Jau prieinamas renginio įrašas
Renginio įrašas
Pristatome vieną iš dviejų LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!
Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?
Su Domantu Gailiumi ir dr. Eleonora Šeimiene
Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai.
Sesija bus sudaryta iš dviejų dalių:
1. Rinkodaros „Kietųjų“ ir „minkštųjų“ KPI apžvalga: ką prasminga sekti ir matuoti, o kas yra perteklinė informacija? Aptariama rinkodaros ir komunikacijos KPI sąsajos su verslo situacija, rinkodaros ir komunikacijos „kietieji“ rodikliai. „Minkštųjų“ rodiklių pasiteisinusi praktika: vartotojų nuostatos prekės ženklo ar paslaugų tiekėjo atžvilgiu, prekės ženklo „tunelis“ ir jo sudėtinės dalys, klientų patirtis ir rekomendacija. Skirtingi KPI priklausomai nuo produktų ar paslaugos kategorijos, verslo dinamikos ir tikslų.
2. KPI dirbtuvės. Praktinės sesijos dalyviai gauna užduotį - klientą, kuriam turi išdiskutuoti ir rekomenduoti stebėti bei matuoti svarbiausius KPI. Rekomendacijos aptariamos su lektoriais ir kitais dirbtuvių dalyviais.
Sesijos metu sužinosite:
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus;
Sesija skirta:
marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.
Renginio informacija:
Data ir laikas: 2020 m. birželio 9 d. (trečiadienis), 15:00 - 17:00 val.
Formatas: Online sesija
Sesijos medžiaga: dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Sesijos lektoriai
|
Domantas GailiusKOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas. |
|
Dr. Eleonora Šeimienė
KOG INSTITUTO vadovė 15+ metų patirtis rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė. |
MASTERCLASS sesijos yra LiMA CMO SUMMIT'21 konferencijos dalis
Antroji MASTERCLASS sesija:
|
Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo
Justina Klyvienė FUTURE LEADERSHIP inovacijų agentūros įkūrėja Klimato kaita viena didžiausių šiandieninių grėsmių, kuri palies visus verslus. Sesijos tikslas paanalizuoti vykstančius pokyčius, sukurti skirtingus scenarijus naudojant scenarijų kūrimo metodiką ir kartu su kolegomis padiskutuoti, kokią ateitį mes norime sukurti. |
Vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT'21
video įrašas
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti,
stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys
ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Online konferencija vyks birželio 4 d., kurią vainikuos
„Metų CMO‘21“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!
Įsigykite vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje -
LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašą ir 2 MASTERCLASS sesijos įeis į bilieto kaina!
Daugiau informacijos apie video įrašą
Bilietų kainos
|
LiMA nariams |
Svečiams |
KONFERENCIJOS LiMA CMO SUMMIT'21 VIDEO ĮRAŠAS IR 2 MASTERCLASS SESIJOS INTERNETU: |
49 Eur |
79 Eur* |
|
19 Eur |
39 Eur |
|
Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? |
Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite el. paštu info@lima.lt |
*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida.
Pirkti konferencijos video įrašą
Konferencijos vizualinis identitetas
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Konferencijos vanduo
Konferencijos viešbutis
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Draugai
Sritis: |
Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis |
Tema: |
Marketingo vadovo karjera |
Forma: |
MASTERCLASS sesija internetu |
Data ir laikas: |
2021 m. birželio 9 d.(trečiadienis) 15:00 - 17:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs |
Kontaktai pasiteiravimui: |
info@lima.lt, +370 672 90607 |