Kaip suprasti ir tobulinti vartotojo patirčių procesus?
Eglės sanatorija ir Vytautas Mineral SPA, Birštonas
2019 m. spalio 17 - 18 d.*
* LiMA nariai turi galimybę pasilikti antrai nakvynei 18 d.
Vartotojo kelionės kūrimas - svarbi marketingo ir verslo strategijos dalis
Vartotojo kelionė egzistuoja jos sąmoningai ir nekuriant. Vartotojas turi atlikti tam tikrus veiksmus, kad galėtų įsigyti prekę ar paslaugą, todėl jos egzistavimas ir yra neišvengiamas. Neatkreipiant dėmesio į vartotojo kelionę dažniausiai neidentifikuojami epizodai, kuomet vartotojas jaučiasi nepatenkintas. Sąmoningas vartotojo kelionės kūrimas žiūrint iš pragmatinės pusės, kiekvienam verslui svarbus norint augti ir dirbti pelningai. Implementuojant vartotojo kelionės žemėlapį kaip strateginį įrankį, galima pritraukti naujų vartotojų, palaikyti arba plėtoti jau esamus ryšius, išlaikyti lojalius klientus, kurie virs prekės ženklo ambasadoriais. Sąmoningai sukurta vartotojo kelionė padeda konkuruoti vartotojų patirtimi ir emocijomis, kuriant glaudesnį ryšį su klientu.
Apie vartotojo kelionės žemėlapį plačiau:
Radijo laidoje ir Delfi straipsnyje
Esminė mokymų dalis yra praktiškai dekonstruoti atstovaujamo prekės ženklo vartotojo kelionę bei ją patobulinti. Dalyviai bus supažindinti su pagrindiniais vartotojo kelionės žemėlapio elementais ir kaip juos teisingai suprasti ir naudoti.
DVIEJŲ DIENŲ MOKYMUOSE DALYVIAI:
MOKYMŲ PROGRAMA:
1.Vartotojo kelionės žemėlapio kaip įrankio pažinimas bei taikymo praktikoje pristatymas.
2. Praktinis personos įrankio taikymas, siekiant apsibrėžti pagrindinį vartotojo kelionės dalyvį, pagal kurį bus kuriamas žemėlapis.
3.Vartotojo kelio kūrimas - prekės ženklo produkto ar paslaugos santykio su vartotojų dekonstravimas, norint išryškinti pagrindinius žingsnius ir etapus.
4.Vartotojo kelio papildymas - suinteresuotų grupių žingsnių implikavimas žemėlapyje. Naujų etapų įterpimas, siekiant pilnai apimti visus sąlyčio taškus.
5. Patirčių identifikavimas - vartotojo emocijų analizavimas ir esminių vartotojo kelionės žingsnių išryškinimas. Įžvalgų formulavimas tobulinimo etapui.
6. Kritinių taškų tobulinimas - probleminių situacijų analizė. Galimybių ir sprendimų paieška, naudojant idėjų generavimo metodus.
7. Prototipų kūrimas - problemos sprendimo materializavimas, kuriant naujus scenarijus ar tobulinant sąlyčio taškus.
Šį pavasarį LiMA organizuotus Jono Liugailos Prekės ženklo pozicionavimo praktinius seminarus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyviai įvertino net 9,2 iš 10.
MOKYMŲ IŠSKIRTINUMAS: mokymų metu dalyviai praktiškai spręs savo įmonės/ prekės ženklų/ produktų/paslaugų atvejus: nagrinės vartotojų patirtis ir tobulins jas. Individualių prekės ženklų neturintys dalyviai gaus iš lektorių atskirus atvejus.
Iš mokymų išsinešite:
1. Žinių, kaip aprašyti savo vartotojo personą.
2. Žinių, kaip galima tobulinti vartotojo patirtis su prekės ženklu.
3. Savo prekės ženklui/įmonei sukurtą jų vartotojo kelionės žemėlapį, su kuriuo galėsite toliau tęsti darbą organizacijos viduje.
MOKYMŲ LEKTORIAI
Deividas JuozulynasCRITICAL dizaino fasilitatoriusRemdamasis paslaugų dizaino dėstymo Vilniaus dailės akademijoje ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. |
|
Jonas LiugailaCRITICAL dizaino strategas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, lektoriusDaugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant dešimtyse konferencijų, kūrybinių dirbtuvių, publikacijų ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
MOKYMŲ PROGRAMA
Mokymai Birštone, ketvirtadienis
09:30 - 10:00 | Registracija ir pasitikimo kava Eglės sanatorijoje |
10:00 - 12:00 | Vartotojo kelias - naudojimas praktikoje ir atvejų analizės |
12:00 - 13:00 |
Pietų pertrauka (įskaičiuota į kainą) |
13:00 - 14:30 | Vartotojo pažinimas - personos įrankio naudojimas, apibrėžiant tikslinę auditoriją |
14:30 - 14:45 | Kavos pertrauka |
14:45 - 16:30 | Vartotojo kelio kūrimas - pagrindinių žingsnių ir procesų išryškinimas, siekiant suvokti vartotojo patirtis |
16:30 - 16:45 | Kavos pertrauka |
16:45 - 18:00 | Vartotojo kelio papildymas - sukurto žemėlapio analizė ir naujų etapų įterpimas |
18:00 - 18:10 | Įsiregistravimas į Vytautas Mineral SPA viešbutį |
18:10 - 20:00 | Vakarienė (įskaičiuota į kainą) |
20:00 - 22:00 | Vandens pramogos Vytautas Mineral SPA * baseinų ir pirčių komplekse (įskaičiuota į kainą) |
22:00 - 00:00 | Kontaktų valandėlė (angl. networking) Vytauto restorano lounge bare (maistas, gėrimai perkami už savo lėšas) |
00:00 - ... | Nakvynė sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA* (įskaičiuota į kainą pasirinktinai nuo kambario tipo) |
Mokymai Birštone, penktadienis
... - 10:00 | Pusryčiai (įskaičiuota į kainą) |
10:00 - 12:00 | Patirčių identifikavimas - vartotojo emocijų analizavimas ir esminių vartotojo kelionės žingsnių išryškinimas, įžvalgų formulavimas |
12:00 - 13:00 | Pietų pertrauka (įskaičiuota į kainą) |
13:00 - 14:45 | Kritinių taškų tobulinimas - probleminių situacijų analizė ir sprendimų paieška |
14:45 - 15:00 | Kavos petrauka |
15:00 - 16:30 | Prototipų kūrimas - problemos sprendimo materializavimas |
Galimybė likti 2-ai nakčiai ir poilsiui (tik LiMA nariams)
16:30 - 18:00 | Galimybė pasinaudoti Vytautas Mineral SPA sveikatingumo procedūromis, masažais ir pan. (į kainą neįtraukta) |
18:00 - 20:00 | Vakarienė (įskaičiuota į kainą) |
20:00 - 22:00 | Vandens pramogos Vytautas Mineral SPA* baseinų ir pirčių komplekse (įskaičiuota į kainą) |
22:00 - 00:00 | Kontaktų valandėlė (angl. networking) Vytauto restorano lounge bare (maistas, gėrimai perkami už savo lėšas) |
00:00 - ... | Nakvynė sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA* (įskaičiuota į kainą pasirinktinai nuo kambario tipo) |
... - 10:00 | Pusryčiai šeštadienio rytą (įskaičiuota į kainą) |
DALYVIO MOKESTIS
LiMA nariams | Su LiMA seminarų abonementu | Svečiams | |
Standartinis paketas |
|||
Viena nakvynė dviviečiame* kambaryje |
179 Eur + PVM | 199 Eur + PVM | 229 Eur + PVM |
Papildomos galimybės |
|||
Viena nakvynė vienviečiame kambaryje |
199 Eur + PVM |
219 Eur + PVM | 249 Eur + PVM |
Dvi nakvynės dviviečiame* kambaryje |
199 Eur + PVM |
Tik LiMA nariams | Tik LiMA nariams |
Dvi nakvynės vienviečiame kambaryje |
249 Eur + PVM |
Tik LiMA nariams | Tik LiMA nariams |
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių nuolaidų kreiptis el. paštu info@lima.lt
* Nepateikus pageidavimo nakvoti su konkrečiu asmeniu, LiMA renginių koordinatorė padės parinkti tinkamą tos pačios lyties mokymų dalyvį. Pageidavimą galima nurodyti registracijos metu arba el. paštu info@lima.lt
Renginio partneriai
Forma: |
Mokymai + poilsinė dalis |
Vieta: |
Nakvynė ir poilsis: sveikatingumo ir poilsio komplekse „Vytautas mineral SPA“,
Mokymai: „Eglės“ sanatorijos konferencijų salėje, |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pilnai pritaikyta |
Parkavimas: |
Nemokamas parkavimas „Vytautas mineral SPA“ ir „Eglės“ teritorijose |
Data: |
2019 m. spalio 17 - 18 d. (ketvirtadienį - penktadienį) |
Trukmė: |
2 dienos |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Atvykimas: |
Kviečiame kooperuotis ir į mokymus atvykti kartu! Ieškančius kelionės draugų, kviečiame registruotis čia. |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.