5-ių renginių serija „(Už)Auk su Google!“

5-ių renginių serija „(Už)Auk su Google!“

2021-05-21 16:00, Online | Dalyvauja: 564 Registracijos terminas: 2021-05-21

(UŽ)AUK SU GOOGLE per savaitę!

 

Dažniausiai verslas arba karjera neužauga per naktį. Tačiau gali paaugti per savaitę. Užauginkite savo verslą arba karjerą su Google!

Prisijunkite prie verslo ir karjeros stiprinimo savaitės internetu, kurios metu:
 5 dienas dalyvausite valandos trukmės mokymų sesijose, kurias ves skaitmeninės rinkodaros ekspertai;
 Pasitikrinsite ir papildysite turimas praktines žinias;
 Įvaldysite nemokamus įrankius, kurie padės tavo verslui ir karjerai įgyti pagreitį.

Renginių ciklo informacija:

Renginių ciklas skirtas:
visiems, kuriems aktualu užtikrintai pradėti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmus arba pasitikrinti žinias bei taikomus sprendimus. Auditorija apima, bet neapsiriboja: vystančiais savo verslą arba verslo projektus, darbuotojais, atsakingais už rinkodaros ir komunikacijos klausimus, arba visais, ketinančiais praplėsti savo karjerą rinkodaros ir komunikacijos srityje.

Data ir laikas: 2021 m. gegužės 17, 18, 19, 20, 21 d. (pirmadienis - penktadienis) 16:00-17:05

Formatas:
Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis

Sertifikatas
: Sudalyvavę 3 ir daugiau sesijose dalyviai gaus jungtinį Grow With Google, Digital Academy ir LiMA pažymėjimą. Trijų lyderių išduotas pažymėjimas - patvirtinimas, kad jūsų žinios yra naujausios ir patikimos.

 

Renginių ciklas sudarytas iš 5-ių sesijų:

Gegužės 17 d.
Gegužės 18 d.
Gegužės 19 d. Gegužės 20 d. Gegužės 21 d.
Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę
žmonių įpročiai?
Skaitmeninės rinkodaros strategija:   planuok Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok Skaitmeninės rinkodaros partneriai –kaip išsirinkti tinkamiausią savo verslui?

Plačiau

Plačiau

Plačiau

Plačiau

Plačiau

 

 

 Registracija


V SESIJA

Skaitmeninės rinkodaros partneriai – kaip išsirinkti tinkamiausią savo verslui?

Data ir laikas: gegužės 21 d. (penktadienis) 16:00-17:05

Skaitmeninei rinkodarai tapus kasdienybe susiduriama su klausimu – ar užtenka kompetencijų įmonės viduje, ar reikalinga agentūros pagalba su skaitmenine rinkodara? Kaip pasiekti geriausią rezultatą? 

Sesijos tikslas:
padėti verslo sprendimų priėmėjams bei marketingo specialistams tinkamai išsirinkti skaitmeninės rinkodaros partnerius bei pasiekti su jais maksimalių rezultatų.

Sesijos metu dalyviai pasisems patarimų:
- kaip įmonėms efektyviai bendradarbiauti su skaitmeninio marketingo partneriais?
- kaip išsirinkti tinkamiausią variantą (agentūra/laisvai samdomas specialistas/įmonės darbuotojas)?
- kaip efektyviai bendradarbiauti išsirinkus partnerius? Kokių klaidų vengti?
- kaip vertinti partnerystę?

Sesijos lektorė:

 

Aistė Norkutė

IPROSPECT LIETUVA direktorė

Pasaulinės skaitmeninės rinkodaros agentūros iProspect vadovė, skaitmeninės rinkodaros strategė ir praktikė, 8 metus dirbanti su didžiausiais prekių ženklais Lietuvoje bei visame pasaulyje.

I SESIJA
Žvilgsnis į ateitį: kokias rinkodaros ir verslo tendencijas diktuoja per karantiną pasikeitę žmonių įpročiai?

Data ir laikas: gegužės 17 d. (pirmadienis) 16:00-17:05

Per pastaruosius metus pasaulis smarkiai pasikeitė, o kartu su juo keitėsi ir žmonių įpročiai, poreikiai, norai ir gyvenimo būdas. Prekės ženklai turėjo būti kūrybingi ir rasti naujų, prasmingesnių bei įdomesnių būdų, kaip pasiekti ir sudominti vartotojus. Remiantis naujausiais duomenimis, sesijoje bus nagrinėjami prekės ženklams svarbūs iššūkiai ir tendencijos bei pateikiamos rekomendacijos, kaip tai galima išnaudoti jau dabar. 

Sesijos tikslas:
papasakoti apie dėl pasaulinės pandemijos pasikeitusius ir vis dar besikeičiančius žmonių gyvenimo, vartojimo, pasirinkimo ir pirkimo įpročius. Apžvelgti, kaip visa tai jau dabar pakeitė rinkodarą ir verslą bei kokias ateities tendencijas galima įžvelgti ir pritaikyti savo veikloje.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Kaip prekių ženklai atrado naujų ir kūrybiškų būdų sėkmingai veikti karantino sąlygomis;
• Kokios pagrindinės tendencijos išryškėjo e-rinkodaroje karantino laikotarpiu ir kaip jas galima pritaikyti savo verslui;
• Kaip pasikeitė vartotojų įpročiai ir kokią įtaką tai jau daro ir darys verslui ir rinkodarai ateityje;
• Praktines įžvalgas, patarimus ir rekomendacijas, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.



Sesijos lektorė:

 

Vėjūnė Žebelė

iPROSPECT LIETUVA projektų vadovė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „iProspect Lietuva" projektų vadovė, padedanti augti lokaliems ir tarptautiniams prekės ženklams, taikant pažangias e-rinkodaros strategijas ir praktikas. Prieš tai rūpinosi DFDS keleivinio verslo prekės ženklu bei skaitmenine rinkodara Baltijos šalyse. Yra įgijusi Kūrybinių industrijų magistro laipsnį Radboud universitete, Nyderlanduose.


II, III, IV SESIJOS

Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok

Data ir laikas: gegužės 18, 19, 20 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) 16:00-17:05

Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara neretai susiduria su problema – kaip greitai ir patikimai atnaujinti savo žinias? Ką yra būtina žinoti?

Sesijų tikslas:
apimti pamatinius etapus ir veiksmus, reikalingus kryptingai imtis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. 
Pirmoji sesija padės numatyti ir planuoti kelti tikslus išvien su užsibrėžta strategija, antroji – pasirinkti tinkamus kanalus ir įrankius bei juos sukalibruoti, o trečioji – įvertinti rinkodaros veiksmų efektyvumą ir užtikrintai numatyti, kaip stiprinti veiklą.

Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Ką yra būtina žinoti imantis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmų, juos siejant su tikslai;
• Kokios egzistuoja skirtingos skaitmeninės komunikacijos formos ir kokie kiekvieno skaitmeninio kanalo privalumai ir iššūkiai;
• Kokiuose kanaluose turite vykdyti komunikaciją, norėdami pritraukti klientų tiek į internetinį puslapį, tiek ir į fizinę vietą;
• Praktines įžvalgas, patarimus ir rekomendacijas, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi. 

Sesijų lektorius:

 

Igoris Voičenica

DIGITAL ACADEMY lektorius

Digital Academy ir „Auk su Google" programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. Prieš 7 metus pradėjęs savo skaitmeninės rinkodaros karjerą Olandijos startuolyje, parvykęs į Lietuvą jis darbavosi įvairiose skaitmeninės reklamos technologijų įmonėse ir globalioje skaitmeninėje agentūroje iProspect. Šiuo metu Igoris yra UAB „Danbalt Internaltional" el. komercijos vadovas, konsultuoja įvairius internetinius verslus ir veda mokymus.


Renginys nemokamas, būtina registracija!

 

Renginio rėmėjai:

Tema:

Skaitmeninis marketingas

Forma:

Online sesijos

Data ir laikas:

2021 m. gegužės 17, 18, 19, 20, 21 d. (pirmadienis - penktadienis) 16:00-17:05

Trukmė:

~ 1 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, DIGITAL ACADEMY, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Registracija:

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas

 

Registracija LiMA nariams →

 

Norite dalyvauti renginyje, bet nesate LiMA bendruomenės narys?

 

Tapkite LiMA nariu →

 

DIGITAL ACADEMY, AUK SU GOOGLE ir VERSLI LIETUVA bendruomenėms dalyvavimas nemokamas

 

Registracija DIGITAL ACADEMY, AUK SU GOOGLE ir VERSLI LIETUVA bendruomenėms →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams dalyvavimas nemokamas

 

Registracija LiMA seminarų abonementų savininkams →

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →