[trend] 3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'21“ II DALIS

[trend] 3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'21“ II DALIS

2021-01-20 16:00, Online | Dalyvauja: 583 Registracijos terminas: 2021-01-21

 Renginio pranešėjai II DALIS | Renginio programa


LiMA Digital Marketing Update‘21 – jau penktus metus Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamas skaitmeninio marketingo tendencijų renginys, kuris šį kartą truks 3 popietes!

Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2021 metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime?
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės laukia?
Kaip pasiruošti?

Šiais metais renginys vyks online, 3 dienas, sausio 19, 20, 21 d. ir bus dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms:

• Skaitmeninio marketingo tendencijos
• Skaitmeninių kanalų naujienos
• E.komercijos augimo strategijos ir tips&tricks

Pirkti bilietą

 

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Darius Gerulis

CAPTION verslo plėtros vadovas

Viską sustatyti į savo vietas - tokia Dariaus misija CAPTION agentūros klientams. Kad kiekvieno jų socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų), šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui.

 

Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai

Nesvarbu, kokią kelrodę žvaigždę esate iškėlę savo skaitmeniniams kanalams, keliauti be tikslaus žemėlapio su pažymėtomis gatvėmis, kalneliais ir slaptais shortcut’ais yra labai neefektyvu. Pranešime išgirsite strateginių žingsnių, kuriuos galite paruošti savo rankomis tik laiko sąskaita, apžvalgą, kad galėtumėte savarankiškai sukurti sau kuo tikslesnį žemėlapį siekiant tiek verslo, tiek komunikacijos tikslų.

 

 

 

Judita Vilutytė

HTTPOOL Klientų partnerė

Judita Vilutytė - beveik 10 metų kaupė patirtį Lietuvos TOP media agentūrose, išmano media planavimą ir pirkimą. Šiuo metu atstovauja kompaniją HTTPOOL, kurioje konsultuoja reklamos klausimais tokiose platformose kaip LINKEDIN, SNAPCHAT ir SPOTIFY.

 

Marketingo galimybės Spotify platformoje

Pranešimo metu sužinosite reklamos galimybes SPOTIFY. Kokias auditorijas galime pasiekti Lietuvoje? Kokios targetinimo opcijos? Kokie reklamos formatai veikia SPOTIFY? 

 

 

 

Domantas Širvinskas

EDUMINT bendraįkūrėjas ir lektorius

Mokymų namų EDUMINT bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas yra LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei LiMA DIGITAL kursų programos kuratorius ir lektorius.

 

Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais

Socialiniai tinklai šiais metais transformuojasi ypatingai sparčiai: dėl kintančių technologijų, vis labiau vertinamo privatumo ir, žinoma, pasaulį sukausčiusio karantino. Kokių naujienų galime tikėtis 2021-aisiais ir kaip organizacijoms prisitaikyti prie naujų vartotojų įpročių, atsiradusių dėl pandemijos?

 

 

 

Laura Domarkė

ADDRAMA vadovė

Kūrybinės rinkodaros agentūros ADDRAMA bendraįkūrėja su socialiniais tinklais dirba nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, taip pat dėsto LIMA DIGITAL kursuose.

 

Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais?

2021-ieji priklauso Instagram ir intymiam turiniui! Pranešimo metu Laura papasakos, kaip sukurti ne vien estetišką koncepciją, bet ir efektyviai įdarbinti influencerius bei įvaizdinę komunikaciją paversti pardavimais.

 

 

 

Šarūnas Sakalauskas

HTTPOOL vadovas Lietuvoje

Šarūnas Sakalauskas yra bendrovės HTTPOOL, atstovaujančios socialinius tinklus LINKEDIN, FACEBOOK, TWITTER ir kt. vadovas Lietuvoje. HTTPOOL'e jis taip pat eina LINKEDIN grupės vadovo (LINKEDIN Global Lead) pareigas ir yra atsakingas už LINKEDIN atstovavimą 15-oje Europos valstybių. 2019 m. kovo mėn. Londone vykusiame LINKEDIN Partner Connect metiniame renginyje Šarūnui buvo įteiktas LINKEDIN RISING STAR apdovanojimas.


Kas naujo LinkedIn 2021? 

Pranešimo metu išgirsite, kaip LINKEDIN prisitaikė prie karantino. Kokie nauji funkcionalumai bei reklamos įrankiai planuojami artimiausiu metu? Kaip kinta LINKEDIN organinis algoritmas ir kainodara?

Peržiūrėti visus pranešėjus

 

Pirkti bilietą

Renginio programa:

SAUSIO 19 D. (antradienis) I DALIS

16:00 - 16:10

Renginio atidarymas

16:10 - 16:35

Renata Mackevičienė | Medijų vartojimo transformacija

16:35 - 17:00

Mantas Povelauskas | Spartus verslo augimas internete, kaip suderinti rezultatus su agentūra? O gal su agentūra nepakeliui?

17:00 - 17:25

Adomas Jazdauskas | Kodėl nereikia sureikšminti dizaino trendų?

17:25 - 18:00

Rokas Jurkevičius | Pokalbis apie tai, kaip kurti Nr.1 video turinį internete?

SAUSIO 20 D. (trečiadienis) II DALIS

16:00 - 16:30

Darius Gerulis | Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi: biudžeto nereikalaujantys strateginiai sprendimai komunikacijai

16:30 - 16:55

Domantas Širvinskas | Socialiniai tinklai Lietuvoje 2021-aisiais

16:55 - 17:20

Judita Vilutytė | Marketingo galimybės Spotify platformoje

17:20 - 17:25

Pertrauka

17:25 - 17:50

Laura Domarkė | Kaip įvaizdinę komunikaciją INSTAGRAM paversti pardavimais?

17:50 - 18:15

Šarūnas Sakalauskas | Kas naujo LinkedIn 2021?

SAUSIO 21 D. (ketvirtadienis) III DALIS

16:00 - 16:30

Simas Šarmavičius | El. prekybos reklamos kanalų strategija 2021-iems metams

16:30 - 16:55

Milda Zarankaitė | Kaip žmogus priima sprendimą pirkti?

16:55 - 17:20

Radvilas Šeputis | 10 dalykų, kuriuos tik jūs galite žinoti apie savo klientus

17:20 - 17:25

Pertrauka

17:25 - 17:50

Burak Ağırbaş | AdColony - elevating mobile advertising

17:50 - 18:15

Matas Pocius | Ar „Apple Dark Mode“ įjungs žalią šviesą naujienlaiškiams marketingo mikse?

Pirkti bilietą

 

Pagrindinis renginio rėmėjas:




Renginio rėmėjai:

Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai

Tema:

Digital Marketing Update'21

Forma:

Online seminaras

Vieta:

Online

Data:

2021 m. sausio 19, 20, 21 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis)
16:00 - 18:15 val.

Trukmė:

~ 2:15 val.

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

  

Bilietas (į renginio kainą įeina sausio 19 d. dalies renginio įrašas (3 pranešimai), tiesioginis dalyvavimas sausio 20, 21 d.): 39 Eur

Registruotis →

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai

 

Registracija LiMA nariams →


Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?
Tapkite LiMA nariu →

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika