Pradžia

Konferencijos įrašas | LiMA DAY KAUNAS'21: BACK TO SCHOOL

Konferencijos įrašas | LiMA DAY KAUNAS'21: BACK TO SCHOOL

Konferencijos įrašas | LiMA DAY KAUNAS'21: BACK TO SCHOOL

2022-01-16 00:00, Online | Dalyvauja: 29 Registracijos terminas: 2022-01-16

 

Apžvalga | Pranešėjai | Konferencijos įrašo kaina

12+ ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių
300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio
500+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų

  

Pandemijos nulemtas verslo sąlygų neapibrėžtumas ir pasikeitę vartotojų poreikiai marketingistus privertė pasijausti lyg grįžus į mokyklą.

Kokius pagyrimus ir pastabas gavome šių metų pažymių knygelėje?

Kas yra naujieji verslo pirmūnai ir ko galima iš jų pasimokyti?

Kokių pamokų būtina nepraleisti ir kokius namų darbus padaryti?

Kaip sėkmingai pasiruošti būsimiems egzaminams?

Vienai dienai kartu sugrįžkime į mokyklą!

12-ą kartą organizuojamoje konferencijoje kalbama:
• Ką atsinaujinti marketingo strategijoje ir taktikoje? 
• Kaip keičiasi vartotojų elgsena ir poreikiai?
• Kaip sėkmingai komunikuoti su tiksline auditorija?
• Kaip efektyviai išnaudoti skaitmeninio marketingo priemones?
• Kokios e. komercijos tendencijos?

Kam skirta konferencija?
Marketingo, pardavimų, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas. 

Konferencijos video įrašo kaina:
• Konferencijos įrašas - 49 Eur
• LiMA nariams - nemokamai!

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

Į konferencijos įrašo kainą įeina:
Konferencijos, vykusios spalio 7 d., įrašas (5:30 val.);

Pirkti konferencijos įrašą

 

Konferencijos mokytojai:

Matematika: kaip efektyviai įtraukti socialinius tinklus į savo reklamos strategiją?

Kaip vartotojai naudoja socialinius tinklus? Ko reikia nepamiršti planuojant reklamos strategiją?

Aidis Dalikas, HTTPOOL kūrybos skyriaus vadovas

 

 

 Chemija: ko reikia tobulo digital marketingisto formulei?

Šiuo metu digital marketingo specialistų rinka karštesnė už bitcoinus. Kodėl? Kokios digital marketingo specialisto kompetencijos yra vertinamos aukščiausiai? Kaip išsirinkti stiprų marketingistą ir kaip pačiam juo tapti?

Mantvydas Leknickas, WHATABOUT vadovas

Mantvydas vadovauja Whatabout agentūrai, padedančiai prekės ženklams pasiekti ambicingų tikslų digital marketinge.

Ekonomika: visa tiesa apie marketingo strategijas

Pandemija pakeitė marketingo žaidimo taisykles, o pasikeitus situacijai vadovai dažnai skuba keisti marketingo strategijas ar tiesiog mažinti biudžetus. Ar iš tikrųjų reikia keisti marketingo strategiją? Kokia marketingo strategija ir taktika yra gyvybinga nepastovumo sąlygomis (arba new normal)?

Rimantė Hopenienė, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė

Rimantė Hopenienė daugiau kaip 20 metų turi įvairių marketingo disciplinų dėstymo ir mokslinių tyrimų universitete patirtį. Vienas pirmųjų projektų – Paslaugų marketingo ir vadybos vadovėlis su bendraautore, vėliau dirbo įvairiuose KTU projektuose, kur teko parengti ne tik organizacijų, bet ir miestų ar regionų turizmo ar įvaizdžio marketingo strategijas. Pastaruosius 3 metus dirba KTU EVF Administravimo vadove, kur yra atsakinga už marketingo ir komunikacijos projektų įgyvendinimą, siekiant stiprinti KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto įvaizdį.

Fizika: kaip išmokti startuoliškai eksperimentuoti?

Ką daro startuoliai norėdami patekti į rinką ir kodėl jiems dažnai tenka improvizuoti? Kodėl jiems būtina eksperimentuoti ir taip inirtingai ieškoti veikiančio metodo/kanalo ar priemonės? Ko galima pasimokyti iš startuolių eksperimentavimo?

Gražvydas Kaminskas, NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas 

Savo profesinę patirtį sukaupė 11 metų dirbdamas su startuoliais bendrovėse kaip „Teamgate“, „Tesonet“, „iTo“ grupės įmonėje „Tasker“, šiuo metu dirba „NFQ“ pardavimų ir rinkodaros srityse, taip pat sukaupta patirtimi aktyviai dalinasi pre-akseleratoriuje „Techhub”, akseleratoriuje „Startup Wise Guys” bei su Verslios Lietuvos projekto „Sparnai” eksporto lyderiais.

Pasaulio pažinimas: paradoksai ir rinkodaros atsparumas

Su kokiais paradoksais susiduriame? Kaip išlaikyti stuburą paradoksų ir pokyčių apsuptyje? Be logikos ir kūrybiškumo, koks elementas padės nežinioje? Kaip auginti pasitikėjimą, kai šiame pasaulyje aišku, kad niekas neaišku?

Ieva Bieliūnaitė - Jankauskaitė, TBWA\Vilnius strategė ir partnerė

Dar mokykloje buvo aišku, kad Ievai sekasi išgryninti ir išryškinti stipriausias žmonių, o vėliau ir įmonių savybes tam, kad jiems geriau klostytųsi reikalai.  Žinias sustiprino studijos, įgūdžius – patirtis vadovaujant Lietuvos bei tarptautinių kompanijų rinkodarai, o pagreitį pavyko pagauti plėtojant nuosavą verslą: tapus TBWA\Vilnius partnere ir rinkodaros stratege.  20-ies metų profesinė kelionė buvo kupina nuotykių ir istorijų, tad visuomet malonu jomis pasidalinti.

Lietuvių kalba: turinys, kuris nepilsto iš tuščio į kiaurą

Brendai įsivažiuoja kurti turinio projektus – filmus, serialus, laidas, tinklalaides, žaidimus. Tai, kas išlieka ilgam ir susižeria gerbėjų simpatijas. Kokie įdomiausi tarptautiniai projektai pasirodė pastaruoju metu ir nuo ko galima pradėti Lietuvoje?

Aistė Jūrė, NEW! kūrybos vadovė 

Aistė Jūrė – kūrybos vadovė reklamos agentūroje New! Per savo dešimtmetį reklamoje sukūrė ne vieną sėkmingą nacionalinę kampaniją ir surinko vietinių bei tarptautinių apdovanojimų kolekciją. Paskutinis iš jų – turinio projekto iliustracijoms skirtas Epica Awards auksas. Aistė taip pat dėsto autorinį kursą „Branded content” reklamos mokykloje „The Atomic Garden“.

 

 Informacinės technologijos: ko informatikos mokytojas tavęs neišmokė apie slapukus?

Jau greitai 3-čiųjų šalių slapukai bus nebepalaikomi faktiškai jokioje naršyklėje, o jie yra pagrindinis digital reklamos rinkos variklis, tad verslai ir bendrai interneto vartotojai turi ruoštis slapukų išjungimo pasekmėms. Ar dingus 3-čios šalies slapukams dings ir reklama internete? Kas tikrasis apokalipsės nugalėtojas: vartotojas ar reklamos milžinai Google, Facebook ir Amazon? Ką daryti el. parduotuvėms? Ar nemokamas internetas tapo naršytojo duomenų saugumo kaina?

Gediminas Blažys, ADNET MEDIA vadovas 

Etika: ar pasitikėti naudinga?

Verslas šiandien išgyvena neįprastą situaciją, kuomet verslų vadovai turi adaptuotis ir galvoti ne vien apie naudą organizacijai, bet jų verslo poveikį sociumui. Ką reiškia ši nauja atsakomybė ir nuo ko pradėti pokytį?

Dominykas Karpovič, XWHY/SUPRATIMO AGENTŪROS partneris, PATOGI įkūrėjas

Dominykas Karpovič yra XWHY/SUPRATIMO AGENTŪROS partneris ir platformos PATOGI įkūrėjas. Taip pat Dominykas užima Lietuvos socialinio verslo asociacijos valdybos nario pareigas. Dominyko kasdienė veikla - neapibrėžtumu išsiskiriančių problemų sprendimas taikant filosofinius, sociologinius ir antropologinius metodus.

 

Klasės valandėlė apie bendravimą su žiniasklaida

Pranešimas apie viską, ką jau žinote apie bendravimą su žiniasklaida, tačiau vis leidžiate sau pamiršti. Ką reiškia pavėluoti su atsakymu 5 minutes? Bei ką reikia žinoti apie kitus bendravimo su žiniasklaida principus?

Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė

Lauros profesinė karjera prasidėjo radijo stotyje M-1, kur žinioms kalbindama gausybę žmonių laukdavo, kada jie pasakys Tą jai reikiamą sakinį. Kaip ji sako, per tuos beveik 20 metų mažai kas pakito, tik dabar pati visuomet stengiasi pasakyti tai, kas bus naudinga žiniasklaidai ir įmonei, kurioje dirba. Laura Bielskė pastaruosius 6 metus dirba „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove.

 Istorija: TOP5 pasaulyje: ambicija ar avantiūra?

Kas priverčia klasikines „nuobodžias“ rinkas transformuotis? Kas turi nutikti, kad 25 metus veikusi įmonė taptų startuoliu? Kuo skiriasi Ambicija nuo Avantiūros? Kaip pasimokyti iš istorijos ir išvengti komforto spąstų?

 Ignas Vosylius, AXIOMA METERING generalinis direktorius

Ignas Vosylius - provokatyvus ir kartais net ciniškas lietuviško verslo entuziastas, kuris į dalykus visada žiūri labai pragmatiškai. Ignas turi daugiau nei 10-ties metų patirtį pardavimų srityje. Pastaruosius tris metus vadovauja ultragarsinių skaitiklių kūrimo ir gamybos įmonei Axioma Metering. Taip pat Igno patirtis apima strateginį pardavimų planavimą, darbą su multikultūrinėmis pardavimų ir marketingo komandomis.

 

Geografija: e. komercijos žaidimai. Kaip išeiti į tarptautinę lygą?

 

Justinas Pileckas, OMNIVA LT komercijos direktorius

Justinas Pileckas turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant su elektroninės prekybos verslais.

 

 

Biologija: kaip įtraukti Z kartą? Digiklasės atvejis

 

Eimantas Bekėža, DIGIKLASĖ/ MEMBY bendraįkūrėjas ir vykdantysis vadovas

 

 

 

Astronomija: per aspera ad astra. Kaunas 2022 atvejis

 

Su kokiomis kliūtimis buvo susidurta rengiant Kaunas Europos kultūros sostinė 2022 komunikacijos strategiją? Ko galima pasimokyti?

Mindaugas Reinikis, KAUNAS 2022 komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovas

„Per 12 metų reklamos industrijoje liko mažai prekės ženklų, prie kurių neteko prisiliesti. Bet man vis dar įdomu, vis dar smalsu, kas paskatina žmones atsisukti, suklusti ir … nusipirkti.

 

Konferencijos įrašo kaina:

   KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA   
LiMA NARIAMS
   KONFERENCIJOS ĮRAŠO KAINA   
SVEČIAMS

 
0 Eur


49 Eur*

*LiMA ambasadoriaus kodų

turėtojams taikoma 20% nuolaida.

Pirkti įrašą

Pirkti įrašą

 

 

Konferencijos vizualinis identitetas

  


Konferencijos vieta



Informaciniai partneriai

 

 

 

Rėmėjai

 

 


Transliacijos partneriai


Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt

  

Sritis:

Marketingas, pardavimai, strategija

Forma:

Konferencija

Data:

Konferencija vyko: 2021 m. spalio 7 d.

Įrašo trukmė:

5:30 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir LiMA Kauno skyriaus taryba, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:

1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“; 2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;

3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;

4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Bilietų grąžinimo politika 

Registruotis
Registracija priimama iki 2022-01-16