CMO AKADEMIJA: 3-ų mokymų ciklo „Įėjimas į naują rinką"  3 sesija: „Skirtinga kelionė...

CMO AKADEMIJA: 3-ų mokymų ciklo „Įėjimas į naują rinką" 3 sesija: „Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose"

2021-10-26 16:00, Online | Dalyvauja: 230 Registracijos terminas: 2021-10-26

 

3-jų dalių mokymų ciklo „Įėjimas į naują rinką

3 sesija

„Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose“ 

 
  

Ėjimo į naują rinką procesas dažnai reikalauja derinti gerąsias praktikas su eksperimentais ir bandymais atrasti efektyvesni plėtros modelį.  

Mokymų ciklo metu kalbėsime apie tai, kaip išvengti brangių eksperimentų, subalansuoti jau veikančius sprendimus ir naujų galimybių paiešką tokiu būdu užtikrinant tvaresnę pradinę plėtrą. Nuo rinkų atrinkimo iki pirmųjų pardavimų – kiekviename žingsnyje ieškosime būdų, kaip išnaudoti potencialą ir priimti duomenimis bei įžvalgomis paremtus sprendimus.  

3- jų dalių mokymų ciklo „Įėjimas į naują rinką“ 3 sesija „Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose" metu dalyviai sužinos:

• Kaip skiriasi pasiruošimo kelionė ir veiksmai skirtinguose įėjimo į rinką scenarijuose (naujas produktas, nauja rinka; naujas produktas, pažįstama rinka; turimas produktas; nauja rinka)?

• Nuo ko pradėti ir kokie žingsniai svarbiausi kiekviename įėjimo į rinką scenarijuje?

• Kokių kompetencijų gali prireikti skirtingose situacijose?

• Kokias galimybes galime išnaudoti skirtingose produkto įvedimo situacijose?

 

Sesijos lektoriai:

 

Andrius Grigorjevas 

Synthesis Consulting Group partneris strategas

Strategas dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais, dėstantis produktų vystymo ir skaitmeninės transformacijos kursus ISM ir Frontiers produktų akademijos programose.

 

Gailė Andriuškevičiūtė

Synthesis Consulting Group strategė

Gailė Andriuškevičiūtė kurianti prekės, produkto ir verslo strategijas verslams tiek vietinėje, tiek tarptautinėse rinkose. Atėjusi iš tradicinio valdymo konsultacijų  su finansų bei verslo specializacija, dirbusi tiek prie viešojo sektoriaus projektų, tiek prie tarptautinių verslų plėtros planų, šiuo metu daugiausiai konsultuoja technologijų, B2B ir finansų sektoriaus tarptautines bei Baltijos šalių organizacijase.

 Registracija

 

Mokymų ciklas „Įėjimas į naują rinką: pasiruošimas, testavimas ir veiksmai“ susideda iš 3 MASTERCLASS sesijų:

 Spalio 12 d. Spalio 19 d.  Spalio 26 d. 
        
        
        

Plačiau 

Plačiau

Plačiau

 

Ėjimo į naują rinką procesas dažnai reikalauja derinti gerąsias praktikas su eksperimentais ir bandymais atrasti efektyvesni plėtros modelį. Kurso metu kalbėsime apie tai, kaip išvengti brangių eksperimentų, subalansuoti jau veikančius sprendimus ir naujų galimybių paiešką tokiu būdu užtikrinant tvaresnę pradinę plėtrą.    

Nuo rinkų atrinkimo iki pirmųjų pardavimų – kiekviename žingsnyje ieškosime būdų, kaip išnaudoti potencialą ir priimti duomenimis bei įžvalgomis paremtus sprendimus.   


Po mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:

• 
Pažinti rinkas ir įvertinti jų patrauklumą net ir tada, kai neturite jokios patirties ar ryšių svarstomuose regionuose;

• 
Identifikuoti situacijas, kurios gali padidinti sėkmingo produkto įvedimo į naują rinką galimybes;

Atsirinkti tinkamus partnerius, kanalus ir juos prioretizuoti, kad sėkmingos pirmos partnerystės “atidarytų daugiau durų”;

 Pritraukti kritiškai svarbią pradinę klientų bazę, kuri padėtų mums įrodyti patirtį naujoje rinkoje;

 Kaip testuoti skirtingus pardavimo ir klientų pritraukimo būdus.

Mokymų ciklas skirtas:
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir visiems, kurie ruošiasi arba jau aktyviai dirba su naujų produkto įvedimo į rinką veiksmais.

 

Mokymų ciklo informacija:

Sesijų data ir laikas: Spalio 12 d. 16:00 - 18:00 (renginio įrašas), 19, 26 d. 16:00 - 18:00 (dalyvavimas tiesioginis)
 

Formatas: Sesijos internetu, dalyvavimas tiesioginis + sesijos įrašas

Sesijos medžiaga:
 Po renginio dalyviai gaus sesijos įrašą, lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Registracija

 

Mokymų ciklo lektoriai:

 

 Andrius Grigorjevas Gailė Andriuškevičiūtė  Rita Klebonaitė 
       
       
       

Synthesis Consulting Group

partneris strategas 

Synthesis Consulting Group

strategė

Synthesis Consulting Group

tyrimų vadovė

 

I MASTERCLASS sesija

Rinkų vertinimas, atrinkimas bei pirmoji pažintis su potencialiais klientais

 

Data ir laikas: spalio 12 d. (antradienis) 16:00 - 18:00 (renginio įrašas)


Pirmame susitikime kalbėsime apie tai, kokiais būdais galime susipažinti su rinkomis bei vartotojais, įvertinti bei palyginti savo produkto potencialą ir pasiruošti tolimesniems žingsniams.

 

Temos: 


Kokie tyrimų būdai yra naudojami rinkų vertinimui?

• Į kokius kriterijus reikia atsižvelgti vertinant ir lyginant savo potencialą skirtingose rinkose?

• Kaip vertinti duomenis ir identifikuoti tiek galimybes, tiek potencialias rizikas?

• Kaip susipažinti su rinkos klientais, su kuriais niekada nesame kalbėję?

• Kokias įžvalgas reikia surinkti kelionės pradžioje, kad vėlesnis procesas būtų lengvesnis?

 

Sesiją vedė: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir tyrimų vadovė Rita Klebonaitė.

 

II MASTERCLASS sesija

Patikrintų ir netradicinių sprendimų paieškos

 


Data ir laikas: 
spalio 19 d. (antradienis) 16:00 - 18:00

 

Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia “atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.

 

Mokymų metu dalyviai sužinos: 


• Kokius kanalus pasirinkti pirmuosius, kad galėtumėte padidinti savo tolimesnės plėtros galimybes?

• Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia “atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.

• Į ką verta investuoti, kad įgytume žinomumą?

• Kokias taktikas naudoti, kad pasiektume ir įgytume pirmuosius klientus?


Sesiją ves: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir strategas Andrius Grigorjevas.

 

III MASTERCLASS sesija

Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose

 


Data ir laikas:
 spalio 26 d. (antradienis) 16:00 - 18:00

 

Susitikimo metu kalbėsime apie tai, kaip skiriasi pasiruošimo kelionė ir veiksmai skirtinguose įėjimo į rinką scenarijuose (naujas produktas, nauja rinka; naujas produktas, pažįstama rinka; turimas produktas; nauja rinka). 

 

Mokymų metu dalyviai sužinos: 


• Nuo ko pradėti pasiruošimo kiekviename iš įėjimo į rinką scenarijų?

• Kokie žingsniai yra svarbiausi kiekviename scenarijuje?

• Kokių kompetencijų gali prireikti skirtingose situacijose?

• Kokias galimybes galime išnaudoti skirtingose produkto įvedimo situacijose?

 

Sesiją ves: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir strategas Andrius Grigorjevas.

 

LiMA CMO AKADEMIJA skirta:

Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti.

Forma:

Online sesijos

Data:

Spalio 12, 19, 26 d. 16:00 - 18:00

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis: 

Mokymų ciklo kaina: 149 Eur

 

Į kainą įeina 12 d. sesijos įrašas ir tiesioginis dalyvavimas 19 ir 26 d.

 

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidosDėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

 

LiMA nariams: NEMOKAMAI

 

Prisijungimas prie LiMA intraneto →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

 

Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis

 

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: NEMOKAMAI

 

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika