Pradžia

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir...

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?

2020-05-25 16:00 | Dalyvauja: 231 | Laisvų vietų skaičius: 19 Registracijos terminas: 2020-05-25

Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys: 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos

Visos dienos konferencija online

METŲ CMO'20 apdovanojimai



 

 Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!

  

 

3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?
Su Andriumi Grigorjevu

  

Produktas, pardavimai ir rinkodara niekada nebuvo ypač gerai sutarančios funkcijos. Krizė ne tik kad neeliminavo vidinių tarpfunkcinių įtampų ir konfliktų, bet dar labiau juos užaštrino ir išryškino. Neturint bendro proceso, kuris apjungtų produkto, pardavimų ir rinkodaros funkcijas, inovacijos, prisitaikymas ir greita reakcija į rinkos pokyčius telieka tik konferencijų ir mokymų ribų neperžengiančiais burtažodžiais.

Organizacijoms būtina apibrėžti būdus, kuriais rinkodara gali padidinti savo efektyvumą ne nuolatos optimizuodama savo veiklą, o sukurdama naują bendradarbiavimo lauką, kuriame pagrindinės kliento vertės kūrimo funkcijos galėtų pasiekti daugiau.


Šios sesijos pagrindinis tikslas:

Apsibrėžti įrankius ir procesus, kurie padėtų produkto, pardavimų ir rinkodaros skyriams koordinuotai siekti bendrų verslo rezultatų.

4 akad. valandų sesijos metu sužinosite:

PROBLEMATIKA: kaip identifikuoti kritines bendradarbiavimo sritis ir suformuluoti bendrus tarpfunkcinius tikslus?

ĮRANKIAI: kaip suvienodinti organizacinę kalbą, pasirinkti bendrus terminus, įrankius ir formatus?

BENDRADARBIAVIMO MODELIAI IR PROCESAI: kaip apibrėžti bendradarbiavimo modelį ir procesą? Kaip modelis gali keistis bėgant laikui?

ĮGYVENDINIMAS: kaip nauji procesai gali būti testuojami, pritaikomi ir diegiami organizacijose? Kaip matuoti jų sėkmę ir naudingumą?

KLAUSIMŲ IR ATSAKYMŲ SESIJA: galėsite užduoti klausimus. 

 

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. gegužės 25 d. (pirmadienis), 16:00 - 19:00 val.
 

Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektoriaus skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektorius

 

Andrius Grigorjevas

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje.

 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:

Gegužės 26 d. 16 val.


Prekės ženklo unikalumo dilema: kaip ją sprendžia dizainas?


Su Jonu Liugaila

Plačiau

Gegužės 27 d. 16 val.


Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo


Su Tomu Bartninku

Plačiau

Gegužės 28 d. 16 val.

Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?

Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu

Plačiau 

Birželio 1 d. 16 val.

Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?

Su Rūta Gaudiešiene

Plačiau

 

 Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT


 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.

Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai! 

Plačiau apie konferenciją čia.

  

Bilietų kainos

 

 

LiMA nariams

Svečiams

5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA

99 Eur

159 Eur

5 CMO MASTERCLASS sesijos

69 Eur

99 Eur

KONFERENCIJA

69 Eur

99 Eur

1 CMO MASTERCLASS sesija

29 Eur

45 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? 
Tapkite LiMA nariu
!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 

Konferencijos vizualinis identitetas

 Informaciniai rėmėjai 

Rėmėjai 

Draugai 

 

 

Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607