El. laiško siuntimas dažnai prilyginamas spam’ui, o požiūris į jį darosi vis labiau atmestinas. Tačiau, paklausus įmonių, kaip jos pasiekia savo klientus, dažniausiai atsakymas ir yra naujienlaiškiai bei el. paštas. Vartotojų elgsena tiesiog pasikeitė, vartotojai geba atsirinkti, ko jiems reikia ir kas gali patraukti jų dėmesį. Šiuose mokymuose sužinosite, kaip efektyviai pasiekti klientą, o ne turėti beprasmišką norą tiesiog jį užmėtyti laiškais ir kaip sudominti telefonu, neužlėkiant ant neteisėto kliento pasiekimo.
Keturi neabejotinai geriausi pranešėjai ir populiariausios temos šių metų MOKYMUOSE padės efektyviai veikti darbe, norint pasiekti KLIENTUS. Nešvaistykite nei savo, nei KLIENTO laiko! Žinokite, ką darote, kodėl darote, ir pelnyta sėkmė ateis.
13.00–13.30 Dalyvių registracija
13.30–14.30 I DALIS. Efektyvus klientų pasiekimas naujienlaiškiais
Pranešėjas Matas Pocius
Kaip pasiekti klientus naujienlaiškiu?
Kaip padidinti naujienlaiškių konversiją (atidarymą)?
Kokie naujienlaiškių pardavimų triukai klientus padaro pirkėjais?
Kaip į savo e. parduotuvę pritraukti naujienlaiškių prenumeratorius?
14.30–14.40 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
14.40–15.20 II DALIS. Efektyvus klientų pasiekimas telefonu
Pranešėjas Darius Čibonis
Kada pasirinkti pardavimą telefonu?
Didžiausi telefoninio pardavimo privalumai ir iššūkiai
Kaip sudominti telefonu per pirmąsias 30 sekundžių? Veiksmingiausių argumentų išgryninimas
15.20–15.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
15.30–16.00 Pertrauka
16.00–16.50 III DALIS. Efektyvus klientų pasiekimas el. laišku
Pranešėjas Povilas Petrauskas
Kada el. laiškas yra tinkamiausias būdas parduoti?
Kaip rašyti el. laišką, kad jis sudomintų?
El. laiško rašymo taisyklės
16.50–17.00 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
17.00–17.20 IV DALIS. BDAR reguliuoja, bet neužkerta kelio pasiekti klientus
Pranešėja Giedrė Rimkūnaitė-Manke
Kada galima siųsti laiškus klientui be jų sutikimo?
BDAR niuansai
17.20–17.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
17.30 Pabaiga
Darius Čibonis – pardavėjų ir vadovų treneris nuo 1995 m. Darius padeda įmonėms lengviau pasiekti tikslus tobulindamas jų darbuotojus pardavimo, derybų ir vadovavimo srityse. Vadovauja mokymų įmonei, tiesiogiai bendrauja su klientais ir ruošia mokymų programas, kurios padeda mano klientams sėkmingiau siekti užsibrėžtų tikslų.
Giedrė Rimkūnaitė-Manke – advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė. Ji vadovauja GLIMSTEDT intelektinės nuosavybės, technologijų, žiniasklaidos ir komunikacijų teisės bei duomenų apsaugos praktikoms ir yra projekto „GLIMSTEDT jaunam verslui“ iniciatorė.
Matas Pocius – el. pašto rinkodaros profesionalas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja NFQ.email komandai. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai „NFQ Technologies“ klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą.
Povilas Petrauskas – profesionalus koučingo specialistas. Laiškai auditorijai yra tai, kas padeda kurti istoriją, kurioje klientas pamato save ir yra linkęs toliau palaikyti ryšį. Pardavimas taip tampa ne tikslas, o rezultatas, kuris pasiekiamas per vieną teisingą laišką (aišku, po tų daugelio, kurie buvo iki to). Povilas netiki stebuklais, kad rezultatas pasiekiams netyčia. Nėra skirtumo ar didelis, ar mažas tikslas - judant link to yra būtina kurti santykį su auditorija, su savo būsimais klientais.
Sritis: | Marketingas |
Tema: | Kaip efektyviai pasiekti klientą: naujienlaiškiu, telefonu, el. laišku? |
Forma: | Mokymai |
Data: | 2020 m. sausio 30 d. (ketvitadienis) |
Konferencijos trukmė: | Nuo 13:30 iki 17:30 val. |
Vieta: | TECHNOPOLIS / GAMA |