Apžvalga | Programa | Bilietų kainos
18 pranešėjų - marketingo ekspertų ir praktikų
400+ min. turinio apie marketingo tendencijas
1000+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
Vakarinis networking'as
Ar mes tikrai pažįstame laiką? Immanuelis Kantas yra rašęs, kad laiko negalime stebėti, todėl įsivaizduokime ne paviršutinišką, akiai įprastą laiko vaizdavimą linija, o schemą, apjungiančią įvairias teorijas, praeities ir ateities įžvalgas, kurios sukuria visa apimančią laiko perspektyvą.
LiMA, minėdama savo veiklos 15 - tus metus, kviečia pažvelgti į marketingo tendencijas iš laiko perspektyvos. Marketingo tendencija, kaip atskaitos taškas, gali padėti bet kuriai organizacijai nustatyti, kur ji buvo anksčiau, kur ji yra dabar ir kur ji galėtų būti ateityje. Tik remiantis tvirtu žinojimu, kur esame dabar, galime kurti ateities planus ir tikslus.
Išmoktos praeities pamokos - ateities tendencijų pamatas. Marketingo ateitis - suformuluoti tokią strategiją, kuri gebėtų neatsilikti ir greitai prisitaikyti prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.
Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY LIETUVA’19?
• Išgirsite Lietuvos ir užsienio rinkos lyderius ir jų patirtis
• Pasisemsite naujų žinių, idėjų ir išgirsite praktinių įžvalgų įkvėpimui
• Susitiksite su rinkos kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
• Kartu švęsite jubiliejinę marketingo (bendruomenės) šventę!
• Drauge paminėsite Lietuvos marketingo asociacijos veiklos 15-ąjį jubiliejų
Konferencija skirta: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, įmonių vadovams, laisvai samdomiems specialistams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.
KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI:
Pokalbis: Kokia „Auksinio Liūto" kaina?Pokalbis apie lietuvių sėkmės istoriją šiuolaikinio meno bienalėje Venecijoje, kur Lietuva pirmą kartą buvo įvertinta „Auksiniu liūtu“. Diskusija su nugalėtojomis apie meną, garsinantį Lietuvą, apie drąsą, pelniusią pagrindinį prizą prestižiškiausiame šiuolaikinio meno renginyje, apie tai, kaip rasti menui finansavimą. Kokia to „Auksinio liūto" kaina ir vertė?Pokalbyje dalyvaus: Lina Lapelytė, menininkė, muzikantė ir kompozitorė, jos kuriami performansai stipriai siejasi su muzika ir flirtuoja su populiariąja kultūra, lyčių stereotipais ir nostalgija. Lapelytės kūryba buvo pristatyta Rygos „KIM?“ galerijoje, Vilniaus „Rupert“ rezidencijoje (asmeninė paroda), Oslo „1857“ galerijoje, Malmės Šiuolaikinio meno muziejuje, Barselonos MACBA, Londono DRAF. Artimiausi pasirodymai vyks Paryžiaus „Cartier Foundation“, Tel Avivo Meno muziejuje, Prahos „Kunsthalle“. 58-oje Venecijos meno bienalėje Auksinį liūtą laimėjusio kūrinio „Saulė ir jūra (Marina)“ viena iš autorių menininkių. Rasa Antanavičiūtė, Lietuvos paviljono 58-oje Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje komisarė. 58-oje Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje operai - performansui „Saulė ir jūra (Marina)“ skirtas pagrindinis apdovanojimas – „Auksinis liūtas“. Pokalbio moderatorė Dovilė Filmanavičiūtė, Indiana.lt turinio ir skaitmeninės rinkodaros padalinio HOOK vadovė, reklamos specialistė, dainų autorė ir vokalistė
|
GDPR Killed the Marketing Man**Pranešimas anglų kalba Teisinių (GDPR) ir techninių (šifravimo) apribojimų įvedimas reiškia, jog požiūris į klientą vėl suskaidomas, nors pastaruosius 30 metų buvo sunkiai dirbama ties tuo, kad būtų galima pažinti klientą ir turėti visapusišką jo vaizdą. Vartotojai tampa nematomi, o tai reiškia, kad šiuo metu mes iš naujo išrandame industriją, pirmiausia, perkeldami dėmesį nuo paklausos marketingo prie pasiūlos marketingo. Pranešimas apie senąjį požiūrį į marketingą ir galimybes, su kuriomis susiduria verslas, siekiantis diegti naujoves. Paul Alexander, BEYOND ANALYSIS vadovas Paul yra duomenų analizės ir ja paremtų sprendimų entuziastas. Jis subūrė ekspertų komandą ir įkūrė savo kompaniją Beyond Analysis, kurių pagrindinis tikslas – analizuojant duomenis suvokti žmonių elgesio paslaptis ir remiantis duomenimis padėti savo klientams priimti jiems naudingiausius sprendimus. |
Krizės versle ir komunikacijoje: ar verta jų bijoti?Jau kuris laikas ore sklando kalbos apie artėjančią krizę, o kai kurie verslai netgi teigia pradėję jausti pirmuosius jos ženklus. Tad pabandysiu į įvairias krizes tiek versle, tiek komunikacijoje pažvelgti per kitokią, labiau teigiamą prizmę. Juk iš esmės – būtent krizių metu išryškėja tikrieji lyderiai, o jų metu išmoktos pamokos padaro mus geresniais specialistais, vadovais ar tiesiog žmonėmis. Pateiksiu asmeninių pavyzdžių iš krizių komunikacijoje, kurios nutiko mano darbe pastaraisiais metais. Išvesiu keletą paralelių tarp savo darbo ir hobio – t.y. tarp komunikacijos ir lenktynių Mantas Matukaitis, VOLFAS ENGELMAN marketingo vadovas Kovo 21 d. Metų CMO'19 rinkimų komisija išrinko Mantą Matukaitį kaip stipriausią marketingo vadovą. |
Rinkos tendencijų įtaka klientų lojalumo programomsViskas, ką dabar matome rinkoje, jau yra praeitis, nors dar prieš metus tai buvo ateities rinkos tendencijos. Dėl pasikeitusio vartotojų mąstymo bei požiūrio verslai yra priversti peržiūrėti savo ilgalaikes verslo strategijas ir gebėti pasiūlyti vartotojams prekes atitinkančias, jų lūkesčius. Tad kokios šiandienos rinkos tendencijos? Kaip jas galima panaudoti didinant klientų lojalumą? Jurgita Balčiūnienė, JAKALA lojalumo programų pardavimų vadovė Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Ukrainoje Paskutinius dvejus metus Jurgita vadovavo analizės ir produktų vystymo departamentui Italijos kompanijos „Jakala“ centriniame ofise, Turine. Jurgitos komanda, remdamasi rinkų poreikiais bei tendencijomis ir bendradarbiaudama su tokias prekiniais ženklais kaip UNIVERSAL Global, National Geographic, Kettler, Puma, Kitchen Aid bei daugeliu kitų, sukūrė ir pardavė daugiau nei 400 įvairių klientų lojalumo programų visuose didžiausiuose prekybos tinkluose Europoje ir už jos ribų. Atsižvelgdama į Lietuvos rinkos poreikius, Jurgita, kartu su didžiausiu Lietuvos prekybos tinklu „Maxima” sukūrė ir įgyvendino sėkmingas lojalumo programas su tokiais žinomais nuomonių formuotojais kaip Rūta Meilutyte, Beata Nicholson, vietiniais prekės ženklais „Kakė Makė“ ir tarptautiniais – Dragons („Kaip prisijaukinti slibiną“), Minions (Sveikučių šėlsmas) bei kitais. |
Pokalbis: kaip išlaikyti ryšį su skirtingomis kartomis?Laikai keičiasi, tačiau Arūnas Valinskas išlieka įdomus ir nepaliekantis abejingų. Pokalbio metu išgirsite, kaip tai pasiekti? Kaip išlaikyti dėmesį bei atrasti ryšį su skirtingomis kartomis? Arūnas Valinskas, TV projektų prodiuseris ir kūrėjas, renginių vedėjas, lektorius „Dviračio žinios“ ir „Dviračio šou“ pradininkas. TV laidų „Arena“, „Taip ir Ne“, TV „Dviračio televizija“ kūrėjas, žaidimo „Šeši nuliai – milijonas” ir „Auksinis protas” vedėjas, įvairių unikalių konkursų bei renginių (tokių kaip „Auksiniai svogūnai“ ir kt.) iniciatorius, organizatorius bei idėjų generatorius, lektorius. |
Embracing AI**Pranešimas anglų kalba Kas iš tiesų yra dirbtinis intelektas? Kokie yra labiausiai paplitę mitai apie jį? Kodėl iš tikrųjų jis sukurs evoliuciją, o ne revoliuciją, kaip kad daugelis tikisi? Marketingas visada buvo, yra ir bus technologijų priešakyje ir dirbtinis intelektas nėra išimtis. Dr. Jochen Schlosser, ADFORM strategijų vadovas Dr. Jochen Schlosser prie Adform prisijungė 2016 metais ir tapo vyresniuoju viceprezidentu darbui su duomenims, o lygiai po metu tapo vyriausiuoju įmonės strategu. Daugiau nei dešimt metų Jochen lyderiavo farmacijos, finansų ir marketingo įmonėms, dirbančioms su inovacijomis ir duomenų analize. |
Marketing: its past, present, future**Pranešimas anglų kalba Martin Huisman kvies atkreipti dėmesį į tai, kad marketingo pasauliu, kaip ir automobilių lenktynėmis, reikia ne tik žavėtis, bet ir šioje srityje būtina dirbti, mokytis bei neprarasti kontrolės. Martin Huisman, NIMA valdybos pirmininkas Martin Huisman yra Nyderlandų marketingo instituto (NIMA) pirmininkas, verslo konsultacijų įmonės vadovas, lenktynininkas, buvęs tarptautinio marketingo sertifikavimo egzaminų vertintojas, kompanijų pirkimo bei pardavimo ekspertas. Prieš tai Martinas dirbo B2B sektoriuje – su prekės ženklu TOYOTA, vadovavo įmonei BOVAG. Jo pagrindinės atsakomybės – darbas su komerciniais ir ne pelno siekiančiais atvejais, frančizėmis bei prekybos agentų tinklais. |
Televizija mirė. Tegyvuoja televizija!Tradicinės televizijos populiarumas mažėja, auditorija traukiasi ir sensta. Madinga sakyti „nežiūriu televizoriaus”, o dar madingiau – „neturiu televizoriaus”. Televizija mirė, tačiau ar tikrai? Iš tiesų televizija nemirė, o transformavosi. Video turinio vartojimas nė kiek nepamažėjo, o priešingai – išaugo. Kaip vartotojų elgseną pakeitė Youtube ir Netflix, kodėl Delfi.tv iš interneto peraugo į tradicinį linijinį TV kanalą? Irmantas Matilionis, DELFI rinkodaros vadovas Sukaupęs daugiau nei 10 metų patirties rinkodaros srityje, Irmantas Matilionis dirba skaitomiausiame ir populiariausiame naujienų portale, kuriame vartotojai praleidžia daugiausiai laiko iš visų lietuviškų interneto svetainių. |
Socialusis Homo SapiensSocialiniai tinklai nebėra ateitis. Socialiniai tinklai yra dabartis, o jų vartotojas iš kompiuteriu mokančio naudotis Nendartaliečio virto į nuolatos online esantį Homo Socialis Sapiens. Pranešimas apie tai, kaip nuo Mirc’o užaugome iki Tik tok, kas yra kitas „Facebook" ir kuo mūsų vartotojas virs ateityje. Laura Domarkė, ADDRAMA COO ir bendraįkūrėja Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” bendaįkūrėja, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė, turinti 8 metų patirtį rinkodaroje. Prisidėjo kuriant rinkodaros procesus daugiau nei 50-čiai lokalių ir tarptautinių prekinių ženklų bei įmonių Baltijos šalyse. |
Sumokėsiu, tik nerodykite reklamosSenovėje reklama prisišliedavo prie turinio, pagaudama vartotojų ranką ir bandydama pasinaudoti jų dėmesiu. Tačiau komunikacijoje pradedame iki tol neregėtą etapą — turinio kūrėjai vis smarkiau mojuoja „mokėk — nematysi reklamų” vėliava. Tomas išsiplės apie viso to priežastis, sąlygas ir reklamos ateities tendencijas. Tomas Ramanauskas, NEW! partneris Lietuvos reklamos kūrėjas, verslininkas, kūrybingumo dėstytojas, leidėjas, renginių organizatorius, didžėjus, rašytojas, režisierius. |
Talentas būti paskutiniamNaujiena! Pirmieji! Inovatoriai! Tai žodžiai, kurių dažnai siekiame kurdami savo kampanijas. O jeigu pasakytume, kad geriau būti paskutiniais ir sekančiais pirmaisiais? Greičio laikais labai sunku sulaikyti save nuo skubos. Tačiau garsiausios reklamos kampanijos įrodo – palaukti tikrai verta. Tomas Bartninkas - TRUTH. | Strategijos vadovas Strategijos vadovas TRUTH. (ankščiau McCANN VILNIUS), dėstytojas ir docentas Vilniaus universitete ir ATOMIC GARDEN, konferencijų pranešėjas, turintis didžiulę tiek vietos, tiek tarptautinių prekės ženklų kūrimo patirtį. Mantas Velykis - TRUTH. | Kūrybos vadovas Turi 10 metų patirtį reklamos agentūrose. Pradėjęs nuo kūrybininko ir dabar jau daugiau nei 5 metus vadovauja TRUTH. (ankščiau McCANN VILNIUS) kūrybos komandai, per kuriuos darbai įvertinti ne tik įvairiausiais lietuviškais apdovanojimais, bet ir tarptautiniais, tarp kurių EPICA, D&AD ir Kanų liūto nominacija. |
DOOH it right!**Pranešimas anglų kalba DOOH it right - kokia DOOH (skaitmeninių lauko reklamų) kampanijų įgyvendinimo praktika pasiteisino Olandijoje ir ko galima iš to pasimokyti visiems. Bart de Vries, JCDECAUX OLANDIJA komercijos vadovas Bart de Vries yra didžiulę patirtį turintis verslumo vadovas, dirbantis medijų ir komercinės prekybos srityse. Patirtis dirbant su medijomis, viešo ir privataus sektorių bendradarbiavimu bei miestų santykių palaikymu tarptautinėje įmonėje, Bart leidžia sukurti pridėtinę vertę bet kokio tipo organizacijai. |
Išskirtinumas, neturintis galiojimo pabaigosApie socialinius tinklus šiais laikais kalbama kiekvienoje konferencijoje, todėl papasakoti ką nors naujo tampa itin nelengva. Facebook šiais metais paminėjo 15 metų jubiliejų, todėl ta proga pamėginkime prisiminti, kas įvyko per visus šiuos metus, kas vyksta dabar ir ko galima būtų tikėtis ateityje. Arijus Žakas, SOCIALUS MARKETINGAS vadovas Turi 10 metų patirtį marketingo srityje, 7 metus vadovauja skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančiai įmonei „Socialus Marketingas", skaito pranešimus skaitmeninės rinkodaros, reklamos, socialinių tinklų temomis. |
Tendencijos. 7 universalios nuodėmės
Žmonės yra dviejų tipų: tie, kurie pavydi, ir tie, kuriems pavydi. Troškimai suka pasaulį, o rinkodaristai gali reguliuoti to greitį. Viskas kartojasi ciklais. Tačiau žinutė šiandien – pirmiausia apsispręskime, ko norime patys: gyventi pagal taisykles, laužyti ar kurti jas? Tada bus lengviau dirbti su savo produktu ar paslauga, nes tendencijos visada yra apie žmones, o mes juk irgi jie. Ornela Ramašauskaitė, ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė- praktikė, INSTITUTE OF TRENDS įkūrėja Komunikacijos ir rinkodaros strategė, investavimo į meno kūrinius konsultantė, tendencijų instituto įkūrėja. |
Amžini konfliktai: pardavimas, produktas, rinkodaraPranešimas apie tai, nuo ko prasidėjo ir iš kur kilo konfliktas tarp pardavimų, rinkodaros ir produkto vystymo sričių, kaip jis sprendžiamas dabar bei kaip bus sprendžiamas ateityje? Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS partneris ir strategas Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su produkto strategijų projektais Europoje, Viduriniuose Rytuose ir JAV. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto tarptautinės vadybos ir executive MBA kursus ISM universitete, veda produkto strategijos kursą „Produkto akademijoje“. |
Marketingo tendencijos ir iššūkiai, leidžiantys geriau nuspėti ateitįEksponentiškai auganti kompiuterių skaičiavimo galia, tobulėjantis dirbtinis intelektas, vienas su kitu sujungta galybę sensorių, daiktų internetas - panardins mus į sunkiai paprastam žmogui suvokiamas ekosistemas, nuo kurių jau šiandien tampame priklausomi. Koks vaidmuo šiame utopiniame scenarijuje tenka marketingui ir ką veiks marketingistai dirbtinio intelekto revoliucijos amžiuje. Linas Šiautkulis, BPN Lietuva vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku. |
KONFERENCIJOS PROGRAMA
08:00 - 09:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
09:00 - 09:10 | Konferencijos atidarymas |
09:10 - 09:35 | Linas Šiautkulis | Marketingo tendencijos ir iššūkiai, leidžiantys geriau nuspėti ateitį |
09:35 - 10:05 | Martin Huisman | Marketing: its past, present and future (pranešimas anglų kalba) |
10:05 - 10:30 | Jurgita Balčiūnienė | Rinkos tendencijų įtaka klientų lojalumo programoms |
10:30 - 10:55 | Andrius Grigorjevas | Amžini konfliktai: pardavimas, produktas, rinkodara |
10:55 - 11:25 | Kavos pertrauka |
11:25 - 11:45 | Ornela Ramašauskaitė | Tendencijos. 7 universalios nuodėmės |
11:45 - 12:15 | Dr. Jochen Schlosser | Embracing AI (pranešimas anglų kalba) |
12:15 - 12:35 | Irmantas Matilionis | Televizija mirė. Tegyvuoja televizija! |
12:35 - 13:00 | Arūnas Valinskas | Pokalbis: kaip išlaikyti ryšį su skirtingomis kartomis? |
13:00 - 14:00 | Pietų pertrauka (lengvi pietūs įskaičiuoti) |
14:00 - 14:30 | Paul Alexander | GDPR Killed the Marketing Man (pranešimas anglų kalba) |
14:30 - 14:55 | Laura Domarkė | Socialusis Homo Sapiens |
14:55 - 15:20 | Lina Lapelytė ir Rasa Antanavičiūtė | Pokalbis: Kokia „Auksinio liūto" kaina? |
15:20 - 15:45 | Tomas Bartninkas ir Mantas Velykis | Talentas būti paskutiniam |
15:45 - 16:15 | Kavos pertrauka | LiMA gimtadienio šventė |
16:15 - 16:45 | Bart de Vries | DOOH it right! (pranešimas anglų kalba) |
16:45 - 17:10 | Arijus Žakas | Išskirtinumas, neturintis galiojimo pabaigos |
17:10 - 17:30 | Mantas Matukaitis | Krizės versle ir komunikacijoje: ar verta jų bijoti? |
17:30 - 18:00 | Tomas Ramanauskas | Sumokėsiu, tik nerodykite reklamos |
18:00 - ... | Vakarinis networking'as bare Amadeus |
Konferencijos vizualinio identiteto kūrėjai
Informaciniai rėmėjai
Konferencijos rėmėjai
Draugai
LiMA nariams
|
170 Eur |
Bilieto kaina |
170 Eur |
Su LiMA seminarų abonementu |
170 Eur |
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos |
Rašykite el. paštu info@lima.lt |
Sritis: |
Marketingas |
Tema: |
LiMA DAY LIETUVA'19 |
Forma: |
Konferencija |
Vieta: |
Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo", Laisvės pr. 5, I rūmai |
Parkavimas: |
LITEXPO aikštelė
Imk ir važiuok į LiMA konferenciją su CityBee, nes CityBee turės atskiras automobilių parkavimo vietas arčiau įėjimo!
Suraskite bendrakeleivius, važiuokite kartu į LiMA DAY ir atgal, ir mėgaukitės bendravimu pakeliui su FELLOW RIDER http://bit.ly/ride-to-limaday |
Data: |
2019 m. lapkričio 28 d. (ketvirtadienis) 9 val. |
Trukmė: |
~ 9 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje.
2018 m. LiMA DAY LIETUVA DALYVAVO:
1CLICKFACTORY; AASBTA BALTIC INSURANCE COMPANY; ACCIT; ACME EUROPE; ACME FILM; ACNIELSEN BALTICS; AD VERUM; ADB GJENSIDIGE; ADDRAMA; ADGUNS; ADGUNSADGUNS; ADORNO; ADVOKATŲ KONTORA PRIMUS DERLING; ADVOKATŲ PROFESINĖ BENDRIJA MOTIEKA IR AUDZEVIČIUS; AGACAD; AGROCHEMA; AIRBAG LT; AKROPOLIS GROUP; ALEKSANDRO STULGINSKIO UNIVERSITETAS; ALG KNYGYNAI; ALL CAPS; ALWARK; AMBER TRADE; AND STUDIO; ANDRUM SALES; ANTRANKA 360; ARKIETĖ; ASVIASAT; ATEA; ATRANKA360; AUDIMAS; AUGA GROUP; AVON COSMETICS; ACME EUROPE; AGROCHEMA; AIRVVERTIMŲ BIURAS; ALG KNYGYNAI; ALMA LITTERA; ALTAS KOMERCINIS TRANSPORTAS; AUGA GROUP; AUTOTOJA; BALAIŠA CONSULTING; BALDŲ ALĖJA; BALTIC CHAMPS AUGA GROUP; BALTIC PETROLEUM; BALTIC SANDBOX; BALTIJOS IMPLANTOLOGOJOS CENTRAS; BALTIMAX; BALTLED; BERLIN CHEMIE MENARINI BALTIC; BERNER LIETUVA; BETA MEDIA; BETA.LT GRUPINIS.LT; BETONO MOZAIKA; BIOK; BIOMEDIKA; BITĖ LIETUVA; BLUE BRIDGE; BLUE BRIDGE BALTIC; BPT REAL ESTATE; BTAP GROUP; BUILD ME; BUNASTA; BALTIC ASSET MANAGEMENT; BALTICUM TV; BALTIKA LIETUVA; BALTISCHES HAUS; BALTOPTIK; BE KREDITO; BEVARDIS; BIRŽŲ ŽEMTIEKIMAS; BIZNIO MAŠINŲ KOMPANIJA; BPN LT; BUSTURAS; CATALYST BALTIC; CIRCLE K; CITUS; COFFEE24.LT; COMEDY PRODUCTIONS; CRITICAL; CITUS; CIVINITY; CRAFT BEARINGS; ČIOP ČIOP KAUNAS; DARNU GROUP; DELCA INVEST; DEXTERA; DIESEL ANIMALS; DIGITAL ACADEMY; DIPWORK; DOCLOGIX; DONUT L; DROGAS; DRAUGAS.LT; DSP PLIUS; DUBINGIAI; EGLĖS SANATORIJA; EKO PIRK; EKOBAZĖ; ENERGIJOS SKIRSTYMO OPERATORIUS; ERA SOLUTIONS; ETIBALTUS; ETIKETĖ; EVOLVERY; GINTARO BALDAI; HONEYWEB STUDIO; HUSQVARNA LIETUVA; IF P&C INSURANCE ASFILIALAS; IKS; IMBLANC; INIT; INROCUS; INTERVERSUS; JUSMES; KAD RARIMONNE BALTIC; KAUNO IMPLANTOLOGIJOS CENTRAS; KELIONIŲ AKADEMIJA; KFC LITHUANIA & LATVIA; KIWA INSPECTA; KLAIPĖDA ID; KOALOS INVESTICIJOS; KOMEDIJOS TEATRAS; LAMIKARA; LEWBEN; LIETUVOS DRAUDIMAS; LIETUVOS GELEŽINKELIAI; LITHOME; MALSENA PLIUS; MARKETUS; MARŠKINĖLIS; MAŽIEJI ŠNEKUČIAI; MC GRUPĖ; MEDIA HOUSE; MEDIAPARK; MOBILI PREKYBA; EAST WEST AGRO; EDDY TRAVELS; EDUKACIJOS FORUMAS; EDUMINT; EGA LT; EGLĖS SANATORIJA; EIKA; EOSCITY; ESET LIETUVA; ETIKETĖ; ÉTIQUETTE; EUGESTA; EUROAPOTHECA; EVRC; EXACASTER; FABULA HILL+KNOWLTON STRATEGIES; FEMINA BONA; FESTO; FILMUOJAM.LT; FRAGRANCES INTERNATIONAL; FREELANCER; GCONSULTING; GELTONAS KARUTIS; GEMIUS BALTIC; GIFTIKA; GIRTEKA LOGISTICS; GLOBALIOS IDĖJOS; GODSPEED BRANDING; GRAND SPA LIETUVA; GUBERNIJA; HELISOTA; HERBA HUMANA; HIREVIEW; HNIT-BALTIC; HOME & BUSINESS; IDEA PRIMA; IDIOMA; IDS BORJOMI EUROPE; IMBLANC; IMLITEX SERVICE CENTER; IN BETWEEN; INDIVIDUALI VEIKLA; INIT; INK AGENCY; INSPIRED COMMUNICATIONS; INTER CARS S.A.INTER CARS LIETUVA; INTERVERSUS; INTRA VIRES; INVESTUOK LIETUVOJE; YOUR BUSINESS SOLUTION; ISM UNIVERSITETAS; IUNGO NETWORK; JACOBS DOUWE EGBERTS LT; JUNGTINĖ CENTRINĖ KREDITO UNIJA; KARCHER; KAUNO TECHNOLOGIJOS UNIVERSITETAS; KELIOS ĮMONĖS; KIETAVIŠKIŲ GAUSA; KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA; KNYGYNŲ TINKLASPEGASAS; KOG RINKODAROS IR KOMUNIKACIJOS MOKSLŲ INSTITUTAS; ADVERUM; KREDITO UNIJATAUPA; KTU SPORTO IR SVEIKATINGUMO CENTRAS; KŪRYBINĖ AGENTŪRA SPARK AGENCY; LADO INVESTICIJOS; LAISVALAIKIO DOVANOS; LEANMARKETING.LT; LESTA; LĖVUO; LEWBEN ART FOUNDATION; LIETUVOS MARKETINGO ASOCIACIJA (LIMA); LIETUVOS ORO UOSTAI; LIETUVOS VERSLO PARAMOS AGENTŪRA; LIMADA; LINOMEDA; LONIUKAS; LUKLA NEVEREST ADVENTURES; LUMINOR BANK; MAKALIAUSLIETUVA.LT; MALTOS ORDINO PAGALBOS TARNYBA; MANO BŪSTAS; MAXIMA LT; MBDIGIASTRUM; MBIŠMANUS; MB MEDINIAI MAGNETUKAI; STATYBŲ STUDIJOS; MB VERSLO DNR; MEDHOLIDAYS; MEDIACOM; MEDICINOS DIAGNOSTIKOS IR GYDYMO CENTRAS; MEDIJOS EKSPERTAI; MEDŽIOTOJŲ SOSTINĖ; MEDŽIOTOJŲ SOSTINĖS KLUBAS; MELT WATER; MERCELL LITHUANIA; METAWOOD; METIDA; MGF ŠVIESOS KONVERSIJA; MIEČYS; MIMETA; MINDSHARE; MOKSLINĖVINGIS; MONIMOTO; MOTOTOJA; NESHKIS; NEW! AGENCY; NEWSEC PROPERTY MANAGEMENT LT; NORIUNORIUNORIU; NORTHWAY MEDICINOS CENTRAI; NRD CYBER SECURITY; NUOSAVAS VERSLAS; NUOSAVAS VERSLAS; NVOVAIKŲ LINIJA; ODRI; OLYMPA; OMNIVA LIETUVA; OP BANK PLC LIETUVOS FILIALAS; OPENAGENCY.LT; ONYX BMT; ORKLA CARE; OVC CONSULTING; PEGASOKNYGYNŲ TINKLAS; PENKI KONTINENTAI; PENKIŲ KONTINENTŲ BANKINĖS TECHNOLOGIJOS; PHD; PIENO ŽVAIGŽDĖS; PRECIZIKA METROLOGY; PREKYBA LT; PRICEWATERHOUSECOOPERS; PROSPERITUS BALTICA; PALANGA SPA LIFE BALANCE HOTEL; PARDAVIMO AUTOMATAI; PATIKIMAS TURTAS; PEEK&CLOPPENBURG; PENKIŲ KONTINENTŲ BANKINĖS TECHNOLOGIJOS; PEOPLE LINK; PIENO ŽVAIGŽDĖS; PINSYS; PLUMGUMA; PREKYBOS CENTRAS VCUP; PREKYBOS SLĖNIS NORDIKA; PRIMUS DERLING ADVOKATŲ KONTORA; PROACT LIETUVA; PROLIUKS; PUBLICUM; PUPT; PURŠKIAMOS TATTOO; RAIT; RAMSIGA; RE/MAX; RĖKYVA; REKLAMOS SIUVINĖJIMAS; RENGINIŲ FĖJA; RIDER MOBILITY; RIMI LIETUVA; ROBOTIKOS AKADEMIJA; RUPTELA; RŪTA; REITAN CONVENIENCE LITHUANIA; REKLAMOS SKLAIDA; REKLAMOS SODAI; SALVITA DESIGN; SANOFI; SANOSWISS; SAVY; SEB BANKAS; SEESAM INSURANCE AS LIETUVOS FILIALAS; SEM.LT; SERVIER PHARMA; SIEMENS ARENA; SKYCOP; SKINIJA; SMART BRANDS L ORATORY LLC; SOCIALINIŲ MOKSLŲ KOLEGIJA; SOCIALUS MARKETINGAS; SOLVENTUS; SOPHELA; SORAINEN; SORBUM LT; SOTHYS LIETUVA; SPA VILNIUS; SPLIUS; SPORTLAND LT; STIKLIŲ VIEŠBUTIS; STRONGPOINT; SUPERYOU; SANITEX; SAULĖS MIESTAS; SAVAITĖ; SYNLLIETUVA; SIROWA VILNIUS; SK IMPEKS MEDICINOS DIAGNOSTIKOS CENTRAS; SK IMPEX SERVICE CENTER; SMILTAINIS IR KO; SOCIALUS MARKETINGAS; SPLIUS; SUPER PREKYBA; SVEIKAS MIESTAS; SWECO LIETUVA; ŠIAULIAI PLIUS; ŠIAULIŲ BANKAS; ŠYPSENA; TAKEDA; TELIA LIETUVA; TESONET; TETA GRUPĖ; TEXTILIS; TGS BALTIC; THE ATOMIC GARDEN; THE MAGIC; TIKETA; TIKKURILA; TIKRA KNYGA; TNS LT; TRAVEL PLANET;TRAVEL PLANET; TUTUTIS; TIKKURILA; TRUKMĖ; UNIVERSALI ARENA; URBAN INVENTORS; UDLKOPA; UNBOXED; UNICEF; USP BALTICS; VAIKŲ DARŽELISŽEMĖS AIDAS; VALENTIS; VALGAU SVEIKAI; VALSTYBINIS TURIZMO DEPARTAMENTAS; VIADA LT; VIASAT AS; VIDEO PRODUCTION HOUSE AD&ART; VIDEOPROJEKTŲ SPRENDIMAI; VIEŠOSIOS INFORMACIJOS PARTNERIAI; VILANDRA; VILKMA; VILNIAUS ALUS; VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETAS; VILNIAUS MIUZIKLO MOKYKLA; VILNIAUS UNIVERSITETAS; VOLFAS ENGELMAN; VIA MEDIA; VIADA LT; VILNIAUS VERSLO KOLEGIJA; VISION EXPRESS; VISTRONA (I-MARKETING.LT); ŽALGIRIO KREPŠINIO CENTRAS.