Diskusijos metu išgirsite:
- Kaip išsigryninti greitai besikeičiančius vartotojų poreikius krizės metu?
- Ką daryti verslui? Kaip adaptuotis? Kas turi būti įtrauktas į sprendimų kūrimą?
- Kaip adaptuoti, keisti produktą?
- Kaip komunikuoti su vartotojais?
- Kokias galimybes atveria krizės?
Pašnekovai
|
Gediminas Užkuraitis„Synthesis Consulting Group“ partneris Branding strategas ir „Synthesis Consulting Group“ partneris, atsakingas už prekės ženklų kūrimą ir strategiją. Jo įžvalgos apie vertę vartotojams, įmonių ir produktų pozicionavimą keičia didžiųjų Lietuvos įmonių veidus ir kuria naujus. Gediminas su partneriais šiuo metu taip pat kuria Lietuvos ilgalaikio įvaizdžio strategiją. |
|
Algirdas Ramaška„Kino pavasaris“ generalinis direktorius Didžiausio Lietuvoje tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ generalinis direktorius, turintis daugiau nei 15-os metų kino industrijoje patirtį. Jo žinios aprėpia ne tik kultūrinio renginio organizavimo lauką, bet ir komunikacijos, marketingo bei rėmimų sritis. |
|
Rokas Mituzas„Vilniaus Degtinė“ generalinis direktorius Rokas Mituzas – didžiausios etilo alkoholio gamintojos ir vienos iš alkoholinių gėrimų gamybos lyderių Baltijos šalyse AB “Vilniaus Degtinė” generalinis direktorius. Sukaupė didžiulę pardavimų ir marketingo patirtį FMCG versle - tarptautinėse įmonėse (Unilever, Reckitt Benckiser) ir paskutiniu metu specializuojasi alkoholio industrijoje. |
Diskusijos moderatorius
|
Andrius MilinavičiusLiMA valdybos narys, „Baltic Sandbox" verslo plėtros vadovas
|
Kviečiame registruotis!
Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.
Forma: |
Online diskusija |
Data: |
2020 m. kovo 26 d. (ketvirtadienis) 17:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvavimas: |
Nemokamas
Dalyvius kviečiame registruotis! Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.
|