Skaitmeninės komunikacijos kursai – tai 2 mėnesių trukmės vakariniai mokymai, kuriuose sukursite efektyvią, profesionalia akimi patikrintą skaitmeninės komunikacijos strategiją pasirinktam prekės ženklui. Tai yra, išsiaiškinsite, kaip, kur ir ką skaitmeninėje erdvėje turi komunikuoti jūsų prekės ženklas, kad būtų pasirinktas pirkėjo.
Kursų grupė yra nedidelė, iki 14 dalyvių, siekiant kuo didesnio asmeninio dėstytojų dėmesio.
Tiems, kurie norėtų savo karjerą pasukti skaitmeninės komunikacijos kryptimi, suvokti kaip ji veikia, taip pat marketingo specialistams, kuriems trūksta žinių, įkvėpimo ar aiškumo bendraujant su reklamos agentūromis, bei skaitmeninės komunikacijos savamoksliams, kurie jaučia, kad turimoms žinioms trūksta vientisumo.
Kursai trunka iš viso 2 mėnesius, po 2-3 paskaitas per savaitę darbo dienomis, paskaitos prasideda nuo 18 val. ir trunka nuo 1,5 iki 3 valandų. Penktadieniais paskaitos nevyksta.
Kursų medžiagos įsisavinimas grindžiamas praktinėmis užduotimis ir jų peržiūra, kursų programa apima šias temas:
Kursuose savo patirtimi dalinasi reklamos rinkos profesionalai, kiekvieną dieną dirbantys būtent šioje srityje, todėl žinios, kurias gausite bus "up-to-date" ir patikrintos praktikoje
|
Jonas Banys
Reklamos strategas, Adell Taivas Ogilvy Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis. Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus. Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros. Kursuose dėsto reklamos strategiją. |
|
Tomas NemuraCEO, The Chocolate, kursų vadovas Pastarąjį dešimtmetį jis konsultavo didžiuosius Lietuvos prekinius ženklus formuojant jų komunikacijos strategijas ir mokė klientus, kad socialiniai media kanalai – lygiavertė šiuolaikinio reklamos pasaulio dalis. Tomo klientų sąraše – „Tele2“, „Wrigley“, „Nescafe“, „Skittles“, „Maxima“ ir daugybė kitų. Kursuose dėsto apie prekės ženklo analizę. |
|
Mantas VelykisKūrybos vadovas, The Truth Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau. Manto patirtis reklamos pasaulyje – jau daugiau nei 7 metai: „MILK“, „The Chocolate“, „Clinic 212“ ir kitos agentūros. Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti. Kursuose dėsto reklamos kūrybą. Matas Pocius - el. pašto rinkodaros vadovas, NFQ. Mato darbų sąraše daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių. To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“. Kursuose dėsto apie naujienlaiškių rinkodarą (email marketing). |
|
Arijus Kirdeikis
E. komercijos vadovas, Inspired UM Arijaus patirtis skaitmeninėje komunikacijoje – beveik 10 metų, sukaupta vadovaujant rinkodaros departamentui UAB „Plius“ Baltijos šalyse ir valdant 7 skirtingus prekių ženklus bei vadovaujant rinkodaros skyriui UAB „Infomedia“. Arijus veda seminarus ir mokymus skaitmeninės komunikacijos ir e-komercijos temomis, skaito pranešimus Best Internet konferencijose. Kursuose dėsto apie reklamos analitiką, pasiekiamumo matavimą. |
|
Matas Pocius
El. pašto rinkodaros vadovas, NFQ Mato darbų sąraše daugiau nei 250 klientų, šimtai internetinių svetainių ir tūkstančiai naujienlaiškių. To pasiekti pavyko penkerius metus dirbant su interneto projektais didžiausiame prekybos tinkle „Maxima“ ir antra tiek – lyderiaujančioje internetinės komunikacijos kompanijoje „NFQ Technologies“.Kursuose dėsto apie naujienlaiškių rinkodarą (email marketing). |
Lima nariams 880 Eur + PVM įmonėms
(Įprasta kaina 1080 Eur)
https://tagvilnius.lt/courses/digital-advertising/
Vietą kursuose rezervuosime iškart pervedus avansą
Sritis: | Marketingas, rinkodara, komunikacija |
Tema: | Skaitmeninė komunikacija (Digital marketing) |
Forma: | Kursai |
Data: | Pirma paskaita 2020 m. kovo 24 d. (antradienis) 18 val., kursai truks 2 mėn. |
Vieta: | The Atomic Garden reklamos mokykla, Gedimino pr. 27, II a., įėjimas per Vero Cafe |
Trukmė: | Vienos paskaitos trukmė 1,5-3 val. |
Parkavimas: | Miesto parkavimas |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: | Pritaikyta |
Organizatorius: | Daugiau informacijos: The Atomic Garden reklamos mokykla, info@tagvilnius.lt |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.