B2B marketingas: kaip pasiekti verslo klientus? Kaunas

B2B marketingas: kaip pasiekti verslo klientus? Kaunas

2020-03-05 17:00, Kaunas, V. Putvinskio g. 23, Vytauto Didžiojo universitetas, 106 aud. | Dalyvauja: 91 Registracijos terminas: 2020-03-05

Seminare išgirsite Lietuvos ekspertų, praktikų bei sėkmės pavyzdžių, dirbančių su B2B klientais, įžvalgas ir patarimus:

  • Ką būtina žinoti apie B2B augimo strategiją?
  • Kokiais pardavimų kanalais ir priemonėmis pasiekti verslo klientus?
  • Kaip išlaikyti klientų lojalumą B2B sektoriuje?
  • Ko reikėtų nepamiršti dirbant su B2B?
  • Kaip naudoti ir rinkti B2B duomenis laikantis BDAR?

 

Renginys skirtas dirbantiems B2B sektoriaus įmonėse, dirbantiems su verslo klientais arba besidomintiems B2B marketingu. 

Renginio pranešėjai:

 

Julius Kaknevičius

WE ARE MARKETING | Partneris

Julius specializuotą B2B marketingo agentūrą „We Are Marketing“ įkūrė prieš daugiau nei 8 metus, per kuriuos dirbo su daugiau nei 300 skirtingų B2B įmonių - nuo 2 iki 1000+ žmonių dydžio, nuo profesinių paslaugų tiekėjų iki kasyklų, nuo vietinių iki globalių. Paskutiniu metu Julius fokusuojasi į pardavimų piltuvėlių kūrimą B2B įmonėms, nes tiki, kad tai yra raktas yra efektyvų marketingą bet kurioje B2B įmonėje.

Ar gali B2B marketingas turėti apskaičiuojamą ROI?

Marketingo vaidmuo B2B įmonėse dažnai būna neapibrėžtas, o formuojamos užduotys - nekonkrečios. Šiandien pagrindiniu, o dažnai ir vieninteliu naujų užklausų šaltiniu B2B įmonėse yra rekomendacijos, bet tai sunkiai kontroliuojama ir nepastovu. Pranešime bus kalbama apie pavyzdžius, kas nutinka, kai savo įrašus į Linkedin, straipsnius, dalyvavimą parodose ir asociacijose, Google Ads ar net Facebook reklamas, o galiausiai net ir pranešimų skaitymą renginiuose, paverčiame ne ToFu veiksmais, bet pardavimų piltuvėliais, nukreiptus į mikrosegmentus.

Mindaugas Civilka

TGS BALTIC | Partneris, Technologijų industrijos grupės vadovas

Mindaugas Civilka yra 20 metų teisinio darbo patirties sukaupęs advokatų kontoros TGS Baltic partneris, advokatas. Be teisinės praktikos, Mindaugas aktyviai vysto mokslinę veiklą bei veda seminarus ir mokymus intelektinės nuosavybės, asmens duomenų apsaugos ir privatumo temomis. Skaitomi pranešimai didžiųjų duomenų bei dirbtinio intelekto tematika, sulaukia išskirtinio dėmesio tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.

B2B marketingas ir asmens duomenys

Duomenys ir jų analizė tapo kritiniais B2B marketingo instrumentais. Pranešimo metu bus kalbama apie tai, kaip naudojant B2B duomenis ir B2B marketingo technologijas nepasiklysti painiame asmens duomenų ir IT saugumo reguliavime.

Karolis Rimkus

CAPTION | vadovas

Karolis Rimkus vadovauja socialinių tinklų rinkodaros agentūrai „Caption“. Jis vienas aktyviausių lietuvių socialiniame tinkle „LinkedIn“, kurio įrašus seka ~17 000 žmonių.

Efektyvi komunikacija LinkedIn'e su 0 eur

Komunikuodamas LinkedIn susiradau pirmuosius klientus, gavau pirmuosius kvietimus kalbėti konferencijose, vesti mokymus ir konsultuoti. Vienas nebespėjau ir komandai kopiant virš tuzino darbuotojų paskaičiavom, kad 2019-aisiais apie 60% naujų klientų pritraukėme darbuotojų ir įmonės komunikacijos LinkedIn dėka. Negana to, susikūrėme įvaizdį ir pasilengvinome naujų darbuotojų paiešką. Žinot, kiek išleidom mokamai reklamai? 0 Eur. Jei taip galim mes, maža B2B įmonė, įsivaizduokit ką gali kompanijos su 50, 200 ar 500 darbuotojų (spoiler alert - daug). Apie šias galimybes ir papasakosiu.

 

Skirmantas Ketvirtis

GENERAL FINANCING Klientų sėkmingos patirties vadovas

 

Faini patys sau ar auginame pardavimus?

Pranešimo metu sužinosite: Kaip išgirsti klientus? Kliento batai gali būti tiek per dideli, tiek per maži – kokio velnio į juos lipti? Ar reikia klientams daryti tai, ką jie norėtų, kad mes jiems darytume? „Labai stengiausi šiemet, pakelkite man atlyginimą.“ Kam užduotį šį klausimą?

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m., dalyvavimas nemokamas!

Renginio programa

16:30 - 17:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
17:00 - 17:30 Julius Kaknevičius | Ar gali B2B marketingas turėti apskaičiuojamą ROI?
17:30 - 18:00 Karolis Rimkus | Efektyvi komunikacija LinkedIn'e su 0 eur
18:00 - 18:30 Mindaugas Civilka | B2B marketingas ir asmens duomenys
18:30 - 19:00 Skirmantas Ketvirtis | Faini patys sau ar auginame pardavimus?

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m., dalyvavimas nemokamas!

 

 Renginio partneriai 

   

 

 

 

 

 

Sritis:

Marketingas, verslo klientai

Tema:

B2B marketingas

Forma:

Seminaras

Vieta:

V. Putvinskio g. 23, Vytauto Didžiojo universitetas, 106 aud., Kaunas

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2020 m. kovo 5 d. (ketvirtadienis) 17 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 35 Eur 50 Eur

Registracija 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020m.: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę.

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)  

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

 

Bilietų grąžinimo politika

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.