILIG, kuris pakeitė dvidešimt metų rinkoje buvusius kitus populiarius prekės ženklus. Ieva Semaškienė antrą kadenciją yra LiMA Valdybos narė 

O kas padeda marketingui, kuris padeda parduoti?

Atomas fizikoje, atomas chemijoje ir atomas biologijoje, nepaisant disciplinų skirtingumo, yra vienas ir tas pats atomas. Kaip sąveikauti marketingo ir dizaino disciplinoms, kad prekės ženklas jose būtų vienas ir tas pats?

Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas

Dirba dizaino strategu dizaino agentūroje CRITICAL, yra Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, lektorius.

Ką neurorinkodara
atskleidžia apie vartotoją?

Kaip neurorinkodara padeda sukurti „tobulesnį rytojų"
ne tik marketingo atstovams, bet ir vartotojams? Ar galime sužinoti, ko vartotojai iš tiesų nori? Ar šio tipo tyrimai
padeda atrasti „magišką" sėkmės formulę?

Indrė Razbadauskaitė - VenskėLCC ir LTVK rinkodaros ir komunikacijos lektorė

LCC Tarptautinis universiteto ir Lietuvos verslo kolegijos rinkodaros ir komunikacijos lektorė,
„Nepaleisk svajonės” savininkė ir „Global key” bendrasavininkė, LiMA Klaipėdos skyriaus pirmininkė.

Ką bendro turi marketingas, socialinė atsakomybė ir medelių sodinimas?

Besikeičiantys vartotojų įpročiai ragina įmones skirti daugiau dėmesio savo daromai įtakai aplinkai ir bendruomenei. Kaip vartotojų vertybių pokytį paversti pardavimų galimybe? Kaip prie to prisideda marketingas?

Mindaugas RupšysMARS LIETUVA korporacinių reikalų vadovas regionui

Paskutinius penkis metus dirba MARS LIETUVA įmonės atstovavimo srityse su skirtingais korporacijos padaliniais įvairiuose regionuose. 

Kaip galybę sprintų transformuoti į ultramaratoną? Hostinger atvejis

Skirtingas grįžtamasis ryšys, skirtingu kliento kelionės momentu. Kaip jį paversti kompanijos žaibiško augimo priežastimi, o ypač konkurencingose pasaulinėse rinkose?

Ignas DombrauskisHOSTINGER Lietuvos regiono vadovas 

Kokybės valdymo sistemos diegimas: kaip optimizuoti darbus?

Kas yra kokybės valdymo sistema ir kaip ją įsidiegti? Kaip stabilizuoti procesus ir optimizuoti darbus? Kaip atsikratyti popierinių dokumentų?

Jolita RimavičienėVA TAIP direktorė

Turi daugiau nei 15 metų vadovavimo patirtį, sertifikuota ES programos „Verslo konsultantas LT” konsultantė. Specializuojasi verslo valdyme, darbo teisėje ir ISO 9001:2015 standarto diegime.

 

Konferencijos vedėjas - LiMA Valdybos narys Andrius Milinavičius

 

 KONFERENCIJOS PROGRAMA

 

09:30 - 10:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
10:00 - 10:35 Alvydė Palaimaitė | Marketingas, kuris padeda parduoti
10:35 - 10:55 Jolita Rimavičienė | Kokybės valdymo sistemos diegimas: kaip optimizuoti darbus?
10:55 - 11:15 Diana Blažaitienė | Darbdavio įvaizdžio formavimas – prabanga ar būtinybė?
11:15 - 11:35 Mindaugas Rupšys | Ką bendro turi marketingas, socialinė atsakomybė ir medelių sodinimas?
11:35 - 11:55 Kavos pertrauka
11:55 - 12:30 Jonas Liugaila | O kas padeda marketingui, kuris padeda parduoti?
12:30 - 12:55  Mantvydas Leknickas | Kas keičiasi sparčiau: social media algoritmai ar komunikacijos strategija?
12:55 - 13:15 Gediminas Tamulynas | Kaip pasakoti istorijas, kad auditorija jas išgirstų?
13:15 - 13:40 Ieva Semaškienė | Kaip marketingas gali išgelbėti krentančius pardavimus? Prekės ženklo KILIG atvejis
13:40 - 14:20 Pietų pertrauka (lengvi pietūs įskaičiuoti į bilieto kainą)
14:20 - 14:50 Oliver Goh | How do you know your marketing message is effective?
14:50 - 15:15 Ignas Dombrauskis | Kaip galybę sprintų transformuoti į ultramaratoną? Hostinger atvejis
15:15 - 15:35  Indrė Razbadauskaitė - Venskė | Ką neurorinkodara atskleidžia apie vartotoją?
15:35 - 16:00 Igor Voičenica | Kaip sukurti skaitmeninę marketingo strategiją, padedančią verslui augti?
16:00 - 16:20  Kavos pertrauka
16:20 - 16:50 Dr. Donatas Jonikas | Kaip padidinti pardavimus pasitelkiant partnerių resursus?
16:50 - 17:05 Julija Taškūnaitė | Placebranding - patrauklaus miesto kūrimas
17:05 - 17:30 Vilius Gudavičius | Kokie veiksmai padeda parduoti ir patekti į Europos Top 50?
17:30 - 18:00 Networking'as
18:00 - ... Pokalbius pratęsime Švyturys Brewery darykloje

 

Generalinis rėmėjas

 

 

Pagrindinis rėmėjas

 

 

Informaciniai rėmėjai

 

 

Rėmėjai

 

Sritis:

Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai

Tema:

Marketingo įžvalgos pardavimams didinti

Forma:

Konferencija

Vieta:

Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda

Pritaikymas žmonėms su
judėjimo negalia:

Pritaikyta

Data:

2019 m. birželio 14 d. (penktadienis), 10:00 -18:00

Trukmė:

8 val.

Organizatorius:

LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba ir LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokesčiai:

 

Bilieto kaina 

99 Eur

Registruotis 

LiMA Klaipėdos skyriaus nariams

Nemokamai

Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos 

Tapkite LiMA nariu 

LiMA nariams 

69 Eur 

Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos 

Tapkite LiMA nariu 
LiMA seminarų abonementų savininkams 

79 Eur

Įsigykite seminarų abonementą →

Kilus klausimams kreiptis: 

info@lima.lt, +37067290607

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.

Bilietų grąžinimo politika