Nuolaidų taikymas FMCG sektoriuje dažnai atrodo geriausias būdas pritraukti klientus. Kartais tai nedelsiant padidina pardavimus, kartais iš pradžių padidina pardavimus, tačiau vėliau laikui bėgant rezultatai krinta, o kartais nuolaidų taikymas iš viso neveikia.
Kaip galima žinoti, koks kainos ir pardavimo skatinimo santykis padės mums pasiekti maksimalų pardavimo ir pelno rezultatą rinkoje?
Šioje sesijoje dalyviai išgirs:
• Kokie reikalingi duomenys priimant sprendimus dėl kainų ir reklamos FMCG sektoriuje?
• Kaip taisyklingai skaityti pasiūlos ir paklausos kreives prognozuojant apimtis?
• Kokios yra kainodaros nustatymo metodikos ir strategijos? Kokie jų pranašumai ir trūkumai?
• Kaip teisingai nustatyti kainą?
• Kokios reklamos biudžeto planavimo taisyklės?
Po sesijos dalyviai galės kritiškai įvertinti savo kainodaros ir reklamos strategijas bei suprasti, ar jie turi visus reikiamus duomenis priimant sprendimus.
Renginys skirtas:
FMCG sektorių atstovams, kurie dalyvauja priimant sprendimus dėl kainų nustatymo, reklamos biudžeto paskirstymo ir pardavimo skatinimo kampanijų.
Renginys vyks anglų kalba!
Seminaro lektorė:
|
Jana VolovikaNIELSENIQ, Category Management Expert,
|
Kviečiame dalyvauti NIELSENIQ organizuojamose dviejų dienų mokymuose „Price and Promotion“ gegužės 26-27 d.
|
Šiuose, 2 dienų mokymuose, kartu su lektore Jana Volovika, dar išsamiau susipažinsite su kainų bei akcijų valdymo žingsniais, atliksite praktines užduotis, nagrinėsite realius pavyzdžius bei gausite tikslingą konsultaciją. Mokymai vyks anglų kalba. |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Kainodara, nuolaidos, reklama |
Temos gylis: |
Renginys rekomenduojamas tiems, kurie dalyvauja priimant sprendimus dėl kainų nustatymo, reklamos biudžeto paskirstymo ir pardavimo skatinimo kampanijų. |
Forma: |
Praktinė sesija su komandinėmis užduotimis |
Data: |
2021 m. balandžio 22 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur
|
|
LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |