Artėjant biudžetinių metų pradžiai marketingo skyriai aktyviai planuoja būsimų metų marketingo biudžetą ir jo paskirstymą tarp skirtingų kanalų. Socialiniams tinklams užimant vis didesnę marketingo išlaidų dalį, būtina kalbėti ne apie atskirų socialinių tinklų kaip marketingo kanalų biudžetavimą, o vieną bendrą intregruotą marketingo biudžetą.
Šio seminaro metu bus kalbama apie:
- Ką būtina žinoti planuojant metinius biudžetus socialiniams tinklams Facebook, Instagram, Linkedin;
- Kaip efektyviai integruoti visų soc. tinklų biudžetus į vieną;
- Kokios reklamos ir turinio kūrimo kainos skirtinguose soc.tinkluose;
- Kokios yra socialinių tinklų tendencijos ir papildomos aktyvacijos – influencer‘iai, chatbot‘ai ir kampanijos;
- Ką daryti ir ko vengti planuojant marketingo biudžetus;
- Pavyzdžius iš praktikos.
Seminaro lektorė:Laura Domarkė Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” bendraįkūrėja, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė. Su socialiniais tinklais dirba dar nuo 2009m., prisidėjo prie daugiau nei 90 lokalių ir tarptautinių prekės ženklų kuriant ne vien socialinių tinklų, bet ir rinkodaros strategijas
|
Renginio partneriai
Sritis: |
Marketingas, socialiniai tinklai, biudžeto planavimas |
Tema: |
Socialinių tinklų biudžeto planavimas 2020 |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Šiaurės Lietuvos kolegija, Tilžės g. 22, 405 aud. |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2019 m. gruodžio 5 d. (ketvirtadienis) 17 val. |
Trukmė: |
~2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 25 Eur 50 Eur |
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę. |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)
|
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.