Kaip kurti ir palaikyti vidinę komunikaciją krizės metu?
Online seminaro lektorė
|
Eglė Taraškevičiūtė - Koryznienė„4noons“ partnerė ir strategė Lektorė turi didesnę nei 15 metų patirtį kurdama ir įgyvendindama rinkodaros bei komunikacijos projektus. Didelė dalis projektų mažmeninės prekybos, telekomunikacijos, maisto, vaikų prekių, mobiliųjų telefonų bei kitų sektorių prekės ženklams įgyvendinti atstovaujant žiniasklaidos planavimo agentūrą. Kuomet pastarieji 7 metai, praleisti SEB banke bei „Cgates“ įmonėse, leido į rinkodarą pažvelgti iš kitos pusės, suprasti vidinius verslo procesus, vidinės komunikacijos galimybes bei silpnąsias vietas. |
Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!
Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.
Šios krizės metu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) siekia dar labiau prisidėti motyvacija, parama ir aktualių žinių dalijimuisi bei taip palaikyti marketingo ir visą verslo bendruomenę.
LiMA visą balandžio mėnesį kuria nemokamą aktualų turinį įvairiomis formomis, rengia seminarus, diskusijas ir motyvacines sesijas, kuriuose kviečia visus dalyvauti NEMOKAMAI. Panaudojant online galimybes, marketingo profesinis turinys ir patirčių dalyba tampa prieinamesni dar platesnei auditorijai.
Dėkojame pranešėjams, kurie sutiko dalintis sukaupta patirtimi ir įžvalgomis neatlygintinai
Kartu norime padėti ir kitiems, todėl, jei Jums LiMA turinys patiko ir buvo naudingas, kviečiame prisidėti finansine parama prie iniciatyvos „Laikykitės, Medikai“:
Gavėjas: Laisvės TV
Banko sąskaitos numeris: LT16 7300 0101 5692 7144
Aukojimo paskirtis: Laikykitės, medikai!
Kartu mes esame daug stipresni!
Forma: |
Online seminaras |
Data: |
2020 m. balandžio 15 d. (trečiadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvavimas: |
Nemokamas
Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija! Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.
|