„Google“ įrankių pagalba galima nemokamai pasiekti dalį duomenų, padedančių geriau suprasti rinką ir didinti reklamos efektyvumą. Šie įrankiai leidžia stebėti tiek savo, tiek konkurentų reklamos veiksmus, taip pat gauti vertingų įžvalgų tiek prieš kampaniją, tiek jai pasibaigus. Tad kaip juos naudoti efektyviai?
Sesijos metu susipažinsite ir išmoksite naudotis rečiau naudojamais Google įrankiais, kurie padės:
• pamatyti vartotojų įpročius paieškoje,
• sekti konkurentų veiksmus Google Display Network ir Youtube,
• didinti reklamos efektyvumą,
• įvertinti rezultatus prieš ir po reklamos veiksmų,
• priimti duomenimis pagrįstus sprendimus.
Praktinės sesijos metu atliksite praktines užduotis ir mokysitės naudotis šiais įrankiais:
• Keyword Planner
• Reach Planner
• Trends
• Transparency Library
• Ads Auction Insights
• Market Finder
Renginio įrašas skirtas tik LiMA nariams!
Įrašas yra prieinamas iki gegužės 29 d. imtinai
Lektorius:
|
Mantas PovelauskasKonsultantas, Google ir Meta sertifikuotas lektorius, Vilniaus Universiteto Magistrantūros programos dėstytojas Mantas turi 13 metų patirtį reklamos agentūrų, klientų ir medijų pusėje. Buvęs „Meta“ vadovas Baltijos šalims, tiesiogiai bendradarbiauja su „Google“ ir „Meta“ komandomis. Vadovavo daugiau nei 300 žmonių komandoms ir dirbo su daugiau nei 1 mlrd. reklamos biudžetais. Be to, Mantas yra paruošęs daugiau nei 1000 „Google“ sertifikuotų specialistų Lietuvoje, dirbančių didžiausiose agentūrose ir startuoliuose. |
Renginio įrašas skirtas tik LiMA nariams!
Įrašas yra prieinamas iki gegužės 29 d. imtinai
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Reklamos analizė Google įrankiais |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2025 m. balandžio 10 d. (ketvirtadienis), 15:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Internetu |
Trukmė: |
~ 3:00 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašas: |
Renginio įrašas skirtas tik LiMA nariams! Įrašas yra prieinamas iki gegužės 29 d. imtinai |
|
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |