Ką privalo turėti e-komercijos projektas?
Kokios e-parduotuvių tendencijos?
Kaip pritraukti vartotojų srautą į savo e-parduotuvę?
Kaip efektyviai išnaudoti išorinius reklamos kanalus?
Kaip užtikrinti gerą vartotojo patirtį visuose sąlyčio taškuose?
Praktiniai patarimai ir išmoktos pamokos
Pranešėjai:
Nr. 1 e-komercijos vieta, pasitelkiant tradicinę medijąPrekės ženklo strategijos apimančios tradicinės žiniasklaidos kanalus arba kaip offline kanalai augina e-komerciją? Gedas Kučinskas, BPN LIETUVA strategijų vadovas Masinės komunikacijos ekspertas, padedantis auginti prekės ženklus ir dirbantis su TOP rinkos reklamuotojais. Dirba BPN Lietuva strategijų vadovu, ISM universitete yra lektorius ir doktorantas. |
El. pašto rinkodara 2020: aukso puodą uždirbs ne naujienlaiškiaiPraėjusiais metais įsigaliojęs BDAR ryškiai palietė el. pašto rinkodaros kanalą ir jo rezultatus geriausiai išmatuojančiuose el. komercijos projektuose. Panašių reglamentų įtaką Vakarų šalys jau yra patyrusios ir buvę rezultatai atsistato sąlyginai greitai. Pranešimo metu sužinosite, kokios el. pašto rinkodaros dalies BDAR nepalietė ir kuri artimiausiu metu bus tas visų trokštamas „aukso puodas”.
Matas Pocius, NFQ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp Top 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą.
|
Kaip uždirbti daugiau iš srauto, kurį turite?Turite lankytojų srautą savo tinklalapyje, tačiau lankytojai neužsisako paslaugos, neperka produkto, neužpildo užklausos formos? Tai problema, kurią gali išspręsti konversijų optimizavimas (angl. CRO). CRO skirtas identifikuoti ir pašalinti priežastis, kurios lemia lankytojų sprendimą palikti tinklalapį. Kiekvienas lankytojas - galimybė gauti konversiją, tačiau nuo vartotojo patirties priklauso, ar tai nutiks, tad pagrindinė CRO nauda yra galimybė suprasti, kas lankytoją paverčia pirkėju. Radvilas Šeputis, EVOLVERY strategas „Man patinka duomenys, patinka juos versti naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis." |
Sėkminga B2B prekyba Lietuvoje ir už jos ribų - misija įmanomaE - prekyba yra didelis ir rizikingas IT projektas. Kaip prisitaikyti prie e - komercijos dinamiškumo? Kas atsakingas už internetinio verslo rezultatus? Kaip suvaldyti tokį didelį IT projektą? Kokios rizikos laukia? Kokiųs IT projektų valdymo metodus taikyti? Paulius Nagys, ADEO WEB vadovas
Paulius Nagys, B2B, B2C el. prekybos projektų kūrimo įmonės adeoweb.lt direktorius ir bendraįkūrėjas. Daugiau nei dešimties metų patirtis el. prekybos projektų kūrime suteikė galimybę dirbti su gabiausiais šios srities profesionalais. Adeo Web komanda dirba su Lietuvos ir pasaulio lyderiančioms įmonėms ir įgyvendina kompleksines, bei unikalias B2B, B2C el.prekybos sistemas.
|
2019 m. rugsėjo 19d. (ketvirtadienis)
12:30 - 13:00 |
Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
13:00 - 13:35 |
Paulius Nagys | Sėkminga B2B e–prekyba Lietuvoje ir už jos ribų – misija įmanoma |
13:35 - 14:05 |
Gedas Kučinskas | Nr. 1 e-komercijos vieta, pasitelkiant tradicinę mediją |
14:05 - 14:35 |
Matas Pocius | El. pašto rinkodara 2020: aukso puodą uždirbs ne naujienlaiškiai |
14:35 - 15:05 |
Radvilas Šeputis | Kaip uždirbti daugiau iš srauto, kurį turite? |
Renginio partneriai
Sritis: |
Marketingas, e-komercija |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda |
Pritaikymas žmonėms su |
Pritaikyta |
Data: |
2019 m. rugsėjo 19 d. (ketvirtadienis), 13:00 - 15:00 |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija - 15 metų veikianti ir vienijanti daugiau nei 1000 marketingo ir su juo susijusiose srityse dirbančius specialistus, vadovus bei verslo atstovus organizacija. |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams nemokamai |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.