LiMA nariams taikoma - 25% nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite LiMA vidinėje sistemoje. Kviečiame prisijungti!
Price and Promotion May 26-27
Workshop:
■ Identify the key principles of successful price and promotion management
■ Understand PnP as part of the Shopper Centric Category Management process
■ Analyze the factors that affect promotional effectiveness and efficiency
■ Understand and leverage shoppers’ subconscious behavior when facing promotions
Key topics:
■ Manage price sensitivity and elasticity
■ Find out what's affecting shopper behaviour
■ Key principles of effective promotional management
■ How not to leave money on the table
Agenda:
DAY 1: 09:00 – 12:00 & 14:00 – 17:00 |
DAY 2: 09:00 – 12:00 & 14:00 – 17:00 |
■ Introduction ■ Promo Landscape in the Baltics ○ Shopper Centric Category Management Review ■ 8 step process ○ Benefits ○ Price and Promotion Management Introduction ○ Creating value for the shopper ○ Is promotion always successful? ○ Pricing ○ Definition, strategic position and objectives ○ Factors affecting pricing decisions ○ Pricing strategies ■ Measurement and optimization ○ Introduction to Promotion Management ○ Integrated Marketing Communication Plan ■ Definition ○ Is your target shopper responding to promotions? |
■ Day 1 Review ■ Introduction to Promotion Management ■ Is your target shopper responding to promotions? ■ Promotional mix strategies ○ Category Management steps linked to promotions ○ Efficient and effective promotion management ○ Promotional plan ■ Closed Loop Process ○ Where: define the baseline ○ Why: define the promotional objectives ○ What: develop the promotional plan ○ How: implement the promotional plan ■ What’s next: analysis, assessment and feedback ○ Neuroscience on Promotions ○ How are consumers responding to your promotions? ○ Stimuli and methods ■ Business case results and takeaways |
Registracija:
■ Registracija vyksta iki gegužės 24 d. čia:
■ Renginio kaina: 800€ + PVM
LiMA nariams taikoma -25% nuolaida!
Nuolaidos kodą rasite vidinėje komunikacijos sistemoje. Prisijunkite!
Su lektore ir renginio tema kviečiame susipažinti ir dalyvauti balandžio 22 d. LiMA ir NielsenIQ renginyje „Kaip efektyviai balansuoti tarp kainos ir nuolaidos?“ su Jana Volovika.
|
Kaip galima žinoti, koks kainos ir pardavimo skatinimo santykis padės mums pasiekti maksimalų pardavimo ir pelno rezultatą rinkoje? Šioje sesijoje dalyviai išgirs: • Kokie reikalingi duomenys priimant sprendimus dėl kainų ir reklamos? |
Sritis: |
Kategorijų valdymas |
Forma: |
Internetu; Baltijos šalių įžvalgos; Diskusijos; Praktinės užduotys; Q&A |
Vieta: |
Internetu |
Kaina: |
Bilieto kaina: 800€ + VAT |
Data: |
2021 m. gegužės 26-27 d. |
Organizatorius: |
NielsenIQ, aidas.demenius@nielseniq.com, +370 68163034 |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |