Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2020 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį socialinių tinklų administravime? Kokios naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?
Renginio pranešėjai:
Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmusDar neseniai galėjai prasmukti komunikuojant tik Facebook. Dabar rinkodaros planuose atsiranda Instagram, LinkedIn, o nuėjus į porą konferencijų susidaro įspūdis, kad tuoj reiks spausti "Insert new row" ir įrašyti dar ir TikTok. Ką jau kalbėti apie naujus formatus, reklamos taktikas ir augančius standartus turinio kokybei. Kaip viską spėti padaryti gerai? Iš kitos pusės - ar reikia viską spėti? Karolis Rimkus, CAPTION vadovas |
|
Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją?2020 metai yra ne išimtis – skaitmeninėje rinkodaroje iškils naujos tendencijos bei pokyčiai. Tai skatins vis daugiau domėtis naujienomis, o su tuo augs ir noras viską išbandyti. Visgi svarbu nepasiduoti trend’ams ir kuriant skaitmeninę strategiją nepamiršti universaliųjų principų, kurie nesensta. Pranešimo metu pasidalinsime patarimais, kurių nereikėtų nustumti į antrą planą dėl madingųjų ir naujųjų tendencijų.
Kamilė Sinkevičiūtė, EVOLVERY veiklos procesų vadovė Gintarė Šležaitė, EVOLVERY prioritetinių projektų vadovė
|
VIDEO CONTENT 2020: Koks turinys bus aktualus?Video turinys vis dar gąsdina prekės ženklus. Didelės investicijos. Daug darbo. Sunku pamatuoti rezultatus. Ar iš tiesų taip yra? Koks video turinys bus aktualus socialinėje medijoje ir internete 2020 metais? Kokie žingsniai veda link sėkmingo video turinio kūrimo? Mantvydas Leknickas, WHAT ABOUT vadovas |
Vienas, du... hype!Po pranešimų, susijusių su tendencijomis arba kaip jaunimas pasakytų „hype‘ovais dalykais“ dizaine ir naudotojų patyrime, įvairiais kanalais sulaukiau klausimų apie įvairias tendencijas: Ar verta investuoti į dirbtinį intelektą? Ar tikrai nieko blogo, kad mano svetainė panaši į konkurentų? Kokius dalykus jau galima taikyti, o su kuriais palaukti? Pranešimo metu papasakosiu, kaip atskirti įprastą šurmulį dėl naujų tendencijų nuo realių svarbių pokyčių. Igor Gubaidulin, NFQ dizaino vadovas |
Reklamos evoliucija: keičiamės kartu su vartotojaisNereikalingų prekių ar paslaugų nebūna - būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos. Įtraukiantis, įdomus, naudingas turinys - naujosios kartos kasdienybė. “Ką daryti?" - dažnai klausia reklamos užsakovai. Atsakymą išgirsite pranešimo metu. Inesa Budginė, STAND UP reklamos agentūros vadovė ir įkūrėja |
Renginio programa
12:30 - 13:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
13:00 - 13:30 | Karolis Rimkus | Socialiniai tinklai: fokusuokimės į tikslingus komunikacijos veiksmus |
13:30 - 14:00 | Mantvydas Lenkickas | VIDEO CONTENT 2020: koks turinys bus aktualus? |
14:00 - 14:30 | Kamilė Sinkevičiūtė ir Gintarė Šležaitė | Ko neįsivertiname kurdami skaitmeninę strategiją? |
14:30 - 15:00 | Kavos pertrauka ir dalyvių networkingas |
15:00 - 15:30 | Igor Gubaidulin | Viens, du... hype! |
15:30 - 16:00 | Inesa Budginė | Reklamos evoliucija: keičiamės kartu su vartotojais |
Renginio partneriai
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'20 |
Forma: |
Seminaras |
Vieta: |
Bangų g. 5A, Kultūros fabrikas, Klaipėda |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2020 m. sausio 21 d. (antradienis) 13:00 val. |
Trukmė: |
~2,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 45 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: 45 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM) |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.