Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys:
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos
Visos dienos konferencija online
METŲ CMO'20 apdovanojimai
Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!
Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo
Su Tomu Bartninku
Labai dažnai geros verslo idėjos žlunga, nes joms trūksta originalaus, bet pragmatiško praplėtojimo. Taip pat dažnai prekės ženklai neišnaudoja savo galimybių, nes per daug žvalgosi ir lygiuojasi į aplinkinius.
Gera idėja ir apgalvotas strateginis planas yra geriausias derinys pasiekti efektyvų rezultatą.
Šios sesijos pagrindinis tikslas:
Pateikiant realų jau įgyvendintą smulkaus verslo modelį parodyti, kaip rinkodara ir tikslinga komunikacija padeda „įsukti” verslą.
4 akad. valandų sesijos metu išgirsite:
- kaip sukurti ir komunikuoti prekės ženklą, kad jis pasiektų užsibrėžtų tikslų;
- konkretaus verslo modelio analizę ir realius pavyzdžius;
- kaip naudoti strateginius įrankius pozicionavime ir komunikacijoje;
- kaip reaguoti į kintančias sąlygas ir suvaldyti ar net išnaudoti krizes savo tikslams.
Renginio informacija:
Data ir laikas: 2020 m. gegužės 27 d. (trečiadienis), 16:00 - 19:00 val.
Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.
Sesijos medžiaga: dalyviai gaus lektoriaus skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Sesijos lektorius
|
Tomas BartninkasTRUTH. strategijų vadovas VU docentas, profesionalus alaus someljė ir šiaip neblogas žmogus. |
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:
Gegužės 25 d. 16 val. 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?
|
Gegužės 26 d. 16 val.
|
Gegužės 28 d. 16 val. Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės? Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu
|
Birželio 1 d. 16 val. Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais? Su Rūta Gaudiešiene
|
Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!
Plačiau apie konferenciją čia.
Bilietų kainos
|
LiMA nariams |
Svečiams |
5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA |
99 Eur |
159 Eur |
5 CMO MASTERCLASS sesijos |
69 Eur |
99 Eur |
KONFERENCIJA |
69 Eur |
99 Eur |
1 CMO MASTERCLASS sesija |
29 Eur |
45 Eur |
|
Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? |
Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt |
Konferencijos vizualinis identitetas
Informaciniai rėmėjai
Rėmėjai
Draugai
Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607