Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.
Marketingo vadovas, derindamas intuiciją su racionaliu mąstymu, turi pasitelkti įvairius analizės modelius ir metodus siekiant nustatyti esmines įmonės ar verslo vieneto marketingo problemas, įžvelgti rinkos galimybes ar grėsmes, deramai atrinkti ir interpretuoti informacijos šaltinius, pateikti naujas veiksmų alternatyvas, argumentuotai prioritetizuoti segmentus, produktus, ir veiklas, derinti marketingo įrankius ir veiksmus skirstydamas ribotus išteklius, gebėti apskaityti ir įvertinti savo darbo rezultatus tarpiniuose ir galutiniuose projektų etapuose. Programos metu dalyviai ne tik pasisems marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.
Plačiau apie tarptautinį LiMA sertifikavimą čia.
Kelti arba palaikyti vadovo marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių žinių ir gilinant, savo kaip sprendimų-priemėjo, stratego žinias ir kompetencijas.
KURSAI SKIRTI:
Programa skirta įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.
KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS
Modulis | Egzamino data | Egzamino tipas |
LiMA B1 modulis | 2021 m. gegužės 11 d. | raštu |
LiMA B2 modulis | 2021 m. birželio 22 d. | žodžiu |
TARPTAUTINIS EGZAMINAS
SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:
PROGRAMA
1 dalis | B1 modulis |
1 | Įvadas, verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė, verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas |
2 | Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirtų projektų) vertinimas |
3 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė I dalis |
4 | Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė II dalis |
5 | Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas |
6 | SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas |
7 | Alternatyvų formulavimas, alternatyvų vertinimas, alternatyvos pasirinkimas |
8 | Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas |
9 | Skaitmeninio marketingo strategija |
2 dalis | B2 modulis |
Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija (nakvynės kaina neįskaičiuota) | |
Taktinio marketingo plano rašymas |
LEKTORIAI
![]() |
Benas AdomavičiusISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. |
|
Radvilas ŠeputisUAB „Evolvery“ strategas. Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.
|
![]() |
Doc. Dr. Asta KlimavičienėDoc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. |
![]() |
Kristina MaikštėnienėISM Executive School Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulio Vadovų magistrantūroje, ekspertė-konsultantė. Studijavo Northwestern University Kellogg School of Management, Central European University & University of the State of New York, stažavosi Wharton usiness School, Harward Business School, Stanfort University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Strategic Management Society (SMS), American Marketing Association (AMA), Professional Pricing Society (PPS) ir Academy of International Business (AIB) narė. |
![]() |
Doc. Dr. Indrė PikturnienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, vadybos mokslų daktarė. Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. Nuo 2016 m. pavasario koordinuoja LiMA Marketingo specialistų ir vadovų sertifikavimo projektą ISM universitete. |
KAINA IR REGISTRACIJA
Speciali kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina:
Speciali kaina LiMA nariams iki vasario 1 d.: 2449 Eur 2679 Eur
Speciali kaina svečiams iki vasario 1 d.: 2599 Eur 2799 Eur
Pastaba: PVM netaikomas.
Už kursus galima mokėti dalimis. 700 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
Sritis: |
Kvalifikacinai marketingo kursai ir egzaminai vadovams |
Skirta |
Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komervijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams. |
Forma: |
Marketingo kursas:
|
Vieta: |
Nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą (atsižvelgiant į situaciją - ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius) |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikytą (pilnai) |
Datos |
Užsiėmimai vyks 2020 m. kovo 16 d. - 2021. birželio 22 d. |
Trukmė: |
B1 modulio trukmė: 36 akademinės valandos B2 modulio trukmė: 16 akademinių valandų ir apie 140 valandų savarankiško darbo. |
Detali programa: | |
Organizatoriai: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: |
Speciali kaina LiMA nariams iki vasario 1 d.: 2449 Eur 1979 Eur Speciali kaina svečiams iki vasario 1 d.: 2599 Eur 2799 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti) *Galima mokėti dalimis: avansas - 700 Eur mokamas per mėnesį nuo registracios, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
LiMA sertifikavimo vadovė |