Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys:
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos
Visos dienos konferencija online
METŲ CMO'20 apdovanojimai
Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!
Prekės ženklo unikalumo dilema: kaip ją sprendžia dizainas?
Su Jonu Liugaila
Kai atsiduriame akistatoje su prekės ženklo pozicija, dažniausiai būna keliamas klausimas, o koks mūsų unikalumas, kodėl vartotojai norėtų rinktis mūsų, o ne konkurentų produktus ar paslaugas? Klausimas keliamas taip dažnai ir taip nuožmiai, kad pasiekiamos egzistencinės krizės arba unikalumas pradedamas klastoti. O tiesa ta, kad žmonės konkrečiose kategorijose dažnai nemato unikalių pozicijų skirtumų tarp prekės ženklų, tad kokia lieka alternatyva?
Svarstant prekės ženklo poziciją dažniausiai būna keliamas klausimas - koks prekės ženklo unikalumas?
Kodėl vartotojai norėtų rinktis mūsų, o ne konkurentų produktus ar paslaugas?
Šis klausimas keliamas taip dažnai ir taip nuožmiai, kad pasiekiamos egzistencinės krizės arba unikalumas pradedamas klastoti.
O tiesa ta, kad žmonės konkrečiose kategorijose dažnai nemato unikalių pozicijų skirtumų tarp prekės ženklų.
Tad kokia lieka alternatyva?
Šios sesijos pagrindinis tikslas:
Supažindinti ir įgalinti dizaino priemonėmis išskirti savo prekės ženklą.
4 akad. valandų sesijos metu sužinosite:
- Koks yra alternatyvus, dizaino priemonėmis grįstas būdas savo prekės ženklą išskirti iš konkurencinės aplinkos?
- Kaip prekės ženklą padaryti pastebimą, atpažįstamą ir geidžiamą?
- Klausimų ir atsakymų sesijos metu galėsite užduoti klausimus.
Renginio informacija:
Data ir laikas: 2020 m. gegužės 26 d. (antradienis), 16:00 - 19:00 val.
Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.
Sesijos medžiaga: dalyviai gaus lektoriaus skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Sesijos lektorius
|
Jonas LiugailaCRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:
Gegužės 25 d. 16 val. 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?
|
Gegužės 27 d. 16 val.
|
Gegužės 28 d. 16 val. Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės? Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu
|
Birželio 1 d. 16 val. Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais? Su Rūta Gaudiešiene
|
Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!
Plačiau apie konferenciją čia.
Bilietų kainos
|
LiMA nariams |
Svečiams |
5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA |
99 Eur |
159 Eur |
5 CMO MASTERCLASS sesijos |
69 Eur |
99 Eur |
KONFERENCIJA |
69 Eur |
99 Eur |
1 CMO MASTERCLASS sesija |
29 Eur |
45 Eur |
|
Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? |
Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt |
Konferencijos vizualinis identitetas
Informaciniai rėmėjai
Rėmėjai
Draugai
Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607