Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2020 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį socialinių tinklų administravime? Kokios naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?
Renginio pranešėjai:
2020 ar 2016 v5.0?O kas, jeigu jau 5 metus nieko reikšmingai naujo, tendencijų prasme, nėra? Gal 2020 pagaliau taps metais, kai visi pradėsime daryti tai, ką puikiai žinome ir ką jau seniai turėjome daryti? Tomas Nemura, CHOCO AGENCY partneris |
Naujas žaislas TikTok. Tik kaip žaisti?Papasakosiu apie TikTok ypatybes, kokia auditorija renkasi ir kodėl jis taip auga? Kodėl Pildyk jame atsirado? Kaip sekėsi, ko išmokome ir ką galėtumėm rekomenduoti? O pranešimo pabaigoje pakalbėsime apie anti-TikTok judėjimą, Kiniją, AI grėsmę ir panašias temas pamąstymui. Dominyka Jonušienė, PILDYK prekės ženklo vadovė |
|
Ko galima pasimokyti iš startuolių?
Praėjęs dešimtmetis pasižymėjo itin palankiomis sąlygomis augimui, bet ne visi prekių ženklai sugebėjo tai išnaudoti. Dideli proveržiai AI (Artificial Intelligence) ir ML (Machine Learning) pritaikyme verslo procesuose privertė keisti ne tik verslo modelius, bet ir marketingo strategijas. Kodėl vieni brandai augo sparčiau už kitus? Kokiomis startuolių naudojamomis taktikomis gali pasinaudoti ir tradiciniai prekių ženklai? Kaip Google įrankiai gali padėti įveikti šiuos iššūkius? Audrius Janulis, GOOGLE Industry Manager, Export & Startups |
Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmusDar neseniai galėjai prasmukti komunikuojant tik Facebook. Dabar rinkodaros planuose atsiranda Instagram, LinkedIn, o nuėjus į porą konferencijų susidaro įspūdis, kad tuoj reiks spausti "Insert new row" ir įrašyti dar ir TikTok. Ką jau kalbėti apie naujus formatus, reklamos taktikas ir augančius standartus turinio kokybei. Kaip viską spėti padaryti gerai? Iš kitos pusės - ar reikia viską spėti? Karolis Rimkus, CAPTION vadovas |
Darbo su influenceriais sėkmė: Vilniaus pergalės, Kilig ir Lidl Lietuva atvejaiNaglis x Lidl Lietuva
Vienos sėkmingiausių Lietuvoje ilgalaikės partnerystės pavyzdys, kai influenceris tampa prekės ženklo sinonimu, o sekėjai patys agituoja prekybos tinklą padaryti jį savo veidu. Atskleidžiami ilgalaikės partnerystės, paremtos pasitikėjimu, privalumai, kuomet pasirenkamas influenceris jau myli prekės ženklą, o prekės ženklas jam leidžia būti savimi ir rodyti tik tai, kas jam iš tikrųjų patinka.
Naglis x Vilniaus pergalėTröösik guminukų kampanijos sėkmė pagrįsta produkto unikalumu, prekės ženklo drąsa ir Naglio Bieranco sukurta istorija, su kuria susitapatinę vartotojai patys sukūrė milžinišką kiekį turinio (user-generated content), o guminukai tapo populiariausia saldžia vasaros naujiena. Žaibiška kampanija turi potencialo, turint gerą produktą, drąsią idėją ir pasirinkus tinkamą nuomonės formuotoją.
Naglis x Kilig UrbanKaip influenceris tampa alternatyva TV kanalui, kaip prekės ženklas išnaudoja "akimirką", kaip produktas sutampa su influencerio asmenybe ir kaip prekybai netikusi produkto partija tampa gražiausia fotosesija ir padeda formuoti ne tik prekės ženklo, bet ir visos įmonės įvaizdį.
Pokalbyje dalyvaus: Naglis Bierancas, fotografas, nuomonės formuotojas Valdas Lopeta, LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Justas Razmus, VILNIAUS PERGALĖ marketingo vadovas Ieva Semaškienė, BIOK Laboratorijos KILIG prekės ženklo vadovė
Pokalbio moderatorė Laura Aleksandravičė, INFLUENCERIAI.LT įkūrėja |
Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją?2020 metai yra ne išimtis – skaitmeninėje rinkodaroje iškils naujos tendencijos bei pokyčiai. Tai skatins vis daugiau domėtis naujienomis, o su tuo augs ir noras viską išbandyti. Visgi svarbu nepasiduoti trend’ams ir kuriant skaitmeninę strategiją nepamiršti universaliųjų principų, kurie nesensta. Pranešimo metu pasidalinsime patarimais, kurių nereikėtų nustumti į antrą planą dėl madingųjų ir naujųjų tendencijų.
Kamilė Sinkevičiūtė, EVOLVERY veiklos procesų vadovė Gintarė Šležaitė, EVOLVERY prioritetinių projektų vadovė
|
VIDEO CONTENT 2020: Koks turinys bus aktualus?Video turinys vis dar gąsdina prekės ženklus. Didelės investicijos. Daug darbo. Sunku pamatuoti rezultatus. Ar iš tiesų taip yra? Koks video turinys bus aktualus socialinėje medijoje ir internete 2020 metais? Kokie žingsniai veda link sėkmingo video turinio kūrimo? Mantvydas Leknickas, WHAT ABOUT vadovas |
Nuo pirmo labas iki paskutinio sudie. Vartotojo kelionės žemėlapis
Reikšmingiems pokyčiams reikalingas kruopštus pasiruošimas bei efektyvi komunikacija. Vartotojo patirties žemėlapis padeda lengviau suprasti savo vartotoją, leidžia priimti apgalvotus sprendimus bei įgalina pradėti prasmingus pokalbius tarp marketingo ir dizaino skyrių. Kaip tinkamai paruošti ir naudoti vartotojo patirties žemėlapį, kad jis taptų galingu įrankiu rezultato siekiančioms komandoms? Povilas Pečkaitis, ZYRO POWERED BY HOSTINGER UX dizaino vadovas |
Kaip (ne)dirbti su digital partneriais?
Pastaraisiais metais įmonės vis daugiau investuoja į skaitmeninę reklamą. Neturint kompetentingų digital specialistų viduje tenka ieškoti partnerių iš išorės ir tikėtis, jog užsibrėžti tikslai bus pasiekti. Kai atrodo, jog Lietuvoje kas antras LinkedIn vartotojas yra digital „freelanceris“, agentūrų siūlančių digital paslaugas yra daugiau negu Maximos parduotuvių, o visi siūlantis paslaugas yra „geriausi“, kaip gi atsirinkti? O atsirinkus, ko reikalauti, tikėtis ir kaip dirbti, jog jūsų tikslai būtų pasiekti? Igor Voičenica, iPROSPECT verslo plėtros vadovas |
Vienas, du... hype!Po pranešimų, susijusių su tendencijomis arba kaip jaunimas pasakytų „hype‘ovais dalykais“ dizaine ir naudotojų patyrime, įvairiais kanalais sulaukiau klausimų apie įvairias tendencijas: Ar verta investuoti į dirbtinį intelektą? Ar tikrai nieko blogo, kad mano svetainė panaši į konkurentų? Kokius dalykus jau galima taikyti, o su kuriais palaukti? Pranešimo metu papasakosiu, kaip atskirti įprastą šurmulį dėl naujų tendencijų nuo realių svarbių pokyčių. Igor Gubaidulin, NFQ dizaino vadovas |
Renginio programa
12:30 - 13:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
13:00 - 13:25 | Karolis Rimkus | Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmus |
13:25 - 13:50 | Audrius Janulis | Ko galima pasimokyti iš startuolių? |
13:50 - 14:15 | Mantvydas Leknickas | VIDEO CONTENT 2020: koks turinys bus aktualus? |
14:15 - 14:35 | Kavos pertrauka |
14:35 - 15:00 | Igor Voičenica | Kaip (ne)dirbti su digital partneriais? |
15:00 - 15:25 | Povilas Pečkaitis | Nuo pirmo labas iki paskutinio sudie. Vartotojo kelionės žemėlapis |
15:25 - 15:50 | Kamilė Sinkevičiūtė ir Gintarė Šležaitė | Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją? |
15:50 - 16:10 | Igor Gubaidulin | Viens, du... hype! |
16:10 - 16:35 | Kavos pertrauka |
16:35 - 17:00 | Tomas Nemura | 2020 ar 2016 v5.0? |
17:00 - 17:25 | Dominyka Jonušienė | Naujas žaislas TikTok. Tik kaip žaisti? |
17:25 - 18:10 | Darbo su influenceriais sėkmė: Vilniaus pergalės, Kilig, Lidl Lietuva atvejai |
Renginio rėmėjai
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'20 |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo", Laisvės pr. 5, 5.1. salė |
Suraskite bendrakeleivius su Fellow Rider, važiuokite kartu į seminarą ir bendraukite pakeliui - registruokitės: rider.tech/limadigitalvilnius |
|
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
LITEXPO aikštelė |
Data: |
2019 m. sausio 22 d. (trečiadienis) 13:00 val. |
Trukmė: |
~5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 70 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: 49 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.