[LiMA rekomenduoja] Pirmasis Baltijos šalių prekės ženklų forumas. Ryga

[LiMA rekomenduoja] Pirmasis Baltijos šalių prekės ženklų forumas. Ryga

2019-10-03 12:30, Ryga, Latvija | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2019-10-03

LiMA rekomenduoja: BALTIC BRAND FORUM 2019

 Šių metų spalio 3 d. Latvijoje vyks pirmasis rinkodaros ir reklamos profesionalų forumas BALTIC BRAND FORUM 2019, kuriame savo patirtimi dalinsis ryškiausi Baltijos šalių ir pasaulio reklamos ir rinkodaros srities specialistai. Forumo metu pranešėjai atskleis savo požiūrį į prekių ženklų, vartotojų ir komunikacijos tendencijas Baltijos šalyse ir pasaulyje.

Forumo metu vyks trys pranešėjų diskusijos, kuriose dalyvaus daugiau nei 15 ekspertų. Renginio kulminacijoje numatyta dviejų ypatingų forumo svečių pasirodymas.

Lesas Binetas (Les Binet), reklamos agentūros adam&eveDDB Didžiojoje Britanijoje efektyvumo vadovas, daugelio tarptautinį pripažinimą pelniusių knygų apie rinkodarą autorius, kuris kalbės apie ilgalaikį prekių ženklų kūrimą ir kokią reikšmę tam turi emocijos, šlovė ir kūrybingumas.

Malcolmas Devoy (Malcolm Devoy) Didžiosios Britanijos agentūros PHD EMEA strateginis vadovas papasakos apie labiausiai paplitusias rinkodaros priemones ir medijų strategiją, kurią naudoja pasaulio drąsiausi ir sėkmingiausi prekių ženklai.

Pranešėjų diskusijoje didžiausias dėmesys bus skirtas šioms temoms: prekių ženklų vaidmuo formuojant vartotojų įpročius, startuolių įmonių sinergija su didžiosiomis kompanijomis, į verslo rezultatus orientuotos rinkodaros reikšmė prekių ženklų komunikacijoje. Tarp pranešėjų diskusijos dalyvių bus Baltijos šalių ir pasauliniu mastu pripažintų srities ekspertų.

Forumo uždarymui bus surengta paveikiausių visų Baltijos šalių prekių ženklų apdovanojimo ceremonija. Prekių ženklai bus apdovanojami aštuoniose kategorijose – Labiausiai pamėgtas prekių ženklas, Žaliausias prekių ženklas, Žmogiškiausias prekių ženklas, Geriausia Baltijos šalyse startuolių įmonė ir kt.

Viena iš pranešėjų diskusijų vedėjų, DDB Latvia strategijos direktorė Anna Celminia (Anna Celmiņa), komentuodama prekių ženklų poveikį žmonių gyvenimui, pabrėžia: „Mūsų įpročiai kinta labai lėtai, išskyrus tuos atvejus, jei prekių ženklas sugeba mums nurodyti kitą kelią. Prekių ženklai gali pakeisti ir suformuoti visiškai naujus įpročius. Tėra vienintelė sąlyga – būtina pažinti savo auditoriją ir su idėja pasirodyti tinkamoje vietoje tinkamu laiku.“

Šiemet forume bus ypač akcentuojamos Baltijos valstybės. Keičiantis vertinga patirtimi ir požiūriais, Baltijos šalys gali tapti daug stipresniu ir vieningesniu regionu, ir tai jau šiandien padės sustiprinti tarpusavio bendradarbiavimą. Dėl šios priežasties teikiant savo išskirtinį įnašą į srities tobulėjimą, labai svarbu rasti tai, kas bendra, ir suvokti tai, kas skiria.

 Daugiau informacijos: 

www.balticbrandforum.com

Speciali nuolaida LiMA nariams. Prisijunkite prie Intranet'o. 

 

 

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) už šio renginio organizavimą ir turinio kokybę neatsako.