Apžvalga | Konferencijos įrašo kaina
Ketvirtosios marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje video įrašas!
LiMA CMO SUMMIT'21 šiais metais vyko birželio 4 d. gyvai ir internetu!
LiMA CMO SUMMIT'21 sudaro net 3 dalys:
Visos dienos konferencija gyvai ir internetu
METŲ CMO'21 apdovanojimai
2 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos
Konferencija marketingo lyderiams ir siekiantiems jais tapti!
CMO misija – žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą.
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Konferencijoje bus kalbama:
• Koks turi būti šiuolaikinis CMO ir kokią rolę užimti organizacijoje?
• Kaip CMO kurti strateginį pokytį organizacijose?
• Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
• Su kokiais iššūkiais susiduria marketingo vadovai?
• Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą?
Kam skirta konferencija?
Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.
Konferencijos video įrašo kaina:
• Konferencijos įrašas - 59 Eur
• LiMA nariams - 39 Eur
Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.
Į konferencijos įrašo kainą įeina:
• Konferencijos, vykusios birželio 4 d., įrašas (pranešimai, diskusijos, pokalbis ir Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'21 paskelbimu);
Konferencijos pranešėjai:
|
Pokalbis apie ėjimą į naujas rinkas su
|
|
Dominykas Milašius
Pokalbio su Leon Cook moderatorius Rizikos valdymo, strateginės komunikacijos ir inovacijų auginimo ekspertas, kuriantis ir įgyvendinantis tarptautinio verslo projektus ir politines programas EMEA regione. Dominyko patirtys apima: vyriausybinių organizacijų, inovatyvių sektorių kompanijų ir verslo akseleratorių statymą bei auginimą; energetikos kompanijų gynybą geopolitinių krizių metu; politikos projektų ir derybų strategijų kūrimą G20, OPEC, JTO susitikimams; atsinaujinančios energetikos plėtros projektų planavimą ir kampanijų valdymą. |
|
„… ir apsaugok mus nuo pikto“
Kaip paskirties evoliucija pasiekė prekių ženklus? Kaip brand purpose keičia prekes ženklo planavimą ir taktiką? Mykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje. |
|
Vadovo žemėlapis interesų valdyme
Vadovai su skirtingais interesais dirba kasdien - kaip juos suvaldyti? Kokie strateginiai ir taktiniai veiksmai egzistuoja vadovo darbe? Kokie metodai ir įrankiai gali padėti? Renata Šumskaitė, sertifikuota konsultantė - fasilitatorė Turi daugiau nei 20 metų strategijos kūrimo, pokyčių įgyvendinimo bei komandų vadymo patirtį skirtingų kultūrų bei kompleksiškumo organizacijose. Viena iš „Grow as A Leader“ programos kūrėjų ir kandidatų vertintoja, „Value Leader“ laimėtoja bei kartotinė nominantė, „Women Go Tech” mentorė. Renata taip pat yra sertifikuota DiSC trenerė, koučerė, strateginių sesijų moderatorė, „Login“, „Women in Tech“, „FinTech“, „Fail nights“ ir kitų konferencijų pranešėja. |
|
Kas yra nežmogiška vaizduotė?
Dažnai vaizduotė vadinama išskirtiniu žmogaus sugebėjimu. Tačiau šiandien atsigręžiama į alternatyvias kitų rūšių protingumo formas: medžių internetą, tarprūšinį kūrybingumą, įvairių pirmuonių protavimą ar robotų vaizduotę. Ar mes esame vienintelės mąstančios ir kuriančios būtybės? O gal priešingai – žmogus per ilgai buvo fantazuojantis, narcizas, įsivaizdavęs tik tai, kas jam paranku ir naudinga? Jeigu taip – kaip įmanoma nežmogiška vaizduotė? Prof. Kristupas Sabolius, VILNIAUS UNIVERSITETO Filosofijos instituto profesorius Vilniaus universiteto Filosofijos instituto profesorius ir Masačiusetso technologijų instituto (MIT) afilijuotas mokslininkas, tyrinėjantis vaizduotės ir kūrybos vaidmenį Vakarų mąstyme, taip pat vizualumo, kino filosofijos, medijų teorijų, posthumanizmo, ekofilosofijos problemas. 2014 m. kartu su Tomu Ramanausku išleido knygą Žmogus, kuris žinojo viską, 2017 m. įkūrė inovatyvius edukacijos modelius propaguojančią Kūrybingumo mokyklą. |
|
Iš kūrybininkės į marketingo vadoves: misija įmanoma?
Ar gali marketingo vadovo poziciją užimti žmogus, visą karjerą maudęsis kūrybinių reklamos agentūrų vandenyse? Viena vertus, jis puikiai žino, kaip priversti vartotojus pamilti prekės ženklus. Kita vertus, jis niekada nebuvo „įsipareigojęs tam vieninteliam“. Ar įmanoma tai suderinti? Ir kas, galiausiai, iš to laimi daugiausiai? Dovilė Filmanavičiūtė, CGATES marketingo vadovė, nuomonės formuotoja, dainų autorė ir vokalistė |
|
Krizė kaip pokyčių variklis
Nuo senų laikų Kinijoje krizę aprašantis hieroglifas reiškia du dalykus vienu metu – katastrofą ir galimybę. Vakarų kultūroje krizė žymiai dažniau suvokiama kaip nelaimė, o ne kaip stimulas veiklai ir kūrybai. Kokie yra kūrybiniai krizės aspektai, psichologinės kliūtys juos matyti ir naudotis? Kokiais metodais remtis siekiant panaudoti krizes pozityviems pokyčiams asmeniniame ir organizacijos gyvenime? Dr. Eugenijus Laurinaitis, psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas |
|
Galia ir įgalinimas. Kaip gimsta dramos organizacijoje?
Tiek formaliuose, tiek neformaliuose susitarimuose, tiek organizacijos viduje, tiek išorėje - vadovo vaidmuo sudarant susitarimus ypač svarbus. Kartais vadovas yra tas, kuris sudarydamas kontraktą prisiima profesinį vaidmenį, o kartais suteikia vaidmenis savo komandos nariams. Kaip sudaryti kontraktą ne demonstruojant galios poziciją, o siekiant komandos įgalinimo ir partnerystės bendram tikslui? Kokius aspektus svarbu įsivardinti ir susitarti, kad viskas vyktų be dramos? Jurgita Gaukštė, SĄMONINGA LYDERYSTĖ įkūrėja, konsultantė |
|
Rinkodaros kompetencijų žemėlapis
Rinkodaros disciplina nepaliaujamai evoliucionuoja ir dažnai tiek vadovams, tiek HR partneriams arba patiems rinkodaros specialistams tampa sunku naviguoti klaidžiuose reikalavimų ir lūkesčių labirintuose. Kokios rinkodaros rolės mums reikia, kokios kompetencijos ir patirtys yra kritinės ir kaip mes galime efektyviai jas įvertinti? Panašūs klausimai aktualūs ir patiems specialistams, kurie turi sugebėti įvertinti iškeltų lūkesčių ir savo patirties atitikimą. Rinkodaros rolių kompetencijų žemėlapis gali padėti įsivertinti savo organizacijos tipą ir poreikius bei pagerinti komandos plėtros ir vystymo rezultatus. Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas |
|
Marketingo komandos DNR
Kiekvienas CMO susiduria su sunkia užduotimi, kaip surinkti svajonių komandą. Komandą, kuri būtų kaip kumštis ir jaustųsi puikiai. Komandą, kuri užtikrintai siektų tikslų ir įgyvendintų strategiją. Tad pranešimo metu Raimonda dalinsis įžvalgomis apie talentų marketingo komandose valdymą ir kokį slaptą kodą reikia jiems įdiegti, kad ateityje jie taptų geriausiais marketingo vadovais. Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20 |
|
Marketingisto intuicija duomenų pasaulyje
Nors duomenys yra jėga visomis prasmėmis, kodėl jais bandome išstumti intuiciją? Ieškom marketingistų su patirtimi, bet tada nepasitikime, kai jie sako „jaučiu, kad tai veiks"? Ir kas bendro tarp Vietnamo karo ir vadovavimosi vien duomenimis rinkodaroje? Karolis Rimkus, CAPTION, VENUDU.LT vadovas |
Diskusijos „Kiek drąsos reikia marketinge?“ dalyviai:
|
Dominyka Jonušienė
PILDYK prekės ženklo vadovė Dominyka vadovauja didžiausiam išankstinio mokėjimo telekomunikacijų prekės ženklui „Pildyk“, bei dėsto kūrybinių industrijų mokykloje „The Atomic garden“. Širdyje – generation Z atstovė. |
|
Mantas Velykis
CLINIC 212 grupės kūrybos ir strategijos vadovas Mantas jau 11 metų dirba kūrybinėse agentūrose ir per juos kartu su komanda pavyko ne tik sukurti įsimintinas kampanijas, bet ir laimėti joms apdovanojimus kūrybiškumo, dizaino, ryšių su visuomene ir, žinoma, efektyvumo konkursuose. Šiuo metu dirba CLINIC 212 agentūrų grupės (CLINIC 212 kūrybos agentūra, ENTER skaitmeninio turinio agentūra bei Great & Golden dizaino studija) strategijų ir kūrybos vadovu, vienu metu derindamas ir analitinį mąstymą, ir kūrybišką požiūrį į verslo problemas. |
|
Justas Razmus
VILNIAUS PERGALĖ marketingo vadovas Profesinę karjerą pradėjęs prieš 20 metų, startavęs reklamos agentūroje TBWA, vėliau išmėginęs įvairių skonių marketingo – nuo bankinio iki aludarinio. Tiki, kad apetitas rizikai ir iš to kylantis poreikis drąsai yra amžini kažką nuveikti norinčio marketingo specialisto palydovai. |
|
Andrius Milinavičius
LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų patirties dirbant su įvairiais marketingo projektais. Šiuo metu Andrius daugiausiai dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akseleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas. |
Diskusijos „Valiuta, kurios nenusipirksi: reputacijos gimimas, puoselėjimas ir pražudymas“ dalyviai:
|
Ieva Vozbutaitė - Beliauskė
IGNITIS GRUPĖ komunikacijos vadovė 20 metų Ieva dirba su tarptautiniais prekės ženklais – tais, kurie ateina į mūsų rinkas su lūkesčiu pelnyti mūsų meilę ir lojalumą bei tais, kurie užauga čia ir skečia savo sparnus į pasaulį. Ieva yra „Ignitis“ prekės ženklo virsmo autorė. Virsmo – nuo menkai kam žinomo ir atpažįstamo, vidutinės reputacijos prekės ženklo - į modernų, tarptautinį, žinomą ir palankiai vertinamą Baltijos regiono energetikos lyderį. |
|
Birutė Eimontaitė
TELIA LIETUVA komunikacijos vadovė „Telia Lietuva“ komunikacijos komandai vadovauja trejus metus. Prieš tai dešimt metų dirbo „Danske Bank“ komunikacijos ir rinkodaros srityje. |
|
Raminta Rimkienė
FABULA RUD PEDERSEN GROUP direktorė ir partnerė Raminta Rimkienė yra vienos didžiausių komunikacijos agentūrų „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė, turinti 18 metų patirtį komunikacijos srityje. Ji yra prekės ženklo, rinkodaros, ryšių su visuomene komunikacijos disciplinų ekspertė ir praktikė. Ji taip pat yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė. |
|
Rūta Gaudiešienė
CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. |
|
Aidas Puklevičius
FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas Ilgametis publicistas, žurnalų redaktorius, rašytojas, laidų vedėjas, somelje, geriausiai besijaučiantis moderatoriaus rolėje, bet vis dar pasiryžęs užsiklijuoti ir pranešėjo etiketę. |
Konferencijos moderatorius:
|
Linas Šiautkulis
BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku. |
Konferenciją vainikavo LiMA CMO SUMMIT apdovanojimų vakaras
Į konferencijos video įrašą taip pat įeina ir Apdovanojimų vakaro transliacija. Vakaro transliacijos metu:
• Metų marketingo vadovo „Metų CMO’21“ paskelbimas ir apdovanojimai;
• Tarptautinio LiMA sertifikavimo marketingo specialistų ir vadovų diplomų įteikimas;
• Atlikėjos Mildos Rasilavičiūtės pasirodymas.:
KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA LiMA NARIAMS: |
KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA SVEČIAMS: |
Į kainą įeina: Konferencijos video įrašas |
Į kainą įeina: Konferencijos video įrašas |
LiMA nariams: 39 Eur |
Svečiams: 59 Eur* |
*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite: |
|
Pirkti įrašą | Pirkti įrašą |
Konferencijos vizualinis identitetas
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Konferencijos vanduo
Konferencijos viešbutis
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Draugai
Sritis: |
Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis |
Tema: |
Marketingo vadovo karjera ir iššūkiai |
Forma: |
Konferencija |
Data ir laikas: |
Konferencija vyko: 2021 m. birželio 4 d. (10:00-18:00) Apdovanojimų vakaras vyko: 2021 m. birželio 4 d. (18:00-20:00) |
Įrašo trukmė: |
7 valandos 45 minutės |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |