RENKAMA NAUJA GRUPĖ MOKYMAMS LAPKRIČIO MĖN.!
Daugiau informacijos ir registracija
4-ių sesijų mokymų ciklas online apie
prekės ženklo augimą, vertės kūrimą per patirtis ir prekės ženklo strategijos kūrimo principus!
Šis 4-ių sesijų online mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje.
Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo praktinį planą, kuris padės jums pasiekti prekės ženklo augimą.
Mokymų metu sužinosite, kaip tikslingai išnaudoti prekės ženklo augimo strategiją, kad sukurtumėte veiksmingą praktinį planą, kuris padės vystyti įmonės prekės ženklą.
Nors efektyvi prekės ženklo strategija yra marketingo vadovo prioritetas, tačiau kaip sukurti efektyvią prekės ženklo augimo strategiją ir tikslingai ją įgyvendinti neretai tampa iššūkiu.
Mokymų ciklas vyks anglų kalba!
Mokymuose tik 20 vietų!
Paskutinės vietos už išankstinę kainą
Šiais neapibrėžtais laikais rinkos augimas sustojo ir pajamos iš prekės ženklo pradėjo mažėti. Vadovai, kurie supranta marketingo efektyvumą sugebės krizės padarinius sumažinti ir paskatinti augimą naudami savo prekės ženklo vertę. (žr. 1 paveikslą). Taip pat ir „S&P 500“ indekso duomenimis, nematerialusis turtas – kaip prekės ženklas – vaidina vis didesnę reikšmę įmonės augimui ir vertei.
Pasak prekės ženklų vadovų, prekės ženklo strategija – svarbiausias marketingo prioritetas, ypač COVID-19 konteste (3 pav.).
4 mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis.
Mokymų ciklo vertės:
• Nuosekli Brand-Driven Growth, prekės ženklo vertės ir prekės ženklo patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu ir namų darbams;
• Dalyviai sukurs savo organizacijos Brand-Driven Growth plano projektą, naudojantis Brand-Driven Growth Blueprint;
• Dalyviai turės galimybę išgirsti individualius bei veiksmingus patarimus apie savo organizacijos prekės ženklą, pasikonsultuoti su mokymų lektoriumi.
Mokymų struktūra:
• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kurių metu pristatytą turinį dalyviai turės galimybę praktiškai pritaikyti savo organizacijai;
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
• Praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse.
Po 4 mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Nuosekliai lavinti strateginį mąstymą apie įmonės prekės ženklą, produktą bei patirtis;
• Pritaikyti Brand-Driven Growth mąstymą ir strategiją savo organizacijai;
• Išlikti aktualiems rinkoje konkuruojant per įtraukiančias prekės ženklo patirtis;
• Pritaikyti esamus ir nustatyti naujus KPI rodiklius, organizacijos veiklos optimizavimui;
• Taikyti pažangius statistinius metodus, padėsiančius sumažinti riziką investuojant į prekės ženklą.
Mokymų ciklo lektorius:
|
Dr. Darren Coleman
WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius. |
Paskutinės vietos už išankstinę kainą
Mokymų ciklo informacija:
Data ir laikas: 2021 m. balandžio 13, 20, 27, gegužės 4 d. (antradieniai), 15:00 - 18:15 val.
Formatas: Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių.
Kalba: Mokymai vyks anglų kalba.
Trukmė: 4 pusdieniai, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.
Sesijų medžiaga: Dalyviai gaus sutrumpintą mokymų skaidrių versiją.
Iš vienos įmonės dalyvaujant 4-5 asmenims, suteikiama galimybė sudaryti atskirą jų komandą.
Mokymų lektoriaus Dr. Darren Coleman sveikinimas dalyviams
I SESIJA:
Data ir laikas: balandžio 13 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 1: Establishing the context for brand-driven growth |
|
90 mins |
Brand-Driven Growth |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Assessing your brand – intangible level (1) |
II SESIJA:
Data ir laikas: balandžio 20 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 2: Understanding your brand as an asset that drives growth (i) |
|
90 mins |
Group recap from Session 1 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Assessing your brand – intangible level (3) |
III SESIJA:
Data ir laikas: balandžio 27 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 3: Understanding your brand as an asset that drives growth (ii) |
|
90 mins |
Group recap from Session 2 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Clarifying your value proposition for each product |
IV SESIJA:
Data ir laikas: gegužės 4 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 4: Driving growth through your value proposition and brand experiences |
|
90 mins |
Group recap from Session 4 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Using the Brand-Driven Growth Blueprint |
Pristatymas ir atsiliepimai (anglų kalba)
Renginio rėmėjai
LiMA CMO akademija: |
Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. |
Forma: |
Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių. Mokymai vyks anglų kalba. |
Renginys skirtas: |
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis. |
Data: |
2021 m. balandžio 13, 20, 27, gegužės 4 d. (antradieniai), 15:00 - 18:15 val. |
Trukmė: |
4 dienos, vieno ciklo trukmė ~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Mokymų ciklo kaina: 449 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams: 299 Eur
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: 399 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |