APŽVALGA | DETALI PROGRAMA | DALYVIO MOKESTIS
KONFERENCIJOS PROGRAMA
Registracija ir pasitikimo kava |
||||||
9:00 - 9:10 |
Marketingo madų kolekcijos pristatymas |
|||||
Mastering Mixed Realities
Kaip įvaldyti nuolat besikeičiančius skirtingų vartotojų poreikius? Kaip suprasti ir pritaikyti visuomenėje vykstančias tendencijas kasdieniniuose verslo ir marketingo sprendimuose lengvai suprantamu, prieinamu ir įkvepiančiu būdu? Christine Boland (NL) – „Christine Boland Trends & Mindsets" įkūrėja ir tendencijų analitikė Christine Boland yra viena lyderiaujančių tarptautinių tendencijų stebėtojų ir analitikių, kuri jau daugiau nei 20 metų identifikuoja vartotojų rinkos tendencijas. Christine Boland yra laimėjusi nacionalinį TWOTY apdovanojimą, kuris laikomas svarbiausiu apdovanojimu tarp tendencijų stebėtojų. Christine klientai - prekių ženklai „Apple", „Estée Lauder", „Bugaboo", „Unilever", „Marks & Spencer", „Rituals" ir kt.
|
![]() |
|||||
Robert Kalinkin arba kodėl mes dar ne worldwide?
Kaip kurti atpažįstamą ir vertinamą prekės ženklą? Kokios dažniausios klaidos daromos mados startuolyje? Robertas Kalinkinas – dizaineris, mados ženklo „Robert Kalinkin“ bendraįkūrėjas Perspektyviausiu savo kartos kūrėju vadinamas ir kontraversiškais meniniais sprendimais bei reklamomis išsiskiriantis Robertas Kalinkinas - garsus dizaineris, kurio vardas žinomas ne tik Lietuvoje. |
![]() |
|||||
Papildyta realybė rinkodaroje – Haute Couture ar Prêt-à-Porter?
Apie naujausias tendencijas skaitmeninėje rinkodaroje. Papildyta (AR) ir virtuali (VR) realybės, kurių pagalba praturtinamas turinys ir sukuriama papildoma vertė ne tik klientui, bet ir vartotojui. Evelina Rimkienė – ARLOOPA verslo vystymo vadovė Daugiau negu 10 metų buvo rinkodaros vadovė bei svarbiausių klientų pardavimo vadovė tarptautinėje korporacijoje Hewlett – Packard Baltijos šalyse. Šiuo metu yra verslo vystymo vadovė mobiliųjų technologijų kompanijoje ARLOOPA.
|
![]() |
|||||
Kaip kosmonautų maistą paversti madingu užkandžiu?
Apie naujas kryptis, maistą kitokioje formoje ir sėkmingo prekinio ženklo vystymosi istoriją. Laura Kaziukonienė – „Super Garden" direktorė Baigusi Inovacijų studijas, šiuo metu vadovauja įmonei „Geld Baltic“, kurioje vysto projektą apie maistą netikėtoje formoje.
|
![]() |
|||||
11:10 - 11:40 |
Kavos pertrauka |
|||||
Jutiminės rinkodaros mados
„Nejaučiu rezultato”, „nematau savo reklamos”, „pilvo jausmas man sako”, „tikiu, kad bus gerai” - tai jausmų manifestas prieš duomenimis grįstą rinkodarą, jau eilę metų bandančią pakeisti marketingo efektyvumo vertinimą. Atvirai. Apie jausmus, deginančius jūsų marketingo biudžetą. Linas Šiautkulis – BPN Lietuva vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Šiais metais antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.
|
![]() |
|||||
2019 metų pavasario – vasaros tyrimų sezono kolekcija
Ką žinome apie rinkodaros tyrimus, kaip juos suprantame ir kada naudojame? Kaip formuojame kiekvieno sezono tyrimų kolekciją? Rekomendacijos 2019 metų pavasario-vasaros sezonui. Eleonora Šeimienė – KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto direktorė Socialinių mokslų daktarė rinkodaros srityje, vartotojų elgsenos ekspertė, neurorinkodaros tyrimų praktikė. Turi 12 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas apie prekių ženklų augimą bei vartotojų patirties stiprinimą.
|
![]() |
|||||
Šiuolaikinis madingas pirkėjas psichologo akimisKoks yra tas šiuolaikinis pirkėjas, kokiomis savybėmis pasižymi? Vis daugiau žmonių turi drąsos laikytis savo asmeninių vertybių ir prioritetų, todėl darosi MADINGA būti autentišku.
Laura Rimkutė – „Triple O Consulting" partnerė, verslo psichologė, lektorė, konsultantė Verslo psichologė, lektorė, konsultantė, „Triple O Consulting“ partnerė. |
![]() |
|||||
Learnings from hyper growth with Vinted
Dramatiška istorija apie madą ir marketingą! Kaip lietuvių startuolis išgyveno pakilimo ir nuosmukio laikus, kaip vėl šuoliais pasiekė viršūnę ir kas lėmė jų sėkmės istoriją? Apie verslo ir marketingo kampanijų pasirinkimą, pamokas ir nuolatinį testavimą. Edward Jackson (UK) – „Vinted" marketingo direktorius Anksčiau dirbo Facebook ir Google produkto marketinge. Blogo „Der Growth Guy" autorius, kuris mielai dalinasi įžvalgomis ir patirti su tikslu, kad marketingo specialistai pasiektų „hyper-growth” su savo prekės ženklais.
|
![]() |
|||||
13:10 - 14:00 |
Pietų pertrauka |
|||||
Privati etiketė – iššūkis žinomam prekiniam ženklui lentynoje
Apie privačius tinklų prekinius ženklus. Vieni juos vadina mažmeninės prekybos revoliucija, kiti - vis dar neišnaudota galimybe, treti įvardina juos kaip didžiausią grėsmę rinkoje nacionaliniams ar tarptautiniams prekiniams ženklams. Su kokiai iššūkiais susiduriame ir apie ką reikėtų pagalvoti planuojant ateitį? Dovilė Zaidė – „USP Baltics" rinkodaros vadovė Turi 17 metų darbo patirtį rinkodaroje B2B ir B2C sektoriuose, nuo rinkodaros projektų vadybininkės pakilusi iki rinkodaros direktorės Baltijos šalyse. Prisidėjo prie „Officeday", „Gripex", „Ibuprom", „Apap", „Herbitassin" ir kt. prekės ženklų vystymo.
|
![]() |
|||||
Kava – madingas verslas ar kūrybiškumo katalizatorius?
Apie originalius produktus ir paslaugas, bendradarbiavimus, lietuvišką kavos kultūrą ir kitas „skanias” temas. Nes kava yra ne tik tai, ką geriate puodelyje, kava yra skanus žaidimas, kava yra socialiniai klijai. Emanuelis Ryklys – „Crooked Nose & Coffee Stories" kavos entuziastas, edukatorius, produktų kūrėjas 10 metų dirbo reklamos agentūrose vadovaujant projektams („DDB Vilnius", „Not Perfect", „Milk"). Pastaruosius 7 metus dirba kavos rinkoje ir dalyvauja originalių produktų kūrime. Emanuelis yra tarptautinės kavos konferencijos „Dark Times” organizatorius, būsimos pirmos lietuviškos knygos apie kavą „Tebūnie kava” autorius.
|
![]() |
|||||
Kaip (ne)nužudyti savo prekės ženklo? ŽMONĖS transformacijosKas garantavo „Žmonėms" labiausiai aptarinėjamos žiniasklaidos priemonės vardą? Kaip lojalių skaitytojų per mažiau nei metus padaugėjo 70 %? Kaip jiems pavyko įgyvendinti turinio pokyčius ir (ne)nužudyti savo prekės ženklo? Gabrielė Burbienė – ŽMONĖS rinkodaros vadovė Gabrielė žiniasklaidoje - daugiau nei 10 metų, ilgą laiką skaitmeninėje. Tarp įgyvendintų projektų portale 15min – prekės ženklo atnaujinimas, iniciatyva prieš anoniminį komentavimą, kova su reklamos blokuotojais. Pastaruosius metus - kompanijos „Media bitės" partnerė ir jos prekės ženklų rinkodaros vadovė.
|
![]() |
|||||
Kaip meno muziejus tapo nauja mada?
Apie drąsą elgtis kitaip. Kas yra MO muziejus ir kuo jis kitoks? Kaip jis buvo kuriamas? Kokie buvo išsikelti tikslai ir kaip jų siekiama? Kokią naują madą įneša MO muziejus ir kaip keičia žmonių suvokimą apie laisvalaikio praleidimą? Milda Ivanauskienė – „MO muziejus" direktorė Mildos darbinė patirtis skyla į du etapus – darbą teisės srityje pagal išsilavinimą ir darbą MO muziejuje nuo 2012 m. Čia įgyvendinti projektai – Literatų gatvės kultūrinis gidas, Vilniaus kalbančių skulptūrų projektas ir organizacijos atvedimas į muziejaus atidarymą.
|
![]() |
|||||
15:30 - 16:00 |
Kavos pertrauka |
|||||
Kodėl neateina naujosios rinkodaros era?
Kokie pagrindiniai barjerai trukdo mums galutinai pasakyti, kad nusimetėme senų rinkodaros vaidmens nesusipratimų naštą ir dabar savo veiklą vykdome moderniai? Kokiuose procesuose turime dalyvauti (o į kuriuos nekviesti kištis)? Kokią informaciją ir įžvalgas turime atnešti (ir kokiems žmonėms aiškinti, kaip gyventi), jei norime sugriauti galutinį pasipriešinimą šiuolaikiniam rinkodaros vaidmeniui organizacijoje? Andrius Grigorjevas – „Be&Do | value consulting" strategas ir partneris Dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, reklamos mokykloje „Atomic Garden” bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.
|
![]() |
|||||
Mąstymo mados organizacijose
Apie dizaino efektyvumą. Kaip sprendžiamos problemos procesas ir rezultatas priklauso nuo to, kokią poziciją organizacijos kultūroje užima dizainas? Kaip nuo sprendžiamos problemos proceso ir rezultato priklauso, kokią poziciją organizacijos kultūroje užims dizainas? Jonas Liugaila – „CRITICAL" dizaino strategas Dirba dizaino strategu post-dizaino agentūroje „CRITICAL", yra Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, lektorius.
|
![]() |
|||||
TV nebemadinga – ar tikrai?
Apie televizijos dabartį ir ateitį ant madų, kurias formuoja skaitmeniniai kanalai, podiumo. Kas yra televizija šiandien ir kaip ji atrodys per artimiausius metus? Koks televizijos vaidmuo ir vieta media rinkoje? Kokie yra ateities scenarijai televizijai? Mindaugas Rakauskas – „All Media Lithuania" komercijos direktorius Turi patirties pardavimų, verslo plėtros ir rinkodaros srityse telekomunikacijų sektoriuje bei profesinių paslaugų versle ir gamyboje. Save vadina amžinu studentu, kurį motyvuoja nauja patirtis, o meditaciją atranda apsiavęs bėgimo batelius.
|
![]() |
|||||
NIEKLAMA: nepaisant visko, vis dar madingiausia reklamos forma
Apie didžiumą reklamos - tą riebią jos dalį, kurią lengva ignoruoti, pamiršti, kurios net nereikia vargintis perjungti. Rinkodaristai turi vis daugiau protingų technologijų, gilesnį auditorijos pažinimą, mokymų, prieigos prie naujausių tendencijų, tačiau atsikratyti seno įpročio gaminti jokišką, beveidę, niekišką reklamą arba NIEKLAMĄ, nenorima. Tomas Ramanauskas – „New!" partneris Lietuvos reklamos kūrėjas, verslininkas, kūrybingumo dėstytojas, leidėjas, renginių organizatorius, didžėjus, rašytojas, režisierius.
|
![]() |
|||||
17:40 - 17:50 |
Marketingo madų šou uždarymo programa
|
|||||
17:50 - 19:00 |
Networking'as
|
||||||
DALYVIO MOKESTIS
|