PRISTATO
Facebook reklama šiuo metu yra vienas efektyviausių būdų pasiekti naujus pirkėjus ir tai galima daryti su bet kokiu biudžetu - kad ir 5€. O kadangi Facebook apie mus žino labai daug ir tuos duomenis leidžia naudoti reklamos auditorijų formavimui, galime kreiptis į tuos žmones, kurie labiausiai linkę tapti mūsų klientais.
Šiame praktiniame seminare susipažinsite su Facebook reklamos užsakymo eiga, skirtingais auditorijų formavimo būdais ir rezultatų skaičiavimo priemonėmis.
Praktinis seminaras skirtas: pradedantiesiems marketingo specialistams, freelanceriams, individualių veiklų savininkams bei visiems, administruojantiems Facebook puslapius ir kurie ekspermentuoja su mygtuku „Boost Post".
4 akademinių valandų praktiniame seminare sužinosite:
Praktinio seminaro lektorius
Renginio programa
16:00 - 17:30 | Seminaro I dalis |
17:30 - 17:45 | Pertrauka |
17:45 - 19:15 | Seminaro II dalis |
Sritis: |
Socialiniai tinklai, komunikacija, marketingas, reklama |
Forma: |
Praktinis online seminaras |
Turinys: |
Facebook reklamos užsakymo eiga, skirtingais auditorijų formavimo būdai ir rezultatų skaičiavimo priemonėmis. |
Skirta: |
Pradedantiesiems |
Data: |
2020 m. gegužės 19 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~3,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 29 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m.: nemokamai Prisijungimas prie LiMA intraneto →
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
|
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.