LiMA DAY 
Lietuva’21:

New year
12 01
Įsigykite Metų marketingo šventės įrašą!
12+ pranešėjų – marketingo bei komunikacijos profesionalų
300+ minučių turinio apie tendencijas ir praktinius patarimus
100+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų networking'as
Konferencijoje kalbama:
• Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
• Kokios populiariausios turinio marketingo formos?
• Kaip kurti įtraukų turinį socialiniuose tinkluose?
• Kokios turinio marketingo tendencijos ir formatai?
• Kokį turinio marketingo projektą laikyti sėkmingu?
• Ko galima pasimokyti iš (ne)sėkmės pavyzdžių?
Kam skirta konferencija?
Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems besidomintiems turinio marketingu.
Registracijos platforma šiuo metu yra atnaujinama, 
dėl registracijos kreipkitės info@lima.lt
REGISTRACIJA

Įrašu bus pasidalinta nuo gruodžio 14 dienos.

PIRMIEJI KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI:
Giedrė Vainauskienė

Giedrė Vainauskienė

UGC EUROPE bendraįkūrėja, vykdančioji direktorė
Giedrė Vainauskienė kartu su kolege Inga Šakaliene įkūrė agentūrą „UGC Europe“, kurioje dirba su virš 1000 kūrėjų iš visos Europos ir sėkmingai įvykdė ne vieną UGC projektą didelėms ir žinomoms kompanijoms.
Vaiva Savickė

Vaiva Savickė

TRUTH. digital projektų vadovė
Vaiva Savickė yra agentūros „TRUTH.“ digital projektų vadovė, jau 8 metus dirbanti prie kūrybinių sprendimų digital kampanijoms įgyvendinimo, socialinių tinklų komunikacijos, interneto svetainių kūrimo.
Tomas Šilingis

Tomas Šilingis

SWEDBANK LIETUVOJE socialinių tinklų ekspertas
Tomas Šilingis jau daugiau nei 13 metų padeda prekiniams ženklams sėkmingai komunikuoti socialiniuose tinkluose - pusę laiko tai darė reklamos agentūrose, pusę - „kliento“ pusėje. Laisvalaikiu eksperimentuoja socialiniuose tinkluose, kurdamas turinį 90-ųjų tema.
Laura Dabulytė

Laura Dabulytė

COMMS ON DUTY bendraįkūrėja
Viena geriausiai žinomų komunikacijos profesionalių Lietuvoje, geriausius šalies komunikacijos ekspertus vienijanti į reguliarius nemokamus renginius „Vertę kurianti komunikacija“, auginanti savo įkurtą viešųjų ryšių, darbo su žiniasklaida ir komunikacijos mokymų agentūrą „Comms on Duty“ („Budinti komunikacija“). L. Dabulytė dėsto krizių komunikaciją VU magistrams, yra TV laidų apie negalią turinčius žmones vedėja.
Sandra Kalėdienė

Sandra Kalėdienė

Prekės ženklo KAKĖ MAKĖ vadovė
Sandra Kalėdienė, trejus metus vadovaujanti žinomiausiam Lietuvoje vaikų prekės ženklui Kakė Makė, žongliruojanti tarp 25 licencinio verslo partnerių bei strateguojanti prekės ženklo rinkodaros kampanijas, tarp kurių klientų lojalumo kampanijos su MAXIMA, IKI, prekės ženklo filmas, virtualios realybės turas ir kiti drąsūs sprendimai. Gilinasi į vaikų turinio, elgsenos, produktų vystymo tendencijas, neša licencinio verslo edukacijos vėliavą.
Aidas Petrošius

Aidas Petrošius

MEDIASKOPAS verslo plėtros vadovas
Aidas yra žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros vadovas. 23 m. patirtis verslo ir politinėje komunikacijoje, duomenų analitikoje ir organizacijų pokyčių valdyme.
Delija Milašiūtė

Delija Milašiūtė

HERSUS direktorė ir LiMA Vilniaus skyriaus tarybos pirmininkė
Marketingo ir komunikacijos ekspertė, komunikacijos sprendimų agentūros „Hersus“ direktorė ir LiMA Vilniaus skyriaus tarybos pirmininkė, turinti daugiau negu 15 metų patirtį marketingo, viešųjų ryšių ir komunikacijos srityse.
Indrė Razbadauskaitė - Venskė

Indrė Razbadauskaitė - Venskė

LIGHTHOUSE NEUROMARKETING LAB bendraįkūrėja, LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė
LCC tarptautinio universiteto, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė, LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė, „Branded minds“ tinklalaidės bei „Lighthouse neuromarketingo laboratorijos“ bendraįkūrėja ir prekės ženklo „Nepaleisk svajonės“ įkūrėja.

KONFERENCIJOS BILIETO KAINA:
Nurodytos kainos galioja iki gegužės 2 d. imtinai
Registracijos platforma šiuo metu yra atnaujinama,
dėl registracijos kreipkitės info@lima.lt
KAINA
LiMA NARIAMS
Dalyvavimas GYVAI
29 Eur 39 Eur
LiMA Klaipėdos skyriaus nariams dalyvavimas GYVAI
0 Eur 39 Eur
Dalyvavimas INTERNETU
NEMOKAMAI
PIRKTI BILIETĄ
KAINA
SVEČIAMS*
Dalyvavimas GYVAI
59 Eur 99 Eur
Dalyvavimas INTERNETU
39 Eur 59 Eur
*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 
20% nuolaida
PIRKTI BILIETĄ

Sritis:

Marketingas, komunikacija, turinys

Forma:
Konferencija

Data ir laikas:

2024 m. gegužės 17 d. (penktadienis) 10:00-18:00 val.

Vieta:

Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda

Fotografavimas ir filmavimas:

Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje

GENERALINIS RĖMĖJAS:
VIZUALINIS IDENTITETAS:

RENGINIO VIETA:

INTERNETINIS PUSLAPIS:

INFORMACINIAI PARTNERIAI:

TRANSLIACIJOS PARTNERIS:
KONFERENCIJOS ĮGYVENDINIMAS: