LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

2021-04-13 15:00, Online | Dalyvauja: 20 Registracijos terminas: 2021-04-13

RENKAMA NAUJA GRUPĖ MOKYMAMS LAPKRIČIO MĖN.!

Daugiau informacijos ir registracija

4-ių sesijų mokymų ciklas online apie
prekės ženklo augimą, vertės kūrimą per patirtis ir prekės ženklo strategijos kūrimo principus!

Šis 4-ių sesijų online mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje.

Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo praktinį planą, kuris padės jums pasiekti prekės ženklo augimą.

Mokymų metu sužinosite, kaip tikslingai išnaudoti prekės ženklo augimo strategiją, kad sukurtumėte veiksmingą praktinį planą, kuris padės vystyti įmonės prekės ženklą.

Nors efektyvi prekės ženklo strategija yra marketingo vadovo prioritetas, tačiau kaip sukurti efektyvią prekės ženklo augimo strategiją ir tikslingai ją įgyvendinti neretai tampa iššūkiu.

 

Mokymų ciklas vyks anglų kalba!

Mokymuose tik 20 vietų!

 

Paskutinės vietos už išankstinę kainą

Šiais neapibrėžtais laikais rinkos augimas sustojo ir pajamos iš prekės ženklo pradėjo mažėti. Vadovai, kurie supranta marketingo efektyvumą sugebės krizės padarinius sumažinti ir paskatinti augimą naudami savo prekės ženklo vertę. (žr. 1 paveikslą). Taip pat ir „S&P 500“ indekso duomenimis, nematerialusis turtas – kaip prekės ženklas – vaidina vis didesnę reikšmę įmonės augimui ir vertei.



Pasak prekės ženklų vadovų, prekės ženklo strategija – svarbiausias marketingo prioritetas, ypač COVID-19 konteste (3 pav.).



Registruotis

 

4 mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis.


Mokymų ciklo vertės: 

• Nuosekli Brand-Driven Growth, prekės ženklo vertės ir prekės ženklo patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu ir namų darbams;
• Dalyviai sukurs savo organizacijos Brand-Driven Growth plano projektą, naudojantis Brand-Driven Growth Blueprint;
• Dalyviai turės galimybę išgirsti individualius bei veiksmingus patarimus apie savo organizacijos prekės ženklą, pasikonsultuoti su mokymų lektoriumi.

Mokymų struktūra:


• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kurių metu pristatytą turinį dalyviai turės galimybę praktiškai pritaikyti savo organizacijai;
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
• Praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse. 

Po 4 mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Nuosekliai lavinti strateginį mąstymą apie įmonės prekės ženklą, produktą bei patirtis;
• Pritaikyti Brand-Driven Growth mąstymą ir strategiją savo organizacijai;
• Išlikti aktualiems rinkoje konkuruojant per įtraukiančias prekės ženklo patirtis;
• Pritaikyti esamus ir nustatyti naujus KPI rodiklius, organizacijos veiklos optimizavimui;
• Taikyti pažangius statistinius metodus, padėsiančius sumažinti riziką investuojant į prekės ženklą.

 

Mokymų ciklo lektorius:

 

Dr. Darren Coleman

WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas

Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius.

 

Paskutinės vietos už išankstinę kainą

 

Mokymų ciklo informacija:

Data ir laikas: 2021 m. balandžio 13, 20, 27, gegužės 4 d. (antradieniai), 15:00 - 18:15 val.
 

Formatas: Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių.

Kalba: Mokymai vyks anglų kalba.

Trukmė: 4 pusdieniai, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.

Sesijų medžiaga:
 Dalyviai gaus sutrumpintą mokymų skaidrių versiją. 

Iš vienos įmonės dalyvaujant 4-5 asmenims, suteikiama galimybė sudaryti atskirą jų komandą.
 

Mokymų lektoriaus Dr. Darren Coleman sveikinimas dalyviams

Mokymų ciklo programa:

 

I SESIJA:
Data ir laikas:
balandžio 13 d. (antradienis), 15:00 - 18:15 

Session 1: Establishing the context for brand-driven growth

90 mins 

Brand-Driven Growth
• The rationale for a Brand-Driven Growth Blueprint
Customer profiling
• Storyboarding your target customer’s life psychographically
• Connecting customers, feelings and your brands
• Establishing the importance of emotion – the neuroscientific evidence
• Driving growth through products and experiences your customers don’t know they want, just yet
• Delivering latent experiences to customers through ‘jobs to be done’ thinking

15 mins 

BREAK

90 mins 

Assessing your brand – intangible level (1)
• Understanding the importance of being brand- vs. product-driven
• Securing internal support for brand-driven growth by building your business case
• Obtaining c-suite support by reducing internal brand jargon
• The importance of brand growth measurement and the c-suite

 

 

II SESIJA:

Data ir laikas: balandžio 20 d. (antradienis), 15:00 - 18:15

Session 2: Understanding your brand as an asset that drives growth (i)

90 mins    

Group recap from Session 1

Assessing your brand – intangible level (2)
Brand values: the importance of aligning brand values with customers to increase brand relevance
Brand essence: the acid test for brand extension and/or stretching?

15 mins 

BREAK

90 mins 

Assessing your brand – intangible level (3)
Brand personality: humanising your brand so that it is emotionally relevant to its target customers
Brand positioning: establishing whether your brand’s positioning will be compromised by a proposed brand extension/stretch
     - Establishing points of parity and difference for a brand stretch/extension
     - Building distinctive brand assets to drive growth
     - Writing a (useful) positioning statement

 

III SESIJA:
Data ir laikas:  balandžio 27 d. (antradienis), 15:00 - 18:15

Session 3: Understanding your brand as an asset that drives growth (ii)

90 mins 

Group recap from Session 2

Exploring branded products and the role they play in brand-driven growth
• Cost-effective growth through brand partnerships
• Identifying sources of product value
• Establishing where the real sources of product value lie
• Distinguishing features from benefits
• Understanding the functional, emotional, self-expressive & social benefits your products deliver

15 mins 

BREAK

90 mins 

Clarifying your value proposition for each product
• What is a value proposition?
• The dangers of competing on price
• Articulating your brand’s value proposition


IV SESIJA:
Data ir laikas: gegužės 4 d. (antradienis), 15:00 - 18:15

Session 4: Driving growth through your value proposition and brand experiences

90 mins 

Group recap from Session 4

Building brand experiences
• The importance of co-creating brand experiences
• Designing environments that give customers a sense of control over your brand experiences
• Learning how to let go but keep control when building brand experiences

15 mins 

BREAK

90 mins 

Using the Brand-Driven Growth Blueprint
• Presenting your brand-driven growth plan (20 mins per group) / Q&A
[Don’t worry. The tone of the day will be mildly competitive and challenging but constructive.]

Wrap up, reflection and next steps
• Evaluation / refinement of Brand-Driven Growth Blueprint
Recap, review and individual / strategic action planning

 Registracija

Pristatymas ir atsiliepimai (anglų kalba)

Renginio rėmėjai

LiMA CMO akademija:

Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti.

Forma:

Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių. Mokymai vyks anglų kalba. 

Renginys skirtas:

Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis.

Data:

2021 m. balandžio 13, 20, 27, gegužės 4 d. (antradieniai), 15:00 - 18:15 val. 

Trukmė:

4 dienos, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis: 

Mokymų ciklo kaina: 449 Eur

 

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidosDėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: 299 Eur

 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 399 Eur

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika