Šiandien, atsižvelgdami į sunkią ekonominę padėtį, įmonės ieško galimybių optimizuoti savo vertės pasiūlymą taip, kad jis (a) ir toliau būtų patrauklus klientams ir (b) būtų pelningas įmonei.
Šios praktinės sesijos metu užduosite sau klausimus, susijusius su produktų asortimentu, ir pamatysite, kaip galite jį optimizuoti, sukurdami daugiau vertės klientams ir verslui.
Praktinės sesijos tikslai:
• Aptarti, kokią įtaką asortimentas daro klientų įsitraukimui, įmonės pelningumui ir prekės ženklo įvaizdžiui;
• Apibrėžti pagrindinius asortimento valdymo elementus: kokie būtiniausi strateginiai sprendimai, kodėl svarbus duomenų panaudojimas ir valdymas ir kokie įrankiai gali padėti efektyviau valdyti asortimentą.
• Panagrinėti rinkos duomenis ir keletą įmonių sėkmės atvejų, norint sužinoti, kaip kitos įmonės sprendžia asortimento valdymo klausimus.
Praktinėje sesijoje dalyviai sužinos:
• Kodėl svarbu tinkamai valdyti produktų asortimentą?
• Kokie yra svarbiausi produktų asortimento valdymo procesai?
• Kokių duomenų ir priemonių reikia, norint priimti sprendimus dėl asortimento?
• Ką apie asortimento valdymą rodo statistika?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?
Sesijos metu komandinėse užduotyse dalyviai galės kritiškai apmąstyti savo asortimento strategiją ir žinoti, kaip sukurti efektyvesnį produktų asortimentą klientams ir verslui.
Praktinė sesija skirta:
Renginys rekomenduojamas tiems, kurie neseniai pradėjo dirbti su prekių asortimentu arba tiems, kurie susiduria su prekių asortimento iššūkiais bei nori sužinoti apie jo valdymo galimybes.
Renginys vyks anglų kalba!
Seminaro lektorė:
|
Jana VolovikaNIELSENIQ, Category Management Expert,
|
Kviečiame dalyvauti NIELSENIQ organizuojamose dviejų dienų mokymuose „Efficient Assortment Management Workshop“ balandžio 13-14 d.
|
Šiuose, 2 dienų mokymuose, kartu su lektore Jana Volovika dar išsamiau susipažinsite su asortimento valdymo žingsniais, atliksite praktines užduotis, nagrinėsite realius pavyzdžius bei gausite tikslingą konsultaciją. Mokymai vyks anglų kalba. |
Renginio rėmėjai
Tema: |
Produktų asortimentas |
Temos gylis: |
Renginys rekomenduojamas tiems, kurie neseniai pradėjo dirbti su prekių asortimentu arba tiems, kurie susiduria su prekių asortimento iššūkiais. |
Forma: |
Praktinė sesija su komandinėmis užduotimis |
Data: |
2021 m. kovo 30 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur
|
|
LiMA nariams pratęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 m.: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |