PRISTATO
Jau pastebimos pasaulinės tendencijos, jog prekių ženklams nebeužtenka tik į pardavimus orientuotų marketingo sprendimų. Vis dažniau grįžtama prie esmių esmės – prekės ženklo vertės kūrimo.
Renginio metu išgirsite:
Renginio pranešėjai
|
Subrendęs turinysSąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Dabar - pats laikas subrendusiam turiniui.
Aistė Jūrė, reklamos agentūros NEW! kūrybos vadovė Aistė apie save sako: „Pradėjusi nuo junior kūrybininkės pozicijos, dirbu toje pačioje reklamos agentūroje dešimtus metus. Per tą laiką prisidėjau prie bene visų didžiausių Lietuvos įmonių komunikacijos. Neretai, o dabar - vis dažniau, reklamines kampanijas papildo turinio projektai. O su asmeniniu turinio projektu esu laimėjusi LOGIN apdovanojimą geriausio asmeninio tinklaraščio kategorijoje." |
|
Susipažinkite su reguliariais brandaisPranešimo metu bus kalbama apie tai, kad prekės ženklai vietoje to, kad išsiskirtų, priešingai – ima ir suvienodėja. Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?
Adomas Jazdauskas, DDB VILNIUS dizaino vadovas Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje. |
|
Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip
Kol kino kūrėjai keikia televiziją, reklamos kūrybininkai šaiposi iš žiniasklaidos primityvumo, o knygas neva rašo bet kas, turinio vartotojai laukia tų pačių istorijų, kurių laukė prieš du šimtus metų.
Akvilė Kavaliauskaitė, rašytoja, šįmet pasirodžiusios knygos „Kūnai“ autorė, LRT laidos „(Ne)emigrantai“ kūrėja, laisvai samdoma kūrybininkė Darbas televizijoje, reklamos kūryba, rašymas žurnalams, socialiniams tinklams, perskaitytos knygos apie istorijų kūrimą privertė giliau permąstyti, kokios istorijos visada traukia žmones ir kodėl. |
|
Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris?Netikėtai atsidūrus griežtuose apribojimuose neišvengiamai pasikeitė tiek žmonių elgsena, tiek prekės ženklų veikla. Kaip pasikeitė žmonių sąlyčio taškai su prekių ženklais, kas išliko nepakitę ir ką tai reiškia trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu?
Marta Jurkšaitienė, digital agentūros AD FINGERS vadovė Marta Jurkšaitienė turi daugiau negu 10 metų patirties formuojant, vystant ir transformuojant prekės ženklus digital kanaluose ir platformose, 4000+ digital kampanijų, 800+ projektų Europos rinkose kasmet. Kasdien dirbanti su didžiaisiais Lietuvos ir pasaulio prekės ženklų pozicijų stiprinimu ir konkurencinio pranašumo formavimu. |
|
Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasiKokį turinį pasiūlyti, kai skaito tik apie užsikrėtusiųjų kiekį? Ką matuoti, kai žinučių kiekis padidėja penkis kartus? Kurią auditoriją „gaudyti“, o kuriai suteikti pirmenybę vaistinėse? Apie viešą komunikaciją per konkrečius pavyzdžius ir patirtį.
Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė Laura apie save sako: „Esu darytoja. Dieną ir naktį. Pamiegu ir vėl mėgstu ne tik pagalvoti kaip kitaip, bet ir pati nuo nulio imtis pačių įvairiausių projektų. Širdyje vis dar žurnalistika, o komunikacijos įvairiose srityse dirbu jau 18 metų. Kaip patarėja iš išorės ir komunikacijos žmogus viduje. Labiausiai motyvuoja aplinkinių – tai neįmanoma. Dar pažiūrėsim.” |
Renginio programa
15:00 - 15:10 | Renginio atidarymas |
15:10 - 15:40 | Aistė Jūrė | Subrendęs turinys |
15:40 - 16:10 | Adomas Jazdauskas | Susipažinkite su reguliariais brandais |
16:10 - 16:40 | Akvilė Kavaliauskaitė | Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip |
16:40 - 16:50 | Pertrauka |
16:50 - 17:20 | Marta Jurkšaitienė | Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris? |
17:20 - 17:50 | Laura Bielskė | Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasi |
17:50 - 18:00 | Klausimų ir atsakymų sesija, renginio uždarymas |
LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m., dalyvavimas nemokamas!
Sritis: |
Komunikacija, marketingas, reklama |
Forma: |
Online renginys |
Data: |
2020 m. gegužės 12 d. (antradienis) 15:00 - 18:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis:
|
Vienkartinis bilietas: 35 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems narystę 2020 m.: nemokamai Prisijungimas prie LiMA intraneto →
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |