Pradžia

Konferencijos įrašas | LiMA CMO SUMMIT'21

Konferencijos įrašas | LiMA CMO SUMMIT'21

Konferencijos įrašas | LiMA CMO SUMMIT'21

2021-10-12 00:00, Online | Dalyvauja: 24 Registracijos terminas: 2021-10-12

Apžvalga | MASTERCLASS | Konferencijos įrašo kaina 

Ketvirtosios marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje video įrašas!

LiMA CMO SUMMIT'21 šiais metais vyko birželio 4 d. gyvai ir internetu! 

LiMA CMO SUMMIT'21 sudaro net 3 dalys:

Visos dienos konferencija gyvai ir internetu
METŲ CMO'21 apdovanojimai
2 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos


Konferencija marketingo lyderiams ir siekiantiems jais tapti!

CMO misija – žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą.

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Konferencijoje bus kalbama:

• Koks turi būti šiuolaikinis CMO ir kokią rolę užimti organizacijoje?
• Kaip CMO kurti strateginį pokytį organizacijose?
• Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
• Su kokiais iššūkiais susiduria marketingo vadovai?
• Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą?

Kam skirta konferencija?

Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą. 

Konferencijos video įrašo kaina:
• Konferencijos įrašas - 79 Eur
• LiMA nariams - 49 Eur

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

Į konferencijos įrašo kainą įeina:
• Konferencijos, vykusios birželio 4 d., įrašas (pranešimai, diskusijos, pokalbis ir Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'21 paskelbimu);
• 2 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos internetu:
  Birželio 9 d. - Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?
  Birželio 14 d. - Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

Pirkti konferencijos įrašą

Konferencijos pranešėjai:

 

Pokalbis apie ėjimą į naujas rinkas su
Leon Cook

ATTICUS COMMUNICATIONS įkūrėjas ir generalinis direktorius

Leon Cook turi daugiau negu 20 metų patirtį korporacinės komunikacijos ir vyriausybinių ryšių srityse, bendradarbiaujant su vyriausybinėmis organizacijomis ir žiniasklaida Europos, Vidurio Rytuose ir Afrikos regione. Dirbo didžiausiose pasaulinėse agentūrose ir tarptautinėse komandose su  nacionalinių naftos kompanijomis ir tokiais prekių ženklais kaip SONY.

 

Dominykas Milašius

Pokalbio su Leon Cook moderatorius
 
UNIT 370 įkūrėjas

Rizikos valdymo, strateginės komunikacijos ir inovacijų auginimo ekspertas, kuriantis ir įgyvendinantis tarptautinio verslo projektus ir politines programas EMEA regione. Dominyko patirtys apima: vyriausybinių organizacijų, inovatyvių sektorių kompanijų ir verslo akseleratorių statymą bei auginimą; energetikos kompanijų gynybą geopolitinių krizių metu; politikos projektų ir derybų strategijų kūrimą G20, OPEC, JTO susitikimams; atsinaujinančios energetikos plėtros projektų planavimą ir kampanijų valdymą.

 

„… ir apsaugok mus nuo pikto“

Kaip paskirties evoliucija pasiekė prekių ženklus? Kaip brand purpose keičia prekes ženklo planavimą ir taktiką?

Mykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas

Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje.

 

Vadovo žemėlapis interesų valdyme

Vadovai su skirtingais interesais dirba kasdien - kaip juos suvaldyti? Kokie strateginiai ir taktiniai veiksmai egzistuoja vadovo darbe? Kokie metodai ir įrankiai gali padėti?

Renata Šumskaitė, sertifikuota konsultantė - fasilitatorė

Turi daugiau nei 20 metų strategijos kūrimo, pokyčių įgyvendinimo bei komandų vadymo patirtį skirtingų kultūrų bei kompleksiškumo organizacijose. Viena iš „Grow as A Leader“ programos kūrėjų ir kandidatų vertintoja, „Value Leader laimėtoja bei kartotinė nominantė, „Women Go Tech” mentorė. Renata taip pat yra sertifikuota DiSC trenerė, koučerė, strateginių sesijų moderatorė, „Login, „Women in Tech, „FinTech“, „Fail nights ir kitų konferencijų pranešėja.

 

Kas yra nežmogiška vaizduotė?

Dažnai vaizduotė vadinama išskirtiniu žmogaus sugebėjimu. Tačiau šiandien atsigręžiama į alternatyvias kitų rūšių protingumo formas: medžių internetą, tarprūšinį kūrybingumą, įvairių pirmuonių protavimą ar robotų vaizduotę. Ar mes esame vienintelės mąstančios ir kuriančios būtybės? O gal priešingai – žmogus per ilgai buvo fantazuojantis, narcizas, įsivaizdavęs tik tai, kas jam paranku ir naudinga? Jeigu taip – kaip įmanoma nežmogiška vaizduotė?

Prof. Kristupas Sabolius, VILNIAUS UNIVERSITETO Filosofijos instituto profesorius

Vilniaus universiteto Filosofijos instituto profesorius ir Masačiusetso technologijų instituto (MIT) afilijuotas mokslininkas, tyrinėjantis vaizduotės ir kūrybos vaidmenį Vakarų mąstyme, taip pat vizualumo, kino filosofijos, medijų teorijų, posthumanizmo, ekofilosofijos problemas. 2014 m. kartu su Tomu Ramanausku išleido knygą Žmogus, kuris žinojo viską, 2017 m. įkūrė inovatyvius edukacijos modelius propaguojančią Kūrybingumo mokyklą.

 

Iš kūrybininkės į marketingo vadoves: misija įmanoma?

Ar gali marketingo vadovo poziciją užimti žmogus, visą karjerą maudęsis kūrybinių reklamos agentūrų vandenyse? Viena vertus, jis puikiai žino, kaip priversti vartotojus pamilti prekės ženklus. Kita vertus, jis niekada nebuvo „įsipareigojęs tam vieninteliam“. Ar įmanoma tai suderinti? Ir kas, galiausiai, iš to laimi daugiausiai?

Dovilė Filmanavičiūtė, CGATES marketingo vadovė, nuomonės formuotoja, dainų autorė ir vokalistė

 

Krizė kaip pokyčių variklis

Nuo senų laikų Kinijoje krizę aprašantis hieroglifas reiškia du dalykus vienu metu – katastrofą ir galimybę. Vakarų kultūroje krizė žymiai dažniau suvokiama kaip nelaimė, o ne kaip stimulas veiklai ir kūrybai. Kokie yra kūrybiniai krizės aspektai, psichologinės kliūtys juos matyti ir naudotis? Kokiais metodais remtis siekiant panaudoti krizes pozityviems pokyčiams asmeniniame ir organizacijos gyvenime?

Dr. Eugenijus Laurinaitis, psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas

Dr. Eugenijus Laurinaitis turi daugiau nei 40 metų psichoterapinio darbo patirtį, Europos psichoterapijos asociacijos (EAP) Valdybos narys, 2013-2015 buvo EAP Prezidentas, šiuo metu - EAP Generalinis sekretorius ir Lietuvos psichoterapijos draugijos prezidentas.

 

Galia ir įgalinimas. Kaip gimsta dramos organizacijoje?

Tiek formaliuose, tiek neformaliuose susitarimuose, tiek organizacijos viduje, tiek išorėje - vadovo vaidmuo sudarant susitarimus ypač svarbus. Kartais vadovas yra tas, kuris sudarydamas kontraktą prisiima profesinį vaidmenį, o kartais suteikia vaidmenis savo komandos nariams. Kaip sudaryti kontraktą ne demonstruojant galios poziciją, o siekiant komandos įgalinimo ir partnerystės bendram tikslui? Kokius aspektus svarbu įsivardinti ir susitarti, kad viskas vyktų be dramos?

Jurgita Gaukštė, SĄMONINGA LYDERYSTĖ įkūrėja, konsultantė

Jurgita Gaukštė yra sertifikuota „Barrett Values Centre“ ir MBTI asmenybės tipologijos konsultantė. Pagrindinės konsultavimo sritys vertybės, kultūra bei lyderyste. Jurgitos konsultaciniai projektai atlikti Lietuvos bei tarptautinėse kompanijose šiuose verslo sektoriuose: energetikos, finansų, IT, apgyvendinimo paslaugų, nepelno siekiančių organizacijų, valstybinių agentūrų, švietimo institucijų. Ji yra FranklinCovey Lietuva lyderystės sprendimų konsultantė. Dėsto institute iGrow. Jurgita dirba Lyderystės konsultante EMBA programose verslo mokyklose: IMD Business School (Šveicarija), CEIBS Business School (Kinija), Moscow School of Management SKOLKOVO (Rusija). Jurgita turi vadybos ir administravimo magistro laipsnį. Nuo 2018-ųjų studijuoja organizacijų psichodinamiką podiplominėse studijose Vilniaus universiteto medicinos fakultete. Yra Lietuvos Grupių santykių draugijos narė.

 

Rinkodaros kompetencijų žemėlapis

Rinkodaros disciplina nepaliaujamai evoliucionuoja ir dažnai tiek vadovams, tiek HR partneriams arba patiems rinkodaros specialistams tampa sunku naviguoti klaidžiuose reikalavimų ir lūkesčių labirintuose. Kokios rinkodaros rolės mums reikia, kokios kompetencijos ir patirtys yra kritinės ir kaip mes galime efektyviai jas įvertinti? Panašūs klausimai aktualūs ir patiems specialistams, kurie turi sugebėti įvertinti iškeltų lūkesčių ir savo patirties atitikimą. Rinkodaros rolių kompetencijų žemėlapis gali padėti įsivertinti savo organizacijos tipą ir poreikius bei pagerinti komandos plėtros ir vystymo rezultatus.

Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas 

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers produktų akademijoje.

 

Marketingo komandos DNR

Kiekvienas CMO susiduria su sunkia užduotimi, kaip surinkti svajonių komandą. Komandą, kuri būtų kaip kumštis ir jaustųsi puikiai. Komandą, kuri užtikrintai siektų tikslų ir įgyvendintų strategiją. Tad pranešimo metu Raimonda dalinsis įžvalgomis apie talentų marketingo komandose valdymą ir kokį slaptą kodą reikia jiems įdiegti, kad ateityje jie taptų geriausiais marketingo vadovais.

Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20

Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.

 

Marketingisto intuicija duomenų pasaulyje

Nors duomenys yra jėga visomis prasmėmis, kodėl jais bandome išstumti intuiciją? Ieškom marketingistų su patirtimi, bet tada nepasitikime, kai jie sako „jaučiu, kad tai veiks"? Ir kas bendro tarp Vietnamo karo ir vadovavimosi vien duomenimis rinkodaroje?

Karolis Rimkus, CAPTION, VENUDU.LT vadovas

Karolis vadovauja socialinių tinklų agentūrai „Caption
 ir marketingo mokymų platformai „Venudu.lt. Matydamas ilgus kitų pranešėjų aprašymus, šiuo metu ilgina ir savąjį, paminėdamas, jog savo įžvalgomis aktyviai dalinasi ir LinkedIn platformoje, kur jį seka >20 000 žmonių.

Diskusijos „Kiek drąsos reikia marketinge?“ dalyviai:

 

Dominyka Jonušienė

PILDYK prekės ženklo vadovė

Dominyka vadovauja didžiausiam išankstinio mokėjimo telekomunikacijų prekės ženklui „Pildyk“, bei dėsto kūrybinių industrijų mokykloje „The Atomic garden“. Širdyje – generation Z atstovė.

 

Mantas Velykis

CLINIC 212 grupės kūrybos ir strategijos vadovas

Mantas jau 11 metų dirba kūrybinėse agentūrose ir per juos kartu su komanda pavyko ne tik sukurti įsimintinas kampanijas, bet ir laimėti joms apdovanojimus kūrybiškumo, dizaino, ryšių su visuomene ir, žinoma, efektyvumo konkursuose. Šiuo metu dirba CLINIC 212 agentūrų grupės (CLINIC 212 kūrybos agentūra, ENTER skaitmeninio turinio agentūra bei Great & Golden dizaino studija) strategijų ir kūrybos vadovu, vienu metu derindamas ir analitinį mąstymą, ir kūrybišką požiūrį į verslo problemas.

 

Justas Razmus

VILNIAUS PERGALĖ marketingo vadovas

Profesinę karjerą pradėjęs prieš 20 metų, startavęs reklamos agentūroje TBWA, vėliau išmėginęs įvairių skonių marketingo – nuo bankinio iki aludarinio. Tiki, kad apetitas rizikai ir iš to kylantis poreikis drąsai yra amžini kažką nuveikti norinčio marketingo specialisto palydovai.

 

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas

Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų patirties dirbant su įvairiais marketingo projektais. Šiuo metu Andrius daugiausiai dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akseleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas.

Diskusijos „Valiuta, kurios nenusipirksi: reputacijos gimimas, puoselėjimas ir pražudymas“ dalyviai:

 

Ieva Vozbutaitė - Beliauskė

IGNITIS GRUPĖ komunikacijos vadovė

20 metų Ieva dirba su tarptautiniais prekės ženklais – tais, kurie ateina į mūsų rinkas su lūkesčiu pelnyti mūsų meilę ir lojalumą bei tais, kurie užauga čia ir skečia savo sparnus į pasaulį. Ieva yra „Ignitis“ prekės ženklo virsmo autorė. Virsmo – nuo menkai kam žinomo ir atpažįstamo, vidutinės reputacijos prekės ženklo - į modernų, tarptautinį, žinomą ir palankiai vertinamą Baltijos regiono energetikos lyderį.

 

Birutė Eimontaitė

TELIA LIETUVA komunikacijos vadovė

„Telia Lietuva“ komunikacijos komandai vadovauja trejus metus. Prieš tai dešimt metų dirbo „Danske Bank“ komunikacijos ir rinkodaros srityje.

 

Raminta Rimkienė

FABULA RUD PEDERSEN GROUP direktorė ir partnerė

Raminta Rimkienė yra vienos didžiausių komunikacijos agentūrų „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė, turinti 18 metų patirtį komunikacijos srityje. Ji yra prekės ženklo, rinkodaros, ryšių su visuomene komunikacijos disciplinų ekspertė ir praktikė. Ji taip pat yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė.

 

Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė 

Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą.

 

Aidas Puklevičius

FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas

Ilgametis publicistas, žurnalų redaktorius, rašytojas, laidų vedėjas, somelje, geriausiai besijaučiantis moderatoriaus rolėje, bet vis dar pasiryžęs užsiklijuoti ir pranešėjo etiketę.

Konferencijos moderatorius:

 

Linas Šiautkulis

BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.

Pirkti konferencijos įrašą


Konferenciją vainikavo LiMA CMO SUMMIT apdovanojimų vakaras

Į konferencijos video įrašą taip pat įeina ir Apdovanojimų vakaro transliacija. Vakaro transliacijos metu:
• Metų marketingo vadovo „Metų CMO’21“ paskelbimas ir apdovanojimai;
• Tarptautinio LiMA sertifikavimo marketingo specialistų ir vadovų diplomų įteikimas;
• Atlikėjos Mildos Rasilavičiūtės pasirodymas.:

 

2 LiMA CMO MASTERCLASS SESIJOS INTERNETU

  

  

Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

Domantas Gailius, KOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris
Dr. Eleonora Šeimienė, KOG INSTITUTO vadovė

Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai. 

Sesijos metu sužinosite:
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus. 

Data: 2021 m. birželio 9 d. (trečiadienis)

Plačiau apie sesiją

 

 

 

Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

Justina Klyvienė FUTURE LEADERSHIP inovacijų agentūros įkūrėja

Klimato kaita viena didžiausių šiandieninių grėsmių, kuri palies visus verslus. Sesijos tikslas paanalizuoti vykstančius pokyčius, sukurti skirtingus scenarijus naudojant scenarijų kūrimo metodiką ir kartu su kolegomis padiskutuoti, kokią ateitį mes norime sukurti. 

Sesijos metu dalyviai:
• Apžvelgs klimato kaitos signalus ir tendencijas, įsivertins kaip tai įtakoja jų verslą;
• Sužinos ateities scenarijų kūrimo įrankius;
• Generuos idėjas kaip sukurtus scenarijus testuoti su vartotojais;
• Susipažins su inovacijų kūrimo procesu ir įrankiais. 

Data: 2021 m. birželio 14 d. (pirmadienis)

Plačiau apie sesiją


Konferencijos įrašo kaina:

 

KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA
LiMA NARIAMS:
KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA
SVEČIAMS:

Į kainą įeina:

Konferencijos video įrašas;

2 MASTERCLASS sesijos internetu.

Į kainą įeina:

Konferencijos video įrašas;

2 MASTERCLASS sesijos internetu.

LiMA nariams:

49 Eur

Svečiams:

79 Eur*

*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite:
info@lima.lt+370 672 90 607

Pirkti įrašą Pirkti įrašą

 

 

 

 Konferencijos vizualinis identitetas




Informaciniai partneriai

Rėmėjai

Konferencijos vanduo

Konferencijos viešbutis
  


  

Transliacijos partneriai

  

Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt

  
Draugai

Sritis:

Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis

Tema:

Marketingo vadovo karjera ir iššūkiai

Forma:

Konferencija

Data ir laikas:

Konferencija vyko: 2021 m. birželio 4 d. (10:00-18:00)

Apdovanojimų vakaras vyko: 2021 m. birželio 4 d. (18:00-20:00)

Įrašo trukmė:

7 valandos 45 minutės

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Registruotis
Registracija priimama iki 2021-10-12