„Verslo žinios“ kviečia LiMA narius į konferenciją „Klientų patirties valdymas“ jau kovo 3 dieną!
Sėkminga klientų patirtis priklauso ir nuo strategijos, ir nuo laimingo darbuotojo.
Konferencija „Klientų patirties valdymas“ kviečia dalyvauti komandas, kurios kasdien galvoja apie laimingą klientą, geriausią jo patirtį ir tiesiogiai su juo bendrauja.
Klientų patirčių, marketingo, pardavimų ekspertai bei vadovai semsis žinių ir mokysis iš geriausių atvejų analizių ir tyrimų, o tiesiogiai dirbantys su klientais atras motyvacijos dar geriau ir su didesniu užsidegimu aptarnauti klientus praktinėse dirbtuvėse.
Konferencijos pranešėjų sąrašą rasite čia!
LiMA nariams taikoma 25 proc. nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje.
Kviečiame prisijungti!
Sritis: |
Socialiniai tinklai, komunikacija, marketingas, reklama |
Forma: |
Konferencija |
Vieta: |
LITEXPO |
Parkavimas: |
Miesto parkavimas |
Data: |
2020 m. kovo 3 d. |
Organizatoriaus kontaktai pasiteiravimui: |
Verslo žinios, konferencijos@vz.lt |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.
|
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.