LiMA ONLINE: Vidinė komunikacija: kodėl ji svarbi krizės metu ir kaip įmonės vidiniai...

LiMA ONLINE: Vidinė komunikacija: kodėl ji svarbi krizės metu ir kaip įmonės vidiniai influenceriai gali prisidėti?

2020-04-15 16:00 | Dalyvauja: 241 Registracijos terminas: 2020-04-15

 

Kaip kurti ir palaikyti vidinę komunikaciją krizės metu?

Daugiakanalė komunikacija, kliento pažinimas ir dialogas su juo, prekės ženklo vystymas, influencerių rinkodara ir kiti į išorę orientuoti veiksmai dažnai į antrą planą nustumia vidinę įmonės komunikaciją.
Visgi, vidinės komunikacijos vaidmuo yra toks didelis, kad kelios klaidos šiuo sunkiu metu gali sugriauti ilgus metus kurtą įmonės identitetą.
Taigi, kaip kurti, palaikyti savalaikę vidinę komunikaciją bei kaip atrasti ir įgalinti vidinius įmonės influencerius krizės metu?
 
 
Online seminaro metu sužinosite:
 
- Kokį vaidmenį atlieka vidinė komunikacija ir kodėl ji ypatingai svarbi šiuo metu;
- Kas atsakingi už savalaikę vidinę komunikaciją;
- Kokius efektyvius įrankius naudoti;
- Kas yra vidiniai įmonės nuomonės formuotojai (influenceriai) ir kuo jie skiriasi nuo tradicinių viešų influencerių;
- Kaip atrasti vidinius nuomonės formuotojus;
- Kokias funkcijas priskirti jiems krizės metu;
- Kodėl ir kaip juos įgalinti.

Online seminaro lektorė

 

 

 

 

 

 

Eglė Taraškevičiūtė - Koryznienė

„4noons“ partnerė ir strategė 

Lektorė turi didesnę nei 15 metų patirtį kurdama ir įgyvendindama rinkodaros bei komunikacijos projektus. Didelė dalis projektų mažmeninės prekybos, telekomunikacijos, maisto, vaikų prekių, mobiliųjų telefonų bei kitų sektorių prekės ženklams įgyvendinti atstovaujant žiniasklaidos planavimo agentūrą. Kuomet pastarieji 7 metai, praleisti SEB banke bei „Cgates“ įmonėse, leido į rinkodarą pažvelgti iš kitos pusės, suprasti vidinius verslo procesus, vidinės komunikacijos galimybes bei silpnąsias vietas.

  Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

Šios krizės metu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) siekia dar labiau prisidėti motyvacija, parama ir aktualių žinių dalijimuisi bei taip palaikyti marketingo ir visą verslo bendruomenę.

LiMA visą balandžio mėnesį kuria nemokamą aktualų turinį įvairiomis formomis, rengia seminarus, diskusijas ir motyvacines sesijas, kuriuose kviečia visus dalyvauti NEMOKAMAI. Panaudojant online galimybes, marketingo profesinis turinys ir patirčių dalyba tampa prieinamesni dar platesnei auditorijai.
Dėkojame pranešėjams, kurie sutiko dalintis sukaupta patirtimi ir įžvalgomis neatlygintinai

Kartu norime padėti ir kitiems, todėl, jei Jums LiMA turinys patiko ir buvo naudingas, kviečiame prisidėti finansine parama prie iniciatyvos „Laikykitės, Medikai“:

Gavėjas: Laisvės TV
Banko sąskaitos numeris: LT16 7300 0101 5692 7144 
Aukojimo paskirtis: Laikykitės, medikai!

Kartu mes esame daug stipresni!

Forma:

Online seminaras

Data:

2020 m. balandžio 15 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 1 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvavimas: 

Nemokamas

 

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

 

Registracija LiMA nariams

Registracija svečiams →