LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo

2020-05-27 16:00 | Dalyvauja: 120 Registracijos terminas: 2020-05-27

Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys: 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos

Visos dienos konferencija online

METŲ CMO'20 apdovanojimai



 Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!  

 

Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo
Su Tomu Bartninku

  

Labai dažnai geros verslo idėjos žlunga, nes joms trūksta originalaus, bet pragmatiško praplėtojimo. Taip pat dažnai prekės ženklai neišnaudoja savo galimybių, nes per daug žvalgosi ir lygiuojasi į aplinkinius.
Gera idėja ir apgalvotas strateginis planas yra geriausias derinys pasiekti efektyvų rezultatą.

Šios sesijos pagrindinis tikslas:

Pateikiant realų jau įgyvendintą smulkaus verslo modelį parodyti, kaip rinkodara ir tikslinga komunikacija padeda „įsukti” verslą.

4 akad. valandų sesijos metu išgirsite:

- kaip sukurti ir komunikuoti prekės ženklą, kad jis pasiektų užsibrėžtų tikslų;

- konkretaus verslo modelio analizę ir realius pavyzdžius; 

- kaip naudoti strateginius įrankius pozicionavime ir komunikacijoje;

- kaip reaguoti į kintančias sąlygas ir suvaldyti ar net išnaudoti krizes savo tikslams.

 

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. gegužės 27 d. (trečiadienis), 16:00 - 19:00 val.
 

Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektoriaus skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektorius

 

Tomas Bartninkas

TRUTH. strategijų vadovas

VU docentas, profesionalus alaus someljė ir šiaip neblogas žmogus.

 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:

Gegužės 25 d. 16 val.

3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?


Su Andriumi Grigorjevu

Plačiau

Gegužės 26 d. 16 val.


Prekės ženklo unikalumo dilema: kaip ją sprendžia dizainas?


Su Jonu Liugaila

Plačiau

Gegužės 28 d. 16 val.

Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?

Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu

Plačiau

Birželio 1 d. 16 val.

Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?

Su Rūta Gaudiešiene

Plačiau

 

 Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT


 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.

Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai! 

Plačiau apie konferenciją čia.

  

Bilietų kainos

 

 

LiMA nariams

Svečiams

5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA

99 Eur

159 Eur

5 CMO MASTERCLASS sesijos

69 Eur

99 Eur

KONFERENCIJA

69 Eur

99 Eur

1 CMO MASTERCLASS sesija

29 Eur

45 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? 
Tapkite LiMA nariu
!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 

Konferencijos vizualinis identitetas

 Informaciniai rėmėjai 

Rėmėjai 

Draugai 

 

 

Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607