Kaip efektyviai balansuoti tarp kainos ir nuolaidos? Su Jana Volovika

Kaip efektyviai balansuoti tarp kainos ir nuolaidos? Su Jana Volovika

2021-04-22 16:00, Online | Dalyvauja: 168 Registracijos terminas: 2021-04-22

 

Nuolaidų taikymas FMCG sektoriuje dažnai atrodo geriausias būdas pritraukti klientus. Kartais tai nedelsiant padidina pardavimus, kartais iš pradžių padidina pardavimus, tačiau vėliau laikui bėgant rezultatai krinta, o kartais nuolaidų taikymas iš viso neveikia.

Kaip galima žinoti, koks kainos ir pardavimo skatinimo santykis padės mums pasiekti maksimalų pardavimo ir pelno rezultatą rinkoje?

Šioje sesijoje dalyviai išgirs:
• Kokie reikalingi duomenys priimant sprendimus dėl kainų ir reklamos FMCG sektoriuje?
• Kaip taisyklingai skaityti pasiūlos ir paklausos kreives prognozuojant apimtis?
• Kokios yra kainodaros nustatymo metodikos ir strategijos? Kokie jų pranašumai ir trūkumai?
• Kaip teisingai nustatyti kainą?
• Kokios reklamos biudžeto planavimo taisyklės?

Po sesijos dalyviai galės kritiškai įvertinti savo kainodaros ir reklamos strategijas bei suprasti, ar jie turi visus reikiamus duomenis priimant sprendimus.

Renginys skirtas:
FMCG sektorių atstovams, kurie dalyvauja priimant sprendimus dėl kainų nustatymo, reklamos biudžeto paskirstymo ir pardavimo skatinimo kampanijų.

Renginys vyks anglų kalba!

Seminaro lektorė:

 

 

 

Jana Volovika

NIELSENIQ, Category Management Expert,
Category Management Association Board Advisor


Jana turi daugiau nei 10 metų patirties mažmeninės prekybos srityje, pradedant parduotuvių veikla, kategorijų valdymu, privačių prekių ženklų kūrimu ir prekės ženklo valdymu. Šiandien Jana Volovika specializuojasi strategijos kūrimo ir vykdymo srityje bei ją labiausiai domina pirkėjų ir klientų elgsenos, tvarumo ir verslo atsakomybės temos. Jana vadovauja „NielsenIQ“ kategorijos valdymo konsultacijoms EE regione ir nuo 2020 m. vasario priklauso Kategorijų valdymo asociacijos valdybos patarėjų grupei.

 Event description in English

Kviečiame dalyvauti NIELSENIQ organizuojamose dviejų dienų mokymuose „Price and Promotion“ gegužės 26-27 d.

  

Šiuose, 2 dienų mokymuose, kartu su lektore Jana Volovika, dar išsamiau susipažinsite su kainų bei akcijų valdymo žingsniais, atliksite praktines užduotis, nagrinėsite realius pavyzdžius bei gausite tikslingą konsultaciją. Mokymai vyks anglų kalba.

LiMA nariams taikoma -25% nuolaida!

Plačiau apie renginį

Renginio rėmėjai



Tema:

Kainodara, nuolaidos, reklama

Temos gylis: 

Renginys rekomenduojamas tiems, kurie dalyvauja priimant sprendimus dėl kainų nustatymo, reklamos biudžeto paskirstymo ir pardavimo skatinimo kampanijų. 

Forma:

Praktinė sesija su komandinėmis užduotimis

Data:

2021 m. balandžio 22 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis: 

Bilieto kaina: 35 Eur


Registruotis →


Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai 

 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika