LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?

LiMA CMO MASTERCLASS ONLINE: Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?

2020-05-28 16:00 | Dalyvauja: 103 Registracijos terminas: 2020-05-28

Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys: 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos

Visos dienos konferencija online

METŲ CMO'20 apdovanojimai



 Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų! 

 

Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?
Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu

  

Viena iš plačiai paplitusių verslų strategijų, kurios naudojamos kriziniais periodais, yra nesivaikyti naujų, o atsigręžti į savo esamus vartotojus, siekiant juos išlaikyti.

Kaip į vartotojų patirtis orientuotas paslaugų dizainas ir jame naudojami įrankiai, pavyzdžiui, vartotojo kelionės žemėlapis, gali padėti šiam tikslui?

Šios sesijos pagrindinis tikslas:

Supažindinti su galimybe pasitelkiant paslaugų dizaino įrankius išlaikyti vartotojus.


4 akad. valandų
sesijos metu sužinosite


- Kas yra paslaugų dizainas ir kada jis yra efektyvus?

- Kaip vartotojų patirtis įdarbinti verslo tikslų siekimui?

- Kaip tobulinti vartotojo patirtis su prekės ženklu?


- Klausimų ir atsakymų sesijos metu galėsite užduoti klausimus.

 

Renginio informacija:

Data ir laikas: 2020 m. gegužės 28 d. (ketvirtadienis), 16:00 - 19:00 val.
 

Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.

Sesijos medžiaga:
dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

Sesijos lektorius

 

Jonas Liugaila

CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius

Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose.

 

Deividas Juozulynas

CRITICAL dizaino fasilitatorius, lektorius

Remdamasis paslaugų dizaino dėstymo Vilniaus dailės akademijoje ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius.

 

5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:

Gegužės 25 d. 16 val.

3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?


Su Andriumi Grigorjevu

Plačiau

Gegužės 26 d. 16 val.


Prekės ženklo unikalumo dilema: kaip ją sprendžia dizainas?


Su Jonu Liugaila 

Plačiau

Gegužės 27 d. 16 val.


Nuo drąsios idėjos iki efektyvaus įgyvendinimo


Su Tomu Bartninku

Plačiau

 

Birželio 1 d. 16 val.

Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais?

Su Rūta Gaudiešiene

Plačiau

 

 Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT


 

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.

Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai! 

Plačiau apie konferenciją čia.

  

Bilietų kainos

 

 

LiMA nariams

Svečiams

5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA

99 Eur

159 Eur

5 CMO MASTERCLASS sesijos

69 Eur

99 Eur

KONFERENCIJA

69 Eur

99 Eur

1 CMO MASTERCLASS sesija

29 Eur

45 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? 
Tapkite LiMA nariu
!

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt

 

Konferencijos vizualinis identitetas

 Informaciniai rėmėjai 

Rėmėjai 

Draugai 

 

 

Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607