LIMA CMO SUMMIT 2018

LIMA CMO SUMMIT 2018

2018-02-22 10:00, Vilnius, Vaidilos teatras, A. Jakšto g. 9, Vilnius | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2018-02-21

Pirmoji marketingo vadovų konferencija Lietuvoje!

LiMA CMO SUMMIT 2018

Registracija
 

   APŽVALGA  | DETALI PROGRAMA | DALYVIO MOKESTIS

 Detali programa

 

Konferencijos vedėjas  - LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiaukulis

 

09:00 - 10:00

Registracija

 

 

 


 10:00 - 10:15

Konferencijos atidarymo kalba

 

 

_Robertas Dargis 

Lietuvos pramonininkų konferedacjos (LPK) prezidentas


10:15 - 10:45 

Hire to Win formulė

- Kaip išsirinkti ir pasamdyti aukšto lygio marketingistą?

- Kaip motyvuoti darbuotojus kiekviename organizacijos padalinyje?

- Kokias strategijas ir taktikas taikyti, norint sėkmingai įvykdyti sandorį?

- Kaip efektyviai išnaudoti marketingą veiklos plėtrai? 

 

_Lauren Proctor  

Niujorkietė marketingo skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų strategė, estų kompanijos „Jobbatical” marketingo vadovė. Lauren siekia darbdaviams - klientams pritraukti aukštos kokybės verslo, technologijų ir kūrybingų talentų iš visų pasaulio kampelių.


 10:45 - 11:10

„Telia Lietuva“ virsmo sėkmės formulė ir išmoktos pamokos

- Kas svarbiausia pokyčių valdyme ir komunikacijoje?

- Kokią rolę organizacijos prekės ženklo keitime turi darbuotojai?

- Sėkmingai pakeisti prekės ženklą per vieną naktį – misija įmanoma?

- Rezultatai ir pamokos – kas įeina į sėkmės formulę?

 

_Vija Valentukonytė-Urbanavičienė 

Korporatyvinės komunikacijos vadovė. Tarptautinę patirtį turinti bei ne vieną apdovanojimą pelniusi komunikacijos profesionalė, Tarptautinės verslo komunikacijos asociacijos (iabcemena.com) regiono valdybos narė. Įgyvendina didelio masto organizacijos pokyčius per komunikaciją bei organizacijos kultūros kūrimą.


 11:10 - 11:30

Viskas, ko nedaro kiti: ką įmonėje veikia marketingo skyrius?

- Ar marketingas tikrai atsakingas už tai, kas paklysta tarp skirtingų departamentų?

- Kaip industrinės, informacijos, blockchain ir panašios revoliucijos keičia požiūrį į klientą?

- Kaip atsisakyti pasenusiųn modelių ir pakeisti juos naujais?

- Kaip pasiruošti pokyčiams, kad verslas kurtų vertę ateičiai?

 

_Andrius bruno Rimkūnas 
Marketingo, produktų, verslo plėtros vadovas ir konsultantas, „INVL Asset Management" marketingo vadovas.

 

 


11:30 - 12:05 

Nedeleguotas kūrybiškumas

Ar tikrai viskas įmonėje klostosi gerai, kai užsidarome geriausių ir patikrintų praktikų pasaulyje ir deleguojame bet kokį kūrybišką mąstymą bei kūrybinius sprendimus trečiosioms šalims ir išoriniams partneriams? Pranešimas yra apie tai, kokias kūrybinės kompetencijas įmonė privalo turėti ir kodėl visa tai atsigula ant rinkodaros vadovo pečių.

 

_Andrius Grigorjevas  

Be&Do | value consulting agentūros strategas ir partneris, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves. 

 

 12:05 - 13:00

Pietų pertrauka

 

 

 


13:00 - 13:35 

Komandos valdymas

- Susipažinsite su multitaskingo įtaka asmeniniam ir komandiniam našumui;

- Įsivertinsite, kur ir kiek jūsų laiko dingsta veltui;

- Patyrinėsite, ar dirbate "ugniagesiais";

- Įsivertinsite, kaip atsižvelgiant į asmeninius bioritmus planuotis dienotvarkę, kuri padėtų išlošti laiko.

 

_Liana Mogišaitė 

15 metų patirtį turinti Europoje ir Azijoje profesionali mokymų trenerė, andragogė-praktikė, konsultantė. Įkvepia įmonių vadovus, specialistus ir asmenis siekti tikslų efektyvumo, bendravimo ir bendradarbiavimo srityse.


13:35 - 14:00 

Vadovavimas per balsą

 

 

_Olga Polevikova  

Sertifikuota „Fitzmaurice Voice work©" mokytoja, ICF koučerė, Scenos kalbos dėstytoja, tarptautinių dirbtuvių scenos profesionalams organizatorė.

  

14:00 - 14:30 

Būkite kitoks, išsiskirkite iš minios savo žiniomis!

- Kaip neatsilikti nuo staigių marketingo pokyčių?

- Kaip susipažinti su naujausiomis rinkos tendencijomis?

- Kodėl yra svarbu nuolat pildyti savo patirtis naujomis žiniomis?

 

_Chantal Groot Kormelink 

Viena geriausių marketingo vadovių Olandijoje. Turi daugiau nei 20 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje. Ji dirbo „Microsoft", „RWE" ir „Wolters Kluwer" rinkodaros vadove, o nuo 2004 m. - "Cortina Bikes" marketingo ir komunikacijos vadovė. NIMA egzaminų komisijos narė.



14:30 - 14:55

 

CMO kompetencijos reikalingos pokyčiams

 

- Koks rinkodaros vadovo vaidmuo organizacijoje.

- Kokios kompetencijos padeda daryti pokyčius.

„Vilkyškių“ prekės ženklo atvejis.

 

_Elena Šilovaitė 

Rinkodaros srityje nuo 1999 metų. Startas - Alnos grupėje, įvedant Office1 Superstore International franšizę. 2001-2008 - Hanza Lizingo rinkodaros vadovė, 2008 - 2010 Swedbank rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktorė, nuo 2010 m. - Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė: kompanija dukart pelnė metų prekės ženklo apdovanojimą (2013 ir 2015), pripažinta metų eksportuotoja (2014) bei metų investuotoja (2016). 2004 metais kartu su bendraminčiais įkūrė LIMA.


14:55 - 15:25 

Ko trūksta Lietuvos CMO? (tik) Kiaušinių?

 

Įmonių savininkai ir vadovai Lietuvoje dažnai paviršutiniškai supranta, ko nori iš marketingo, kokias funkcijas turi atlikti marketingo skyrius ir kokias kompetencijas turi turėti CMO ir kiti marketingo specialistai. Bet ar problema tik vienoje pusėje? Ar tikrai marketingo žmonėms Lietuvoje trūksta (tik) kiaušinių?

Koks yra idealaus marketingisto profilis? Kokias patirtis ir žinias jis turi turėti? Ko dažniausiai trūksta ir kaip tai kompensuoti? Kokią strateginę rolę įmonėje turėtų atlikti CMO? Kokie marketingo specialistai yra labiausiai vertinami? Į šiuos ir kitus klausimus bandysiu atsakyti savo prezentacijoje remdamasis savo 12 metų patirtimi galvų medžioklėje.

 

_Šarūnas Dyburis 

Vadovų paieškos įmonės „AIMS International Lietuva“ vadovaujantysis partneris.Daugiau nei 12 metų patirtis teikiant Vadovų paieškos paslaugas. Išsami patirtis atrenkant vadovus (GM, CEO) bei vadovų komandos narius (C-level management), o taip pat Valdybų ir Stebėtojų tarybų bei komitetų narius.


 15:25 - 15:50

Kavos pertrauka

 

 

 


15:50 - 16:20 

Aukščiausio lygio kompetencija geros vartotojo patirties kūrimui

- Naujausios CX (customer experience) tendencijos - ką svarbu žinoti apie vartotojų patirties gerinimą?

- Kaip CX gali kelti įmonės konkurencingumą?

- Kaip per CX pasiekti vartotojų lojalumą?

- Realus Nacionalinės Airijos koncertų salės pavyzdys.

 

_Rosita Wolfe  

Airijos populiariausios Nacionalinės koncertų salės rinkodaros ir komunikacijos vadovė. Jos dėka nacionalinė koncertų salė tapo pozicionuojama ne tik kaip tarptautinė lyderė, bet gavo apdovanojimus marketingo, komunikacijos ir vartotojų patirties gerinimo kategorijose. Rosita taip pat vadovauja ir Airijos marketingo institutui.


 16:20 - 16:40

Iš CMO į CEO

Ta pati įmonė, tik aukštesnė pozicija - negi tiek daug skirtumų? 

- Koks jausmas, kai buvę kolegos tampa pavaldiniais?

- Kaip komunikacijos įgūdžiai praverčia direktoriui?

Tokie bus ieškojimai į klausimus. Tikslių atsakymų ir receptų nebus...  

 

_Romualda Stragienė 

Inovatyvius kosmetikos produktus kuriančios Lietuvos bendrovės „BIOK laboratorija“ direktorė, iki 2017 metų buvo šios kompanijos marketingo vadovė, 2015 m. pelnė Metų marketingo vadovės titulą, kurį skyrė Lietuvos marketingo asociacija. Dėsto paskaitas Vilniaus universiteto Verslo mokykloje.

 

 

16:40 - 17:30 

DISKUSIJA: Už ką atsakingas šiuolaikinis CMO?

Diskusiją moderuos Jūratė Žuolytė (M360)

Diskusijos dalyviai

JUSTAS JANAUSKAS

„Vinted” bendraįkūrėjas ir valdybos narys

LIUDAS RIMKUS

„SEB bankas” rinkodaros departamento direktorius

AURELIJA KAZLAUSKIENĖ

„Lietuvos draudimas“ strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė

DOVILĖ FILMANAVIČIŪTĖ

Indiana.lt turinio ir skaitmeninės rinkodaros padalinio HOOK vadovė

ŠARŪNAS DYBURIS

„AIMS International Lietuva“ vadovaujantysis partneris

 
nuo 17:30

Networking'as su LiMA vaišėmis! 

 

 

DALYVIO MOKESTIS 

Dalyvio mokestis: 129 Eur 159 eur

   

LiMA nariams: 69 Eur 159 eur (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę.

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 89 Eur 159 eur 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)  

Įsigykite seminarų abonementą →