LiMA CMO MASTERCLASS: Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

LiMA CMO MASTERCLASS: Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

2021-06-09 15:00, Online | Dalyvauja: 446 Registracijos terminas: 2021-06-09

Jau prieinamas renginio įrašas 
Renginio įrašas
 

 Pristatome vieną iš dviejų LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!

 

 

Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?
Su Domantu Gailiumi ir dr. Eleonora Šeimiene

Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai.

Sesija bus sudaryta iš dviejų dalių: 

1. Rinkodaros „Kietųjų“ ir „minkštųjų“ KPI apžvalga: ką prasminga sekti ir matuoti, o kas yra perteklinė informacija? Aptariama rinkodaros ir komunikacijos KPI sąsajos su verslo situacija, rinkodaros ir komunikacijos „kietieji“ rodikliai. „Minkštųjų“ rodiklių pasiteisinusi praktika: vartotojų nuostatos prekės ženklo ar paslaugų tiekėjo atžvilgiu, prekės ženklo „tunelis“ ir jo sudėtinės dalys, klientų patirtis ir rekomendacija. Skirtingi KPI priklausomai nuo produktų ar paslaugos kategorijos, verslo dinamikos ir tikslų. 

2. KPI dirbtuvės. Praktinės sesijos dalyviai gauna užduotį - klientą, kuriam turi išdiskutuoti ir rekomenduoti stebėti bei matuoti svarbiausius KPI. Rekomendacijos aptariamos su lektoriais ir kitais dirbtuvių dalyviais.

Sesijos metu sužinosite: 
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus;

Sesija skirta: 
marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. birželio 9 d. (trečiadienis), 15:00 - 17:00 val.
 

Formatas: Online sesija

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektoriai

 

Domantas Gailius

KOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris

20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG INSTITUTO vadovė

15+ metų patirtis rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.

 

MASTERCLASS sesijos yra LiMA CMO SUMMIT'21 konferencijos dalis
Antroji MASTERCLASS sesija:

 

 

 

Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

Justina Klyvienė FUTURE LEADERSHIP inovacijų agentūros įkūrėja

Klimato kaita viena didžiausių šiandieninių grėsmių, kuri palies visus verslus. Sesijos tikslas paanalizuoti vykstančius pokyčius, sukurti skirtingus scenarijus naudojant scenarijų kūrimo metodiką ir kartu su kolegomis padiskutuoti, kokią ateitį mes norime sukurti. 

Sesijos metu dalyviai:
• Apžvelgs klimato kaitos signalus ir tendencijas, įsivertins kaip tai įtakoja jų verslą;
• Sužinos ateities scenarijų kūrimo įrankius;
• Generuos idėjas kaip sukurtus scenarijus testuoti su vartotojais;
• Susipažins su inovacijų kūrimo procesu ir įrankiais. 

Data: 2021 m. birželio 14 d. (pirmadienis)

Plačiau apie sesiją

 

 

Vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT'21
video įrašas

 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti,
stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.


Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys
ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.


Online konferencija vyks birželio 4 d., kurią vainikuos
„Metų CMO‘21“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!

Įsigykite vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje -
LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašą ir 2 MASTERCLASS sesijos įeis į bilieto kaina!


Daugiau informacijos apie video įrašą

  

Bilietų kainos
 

 

LiMA nariams

Svečiams

KONFERENCIJOS LiMA CMO SUMMIT'21 VIDEO ĮRAŠAS IR 2 MASTERCLASS SESIJOS INTERNETU:
Į kainą įeina:
• Konferencijos video įrašas (pranešimai, diskusijos, pokalbis ir Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'21 paskelbimu);
• 2 MASTERCLASS sesijos internetu.

49 Eur

79 Eur*


CMO MASTERCLASS sesija „Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?“
(perkant atskirai)

19 Eur

39 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas?
Tapkite LiMA nariu!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 *LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida.

Pirkti konferencijos video įrašą

Pirkti bilietą į MASTERCLASS

 

Konferencijos vizualinis identitetas




Informaciniai partneriai

Rėmėjai

Konferencijos vanduo

Konferencijos viešbutis
  


  

Transliacijos partneriai

  

Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt

  
Draugai

Sritis:

Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis

Tema:

Marketingo vadovo karjera

Forma:

MASTERCLASS sesija internetu

Data ir laikas:

2021 m. birželio 9 d.(trečiadienis) 15:00 - 17:00 val.

Trukmė:

~ 2 val. 

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs
dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Kontaktai pasiteiravimui:

info@lima.lt+370 672 90607

Bilietų grąžinimo politika