APŽVALGA | PROGRAMA | BILIETŲ KAINOS
Didžiausia marketingo konferencija Šiaurės Lietuvoje
LiMA DAY ŠIAULIAI'19. SUSTIPRINK SAVO PREKĖS ŽENKLĄ!
300 min. turinio, 8 pranešėjai
150 marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų
Vakarinis networking'as
Sėkmingam verslo augimui gero produkto ar paslaugos nebeužtenka - reikia stipraus prekės ženklo! Konferencijoje marketingo ekspertai ir savo srities profesionalai dalintis patirtimi ir įžvalgomis kaip stiprinti Jūsų prekės ženklą!
Konferencija skirta: marketingo, prekės ženklo kūrimo, viešųjų ryšių ir komunikacijos, pardavimų specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas.
|
Strategija. Kaip marketingą paversti įmonės sėkmės varikliu?Prekės ženklo pozicionavimo, marketingo strategijos sukūrimo bei įgyvendinimo praktinės įžvalgos ir patarimai. Rūta Gaudiešienė, marketingo vadovė, SOCIALINĖS INFORMACIJOS CENTRAS Rūta Gaudešienė yra marketingo ekspertė, turi daugiau negu 20 metų patirtį marketinge ir marketingo tyrimuose, koordinavo ir įgyvendino daugiau negu 2000 projektų, moderavo daugiau nei 900 fokus grupių ir giluminių interviu. Jos profesinės specializacijos: prekės ženklo pozicionavimas, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymas, vartotojų elgsena, vertybės. |
|
Drąsiųjų keliai: prekės ženklo (r)evoliucija. BIOK atvejis
Įžvalgos ir patarimai apie prekės ženklo keitimą. Kada prekės ženklo pokytis laikomas rebrandu, o kada tai naujo prekės ženklo sukūrimas? Ko reiktų nepamiršti galvojant apie prekės ženklo keitimą? Kokia drąsos kaina ir rezultatai? Ieva Semaškienė, prekės ženklo KILIG vadovė, BIOK Laboratorija Ieva Semaškienė dirbo tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT, laikinai ėjo Įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas, kur įgyvendino didžiausius pastarųjų metų tinklo komunikacijos projektus – Mažos kainos garantija; Mažos kainos garantija. Patikinta Lenkijoje; Naują tinklo pozicionavimą; Kalėdų Kalėdos. |
|
Ar prekės ženklo vizualas pasakoja tai, ką norima pasakyti?Kartais prekės ženklai ir logotipai savo vizualumu potencialiam klientui perduoda ne tokią žinutę, kokią norėtų. Ko galima iš to pasimokyti? Kaip vizualiai pateikti savo prekės ženklą, kad jis atsipindėti prekės ženklo vertybes? dr. Marius Bartkus, direktorius, kūrybos vadovas, MOIRA VISUALS MoiraVisuals.com kūrybos vadovas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos narys, VDA Grafinio dizaino katedros lektorius. |
Prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluosePranešimo metu bus apžvelgtos naujausios tendencijos, analizuojami stipriausi pavyzdžiai, aptartas kūrybos ir efektyvumo balansas ir atskleidžiama, ko reikia kokybiškai komunikacijai socialiniuose tinkluose. Laura Domarkė, įkūrėja ir vadovė, AD DRAMA LT Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” įkūrėja ir vadovė, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė, turinti 8 metų patirtį rinkodaroje. Prisidėjo kuriant rinkodaros procesus daugiau nei 50-čiai lokalių ir tarptautinių prekinių ženklų bei įmonių Baltijos šalyse. |
|
Istorijų svarba komunikacijoje. Fikcija ir realybėIstorijų kilmė, funkcija, panaudojimo būdai taikyti ankščiau ir istorijų naudojimas šiuolaikinėje efektyvioje komunikacijoje. Algimantas Kvecys, verslo plėtros vadovas, PICK A STORY Algimantas Kvecys 5 metus dirbo su pardavimais ir 7 metus marketingo vadovu. Jo interesų sritys: verslo problemų sprendimų paieška, sprendimų įgyvendinimas ir pritaikymas marketingo, pardavimų, verslo plėtros ir procesų optimizavimo srityse. |
|
Kaip prekės ženklui kurti glaudesnius santykius su savo klientais?Pirkėjų ir prekinių ženklų santykiai nuolat išgyvena kaitą, o kartais ir krizes. Dėl kokių priežasčių, pirkėjai įsitraukia, o vėliau palieka savo prekinius ženklus? Kaip prekės ženklui atkurti santykius su vartotojais? Kokie yra pagrindiniai prisitaikymo mechanizmai, būdingi kiekvienam žmogui? Kaip juos galima taikyti rinkodaroje? Giedrė Plukienė, Tyrimų ir mokymų konsultantė, PATYRIMŲ SLĖNIS Konsultuodama klientus remiasi savo vadovavimo projektams patirtimi tarptautinėse kompanijose („Nielsen“, „Japan Tobacco Marketing and Sales“) bei integruotas verslo vadybos bei geštalto psichoterapijos žinias. Didžiausi jos klientai: „Maxima“, „Rimi“, „Telia“, „ Sicor Biotech“. |
Asmens prekės ženklo vertė. Kodėl to reikia?Asmens prekės ženklas tampa vis svarbesniu organizacijų ir individų įvaizdžio kūrimo elementu. Nors asmens prekės ženklo sąvoka nėra nauja, socialinių medijų dėka šiandien jį gali vystyti kiekvienas iš mūsų. Kodėl verta investuoti laiką ir jėgas į asmens prekės ženklo kūrimą ir nuo ko pradėti? Dr. Dominyka Venciūtė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė, asmeninės ženklodaros konsultantė |
Prekių ženklo ABC: nuo registracijos iki naudojimo
Ką galima ir ko negalima laikyti prekės ženklu? Kokios yra prekės ženklų rūšys? Pagrindiniai prekių ženklo apsaugos žingsniai: tikrinimas, registravimas ir priežiūra. O taip pat naujasis prekių ženklų įstatymas ir pagrindinės naujienos – netradiciniai prekių ženklai (holograminiai, garsiniai, kvapų ir t.t.). Inga Lukauskienė, asocijuota partnerė, advokatė, patentinė patikėtinė, ŽABOLIENĖ IR PARTNERIAI METIDA Inga Lukauskienė skaito pranešimus konferencijose ir seminaruose intelektinės nuosavybės apsaugos klausimais, yra intelektinės nuosavybės straipsnių, publikuotų Lietuvos ir užsienio spaudoje, autorė, dalyvauja tarptautinių asociacijų (INTA, AIPPI) konferencijose, Advokatūros organizuojamuose seminaruose. |
APŽVALGA | PROGRAMA | BILIETŲ KAINOS
KONFERENCIJOS PARTNERIAI
Sritis: |
Marketingas, vadyba, verslas, komercija, pardavimai |
Tema: |
Marketingo įžvalgos verslui vystyti |
Forma: |
Konferencija |
Vieta: |
Šiaulių arena, J. Jablonskio g. 16, Šiauliai |
Pritaikymas žmonėms su |
Pritaikyta |
Data: |
2019 m. vasario 28 d. (ketvirtadienis), 10:00 -17:00 |
Trukmė: |
7 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba ir LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokesčiai: |
|
Bilieto kaina |
99 Eur |
Grupinis pirkimas (perkant 3 bilietus ir daugiau): |
69 Eur Rašykite el.paštu info@lima.lt |
LiMA Šiaulių skyriaus nariams |
29 Eur Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos → |
LiMA nariams |
Prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos → Tapkite LiMA nariu → |
LiMA seminarų abonementų savininkams |
79 Eur |
Kilus klausimams kreiptis: |
info@lima.lt, +37067290607 |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.