Pradžia

LiMA CMO MASTERCLASS: Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

LiMA CMO MASTERCLASS: Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

LiMA CMO MASTERCLASS: Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

2021-06-14 15:00, Online | Dalyvauja: 436 Registracijos terminas: 2021-06-14

Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys: 

Visos dienos konferencija gyvai ir internetu

2 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos

METŲ CMO'21 apdovanojimai

 

 Pristatome vieną iš dviejų LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!

 

 Inovacijų kūrimas: nuo tendencijų atpažinimo iki idėjos testavimo

Su Justina Klyviene

Klimato kaita viena didžiausių šiandieninių grėsmių, kuri palies visus verslus. Sesijos tikslas paanalizuoti vykstančius pokyčius, sukurti skirtingus scenarijus naudojant scenarijų kūrimo metodiką ir kartu su kolegomis padiskutuoti, kokią ateitį mes norime sukurti.

Sesijos tikslas:
praktiškai paanalizuoti klimato kaitos signalus ir tendencijas, nes šioje srityje vykstantys pokyčiai įtakos visus verslo sektorius bei pakeis esamus vartotojų įpročius. Dalyviai ne tik apžvelgs signalus ir tendencijas, bet patys sukurs keturis galimus ateities scenarijus ir diskutuos kaip galima šiuos scenarijus paversti norima ateitimi. Aptarsime kaip šias idėjas testuoti ir pradėti dialogą su klientais bei suinteresuotomis šalimis. Kūrybinės sesijos metu dalyviai bus supažindinti su ateities scenarijų kūrimo įrankiais, juos praktiškai išbandys bei kartu su bendraminčiais galvos ar tai yra ateitis, kurią norima sukurti.

Sesijos metu dalyviai:
• Apžvelgs klimato kaitos signalus ir tendencijas, įsivertins kaip tai įtakoja jų verslą;
• Sužinos ateities scenarijų kūrimo įrankius;
• Generuos idėjas kaip sukurtus scenarijus testuoti su vartotojais;
• Susipažins su inovacijų kūrimo procesu ir įrankiais.

Sesija skirta: 
marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. birželio 14 d. (pirmadienis), 15:00 - 17:00 val.
 

Formatas: Online sesija

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektorės skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektorė

 

Justina Klyvienė

FUTURE LEADERSHIP inovacijų agentūros įkūrėja

Kasmet skiriu šimtus valandų konsultacijoms ir inovacijų kūrimo projektams. Dirbdami kartu su startuoliais, stambiu verslu ar skirtingomis vyriausybės pasiekiame įspūdingų rezultatų. Inovacijų kūrimo metodų išmanymas įmonėms ne tik leidžia sistemiškai kurti norimą ateitį, bet kartu ir užtikrina veiklos struktūrą.

 

MASTERCLASS sesijos yra LiMA CMO SUMMIT'21 konferencijos dalis
Pirmoji MASTERCLASS sesija:

  

  

Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?

Domantas Gailius, KOG INSTITUTO įkūrėjas ir partneris
Dr. Eleonora Šeimienė, KOG INSTITUTO vadovė

Šiuo metu įmonės ir prekių ženklai susiduria ne su informacijos ar duomenų apie jų veiklą trūkumu, bet su tokios informacijos pertekliumi. Tas pats galioja ir rinkodaros bei komunikacijos KPI: jų daug, jie įvairūs, dažnai per sudėtingi ar tikrai ne visi reikalingi. Ši sesija padės susigaudyti tarp skirtingų rodiklių, įvardins pagrindinius ir aktualiausius – paprastai ir suprantamai. 

Sesijos metu sužinosite:
• Kuriuos rinkodaros ir komunikacijos „kietus“ ir „minkštus“ KPI turi sekti savo veikloje;
• Kaip apginti ir pristatyti kitiems KPI ir jų įtaką verslui;
• Kaip atskirti tikrai svarbius KPI nuo to, ką tiesiog įdomu sekti;
• Kaip įtraukti į tyrimą savo prekės ženklui ar įmonei svarbius parametrus. 

Data: 2021 m. birželio 9 d. (trečiadienis)

Plačiau apie sesiją

Vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT'21
video įrašas

 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti,
stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.


Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys
ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.


Online konferencija vyks birželio 4 d., kurią vainikuos
„Metų CMO‘21“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!

Įsigykite vienintelės marketingo vadovų konferencijos Lietuvoje -
LiMA CMO SUMMIT'21 video įrašą ir 2 MASTERCLASS sesijos įeis į bilieto kaina!


Daugiau informacijos apie video įrašą

  

Bilietų kainos
 

 

LiMA nariams

Svečiams

KONFERENCIJOS LiMA CMO SUMMIT'21 VIDEO ĮRAŠAS IR 2 MASTERCLASS SESIJOS INTERNETU:
Į kainą įeina:
• Konferencijos video įrašas (pranešimai, diskusijos, pokalbis ir Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'21 paskelbimu);
• 2 MASTERCLASS sesijos internetu.

49 Eur

79 Eur*


CMO MASTERCLASS sesija „Kokius KPI turi stebėti ir matuoti marketingo vadovas?“
(perkant atskirai)

19 Eur

39 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas?
Tapkite LiMA nariu!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 *LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida.

Pirkti konferencijos video įrašą

Pirkti bilietą į MASTERCLASS

 

Konferencijos vizualinis identitetas




Informaciniai partneriai

Rėmėjai

Konferencijos vanduo

Konferencijos viešbutis
  


  

Transliacijos partneriai

  

Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt

  
Draugai

Sritis:

Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis

Tema:

Marketingo vadovo karjera

Forma:

MASTERCLASS sesija internetu

Data ir laikas:

2021 m. birželio 14 d. (pirmadienis) 15:00 - 17:00 val.

Trukmė:

~ 2 val. 

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs
dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Kontaktai pasiteiravimui:

info@lima.lt+370 672 90607

Bilietų grąžinimo politika