PRISTATO
3-ų dalių mokymų ciklą
„Įėjimas į naują rinką: pasiruošimas, testavimas ir veiksmai“
Ėjimo į naują rinką procesas dažnai reikalauja derinti gerąsias praktikas su eksperimentais ir bandymais atrasti efektyvesni plėtros modelį. Kurso metu kalbėsime apie tai, kaip išvengti brangių eksperimentų, subalansuoti jau veikančius sprendimus ir naujų galimybių paiešką tokiu būdu užtikrinant tvaresnę pradinę plėtrą.
Nuo rinkų atrinkimo iki pirmųjų pardavimų – kiekviename žingsnyje ieškosime būdų, kaip išnaudoti potencialą ir priimti duomenimis bei įžvalgomis paremtus sprendimus.
Po mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Pažinti rinkas ir įvertinti jų patrauklumą net ir tada, kai neturite jokios patirties ar ryšių svarstomuose regionuose;
• Identifikuoti situacijas, kurios gali padidinti sėkmingo produkto įvedimo į naują rinką galimybes;
• Atsirinkti tinkamus partnerius, kanalus ir juos prioretizuoti, kad sėkmingos pirmos partnerystės “atidarytų daugiau durų”;
• Pritraukti kritiškai svarbią pradinę klientų bazę, kuri padėtų mums įrodyti patirtį naujoje rinkoje;
• Kaip testuoti skirtingus pardavimo ir klientų pritraukimo būdus.
Mokymų ciklas skirtas:
Įmonių direktoriams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir visiems, kurie ruošiasi arba jau aktyviai dirba su naujų produkto įvedimo į rinką veiksmais.
Mokymų ciklas „Įėjimas į naują rinką: pasiruošimas, testavimas ir veiksmai“ susideda iš 3 MASTERCLASS sesijų:
|
|
|
Mokymų ciklo informacija:
Data ir laikas: Spalio 12, 19, 26 d. 16:00 - 18:00
Formatas: Sesijos internetu, dalyvavimas tiesioginis
Sesijos medžiaga: Po renginio dalyviai gaus sesijos įrašą, lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Mokymų ciklo lektoriai
|
Andrius GrigorjevasSynthesis Consulting Group partneris strategas Strategas dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais, dėstantis produktų vystymo ir skaitmeninės transformacijos kursus ISM ir Frontiers produktų akademijos programose. |
|
Gailė AndriuškevičiūtėsSynthesis Consulting Group strategė Gailė Andriuškevičiūtė kurianti prekės, produkto ir verslo strategijas verslams tiek vietinėje, tiek tarptautinėse rinkose. Atėjusi iš tradicinio valdymo konsultacijų su finansų bei verslo specializacija, dirbusi tiek prie viešojo sektoriaus projektų, tiek prie tarptautinių verslų plėtros planų, šiuo metu daugiausiai konsultuoja technologijų, B2B ir finansų sektoriaus tarptautines bei Baltijos šalių organizacijase. |
|
Rita KlebonaitėSynthesis Consulting Group tyrimų vadovė Su rinkos tyrimais dirba daugiau nei 5-erius metus. Sėmėsi tarptautinės rinkos tyrimų patirties tarptautinėse rinkos kompanijose Ipsos ir Metrixlab, dėstė VU ir ISM, tinklalaidės apie rinkos tyrimus MR Hackers bendraautorė. |
Rinkų vertinimas, atrinkimas bei pirmoji pažintis su potencialiais klientais
Data ir laikas: spalio 12 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Pirmame susitikime kalbėsime apie tai, kokiais būdais galime susipažinti su rinkomis bei vartotojais, įvertinti bei palyginti savo produkto potencialą ir pasiruošti tolimesniems žingsniams.
Temos:
• Kokie tyrimų būdai yra naudojami rinkų vertinimui?
• Į kokius kriterijus reikia atsižvelgti vertinant ir lyginant savo potencialą skirtingose rinkose?
• Kaip vertinti duomenis ir identifikuoti tiek galimybes, tiek potencialias rizikas?
• Kaip susipažinti su rinkos klientais, su kuriais niekada nesame kalbėję?
• Kokias įžvalgas reikia surinkti kelionės pradžioje, kad vėlesnis procesas būtų lengvesnis?
Sesiją ves: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir tyrimų vadovė Rita Klebonaitė.
Patikrintų ir netradicinių sprendimų paieškos
Data ir laikas: spalio 19 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia “atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.
Mokymų metu dalyviai sužinos:
• Kokius kanalus pasirinkti pirmuosius, kad galėtumėte padidinti savo tolimesnės plėtros galimybes?
• Susitikimo metu kalbėsime apie praktikas, kurios leidžia “atsidaryti duris” rinkose, kuriose neturime nei patirties, nei žinomumo, bei kaip pasiekti pirmuosius klientus, kurie iki šiol apie mus negirdėjo.
• Į ką verta investuoti, kad įgytume žinomumą?
• Kokias taktikas naudoti, kad pasiektume ir įgytume pirmuosius klientus?
Sesiją ves: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir strategas Andrius Grigorjevas.
Skirtinga kelionė skirtinguose scenarijuose
Data ir laikas: spalio 26 d. (antradienis) 16:00 - 18:00
Susitikimo metu kalbėsime apie tai, kaip skiriasi pasiruošimo kelionė ir veiksmai skirtinguose įėjimo į rinką scenarijuose (naujas produktas, nauja rinka; naujas produktas, pažįstama rinka; turimas produktas; nauja rinka).
Mokymų metu dalyviai sužinos:
• Nuo ko pradėti pasiruošimo kiekviename iš įėjimo į rinką scenarijų?
• Kokie žingsniai yra svarbiausi kiekviename scenarijuje?
• Kokių kompetencijų gali prireikti skirtingose situacijose?
• Kokias galimybes galime išnaudoti skirtingose produkto įvedimo situacijose?
Sesiją ves: strategė Gailė Andriuškevičiūtė ir strategas Andrius Grigorjevas.
LiMA CMO AKADEMIJA skirta: |
Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. |
Forma: |
Online sesijos |
Data: |
Spalio 12, 19, 26 d. 16:00 - 18:00 |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Mokymų ciklo kaina: 149 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt
|
LiMA nariams: NEMOKAMAI
Prisijungimas prie LiMA intraneto →
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: NEMOKAMAI
|