Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo rezultatams

Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo rezultatams

2023-06-14 16:00, Online | Dalyvauja: 279 Registracijos terminas: 2023-06-14

Jau prieinamas renginio įrašas!
Renginio įrašą rasite čia →

Marketingo skyriai veikia daugiakanalio marketingo pasaulyje su gausybe skirtingų įrankių, o pardavimų ir rinkodaros padaliniai retai efektyviai bendradarbiauja. Efektyviam bendradarbiavimui gali padėti įmonės procesų skaitmeninimas ir skaitmenizavimas. Visgi, tai yra labai skirtingi terminai ir dar skirtingingesni procesai organizaciniu požiūriu.

Renginio metu išgirsite:
- Kokią įtaką skaitmenizavimas daro organizacijos komunikacijai, kliento pažinimui ir marketingo rezultatams?
- Kaip „Salesforce“ padeda išgryninti įmonės veiklos procesus?
Kaip „Salesforce“ apjungia skirtingų įrankių triukšmą ir įgalina daryti customer centric rinkodaros veiksmus?
- Kokios dažniausios klaidos skaitmenizuojant procesus?


Pranešėjai:

  

 

„Man nereikia didesnio biudžeto“: rinkodaros ir pardavimų sinchronizavimas su „Salesforce“

Jurgis Bakanas, BLUELARK vadovas

Skaitmeninės transformacijos ekspertas, padedantis organizacijoms efektyviau valdyti procesus pasitelkus naujausias technologijas. Daugiau nei septynerius metus dirba su sėkmingiausia pasaulio verslo platforma „Salesforce“, vadovauja specializuotai Salesforce sprendimų bendrovei. Per savo karjerą dirbo tiek su didžiausiomis šalies organizacijomis, tiek su garsiais tarptautiniais prekių ženklais.

  

 

Skaitmenizacijos įtaka kliento patirties gerinimui

Giedrė Vilkė, Metų CMO’23

Giedrė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. „Pigu.lt“ rinkodaros direktore G. Vilkė dirbo 2013-2019 metais, anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas, taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove. „Metų CMO’23” rinkimų komisijos buvo išrinkta stipriausia marketingo vadove.


Renginio programa:

16:00 - 16:40

Jurgis Bakanas | „Man nereikia didesnio biudžeto“: rinkodaros ir pardavimų sinchronizavimas su „Salesforce“

16:40 - 17:10

Giedrė Vilkė | Skaitmenizacijos įtaka kliento patirties gerinimui

17:10 - 17:30

Klausimų ir atsakymų sesija

 
Renginio turinio partneris:




Svarbiausia informacija

Tema:

Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo rezultatams

Forma:

Seminaras

Data:

2023 m. birželio 14 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Vieta:

Internetu

Organizatorius:

LiMA administracijainfo@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Renginys nemokamas, būtina registracija!

Registruotis →