Pradžia

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir...

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?

2020-06-01 16:00 | Dalyvauja: 99 Registracijos terminas: 2020-06-01

Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys: 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos

Visos dienos konferencija online

METŲ CMO'20 apdovanojimai

 

 

 

 Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!

 

 

Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?
Su Rūta Gaudiešiene

  

Ekonominės turbulencijos laikais įmonės be gailesčio pjauna visas „nice-to-have“ išlaidas. Marketingo komandos dar gauna biudžeto pardavimų komunikacijai, bet investicijas į reputacijos, rėmimų bei klientų lojalumo ar pasitenkinimo sritis priskirti „must-have“ išlaidoms dažniausiai nepavyksta.


Daugumai žinoma, kad:

- naujų klientų pritraukimo kaštai dažnai būna dideli, o generuojamos pajamos yra 5 kartus mažesnės nei esamų;

- reputacija yra nematomas įmonės turtas, lemiantis ateities pardavimus.

Visgi pasigendama konkretesnių lojalumo ar reputacijos finansinės naudos pagrindimų, o didelė dalis verslų net ir suprasdama reputacijos ar klientų lojalumo svarbą, negeba tikslingai investuoti į jų auginimą. Reputacijos valdymas taip pat dažnai painiojamas su įvaizdžio komunikacija, finale nepasiekiant, nei pirmojo, nei antrojo tikslų.

Šios sesijos pagrindinis tikslas:

išskirti lojalumui ir reputacijai įtaką turinčių faktorių elementus bei sukurti kiekvieno verslo ir industrijos specifiką atitinkantį derinį, kuris atneštų maksimalią grąžą.

Renginyje sužinosite:

- kokį tiesioginį poveikį reputacija turi verslui bei kaip ją kurti skirtingų suinteresuotų grupių atžvilgiu;

- klientų lojalumo dimensijas ir jų valdymo principus;

- kaip reputacijos kūrimą ir komunikaciją formuoja aplinkos pokyčiai (pvz.: Covid-19 ar ekonominė krizė); kaip laiku identifikuoti, į kurią pusę turi keistis atsakomieji veiksmai;

- kaip tikslingai skirstyti marketingo biudžetą tarp promo, įvaizdžio, rėmimų ir CSR bei užtikrinti bendrą prekės ženklo pozicionavimo, marketingo ir komunikacijos liniją;

-kaip matuoti atliktų veiksmų rezultatą. 



4 akad. valandų sesijos metu:

- Atliksite įmonės veiklos (kategorijos) reikšmės klientui analizę, aktualių temų – bendros istorijos išgryninimą;

- Sukursite komunikacijos veiksmų atitikimo bendrai prekės ženklo istorijai kriterijus;

- Identifikuosite promo, įvaizdžio, rėmimų ir CSR veiklas, atitinkančias kriterijus;

- Analizuosite sukurtą veiksmų planą, priskirsite rodiklius rezultatų matavimui;


Klausimų ir atsakymų sesijos metu galėsite užduoti klausimus.

 

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. birželio 1 d. (pirmadienis), 16:00 - 19:00 val.
 

Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektorės skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektorė

 

Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Viena iš esminių Rūtos ekspertinių sričių yra ir reputacija - Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir jau penktus metus koordinuoja didįjį Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą.

 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:

Gegužės 25 d. 16 val.

3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?


Su Andriumi Grigorjevu

Plačiau

Gegužės 26 d. 16 val.


Prekės ženklo unikalumo dilema: kaip ją sprendžia dizainas?


Su Jonu Liugaila 

Plačiau

Gegužės 27 d. 16 val.


Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo


Su Tomu Bartninku

Plačiau

Gegužės 28 d. 16 val.

Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės? 

Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu

Plačiau

 

 Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT


 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.

Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai! 

Plačiau apie konferenciją čia.

  

Bilietų kainos

 

 

LiMA nariams

Svečiams

5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA

99 Eur

159 Eur

5 CMO MASTERCLASS sesijos

69 Eur

99 Eur

KONFERENCIJA

69 Eur

99 Eur

1 CMO MASTERCLASS sesija

29 Eur

45 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? 
Tapkite LiMA nariu
!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 

Konferencijos vizualinis identitetas

 Informaciniai rėmėjai 

Rėmėjai 

Draugai 

 

 

Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607