Šiais metais LiMA CMO SUMMIT sudarys net 3 dalys:
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijos
Visos dienos konferencija online
METŲ CMO'20 apdovanojimai
Pristato vieną iš penkių LiMA CMO MASTERCLASS sesijų!
Vartotojų patirčių suvaldymas: kokios paslaugų dizaino galimybės?
Su Jonu Liugaila ir Deividu Juozulynu
Viena iš plačiai paplitusių verslų strategijų, kurios naudojamos kriziniais periodais, yra nesivaikyti naujų, o atsigręžti į savo esamus vartotojus, siekiant juos išlaikyti.
Kaip į vartotojų patirtis orientuotas paslaugų dizainas ir jame naudojami įrankiai, pavyzdžiui, vartotojo kelionės žemėlapis, gali padėti šiam tikslui?
Šios sesijos pagrindinis tikslas:
Supažindinti su galimybe pasitelkiant paslaugų dizaino įrankius išlaikyti vartotojus.
4 akad. valandų sesijos metu sužinosite
- Kas yra paslaugų dizainas ir kada jis yra efektyvus?
- Kaip vartotojų patirtis įdarbinti verslo tikslų siekimui?
- Kaip tobulinti vartotojo patirtis su prekės ženklu?
- Klausimų ir atsakymų sesijos metu galėsite užduoti klausimus.
Renginio informacija:
Data ir laikas: 2020 m. gegužės 28 d. (ketvirtadienis), 16:00 - 19:00 val.
Formatas: Online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi.
Sesijos medžiaga: dalyviai gaus lektorių skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.
Sesijos lektorius
|
Jonas LiugailaCRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
|
Deividas JuozulynasCRITICAL dizaino fasilitatorius, lektorius Remdamasis paslaugų dizaino dėstymo Vilniaus dailės akademijoje ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. |
5 LiMA CMO MASTERCLASS sesijų paketą sudaro ir šios sesijos:
Gegužės 25 d. 16 val. 3 funkcijos, vienas procesas: kaip produktas, pardavimai ir rinkodara gali veikti išvien?
|
Gegužės 26 d. 16 val.
|
Gegužės 27 d. 16 val.
|
Birželio 1 d. 16 val. Įmonės reputacija ir klientų lojalumas: kaip juos kurti, valdyti ir išlaikyti gerais vs. sunkiais laikais? Su Rūta Gaudiešiene
|
Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje LiMA CMO SUMMIT
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Pranešimus apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis daugiau negu 15 Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų.
Online konferencija vyks birželio 3 d., kurią vainikuos „Metų CMO‘20“ nugalėtojo paskelbimas ir apdovanojimai!
Plačiau apie konferenciją čia.
Bilietų kainos
|
LiMA nariams |
Svečiams |
5 CMO MASTERCLASS sesijos + KONFERENCIJA |
99 Eur |
159 Eur |
5 CMO MASTERCLASS sesijos |
69 Eur |
99 Eur |
KONFERENCIJA |
69 Eur |
99 Eur |
1 CMO MASTERCLASS sesija |
29 Eur |
45 Eur |
|
Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? |
Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos.Susisiekite el. paštu info@lima.lt |
Konferencijos vizualinis identitetas
Informaciniai rėmėjai
Rėmėjai
Draugai
Kontaktai:
info@lima.lt
+370 672 90607